obey-robots.txt
06 December 2016, 20:46
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Gigantische hoeveelheid SPAM

Peter Ruijters
Sad Hebben jullie ook zo'n last van gigantisch veel spam berichten,
Ik word er langzaam niet goed van.

De meeste berichten zijn sowieso niet aan mij rechtdtreeks geadresseeerd, maar zitten in de BCC map.

Het spam filter vcan orange bied geen oplossing aan de vermelding SPAM heb ik ook niks

Bellen met de helpdesk levert niks op, hub SPAM filters zijn schijnbaar erg knullig ingesteld.

Ben er over aan het denken om al mijn spam mails door te sturen naar de orange helpdesk.

gr. Peter

ik ben er ook
Ja daar hebben we bij orange allemaal last van.
Ik heb een spamfilter erop zitten spamihilator.
Het is een gratis progje en ook nog in het nederlands.
Het is niet zo als bij spamfighter dat er onder elke e-mail staat dit e-mail progje wordt beschermt door ........enz.
hier de link voor de download: http://www.spamih...
Ik zou zeggen probeer het .

Groeten Johan.

Richard
Eerlijk gezegd heb ik er geen last van. Maar ik gebruik mijn wanadoo.nl of orange.nl email adres ook vrijwel niet.

Als je dat wel gebruikt dan loop je ook meer kans op spam, net als bij andere email adressen die gebruikt worden.
Ik zelf gebruik Mailwasher maar die is niet gratis, de tip van ik_ben_er_ook is echter een prima alternatief.

Greetings, Richard.

Tiger
Peter Ruijters schreef:
Sad Hebben jullie ook zo'n last van gigantisch veel spam berichten,
Ik word er langzaam niet goed van.

gr. Peter

In het begin toen Wanadoo over ging naar Orange had ik een e-mailadres van orange aangemaakt en daar kreeg is veel spam op, nadat ik dat weer verwijderd had was het met de spam afgelopen.

Nu krijg ik de laatste 2 maanden +/- 40 spamberichten per dag op mijn wanadoo adres.

Ik ga in elk geval de tip proberen van ik_ben_er_ook.

Groeten Tiger
Gewijzigd door Tiger op 27 december 2007, 19:56

jan groen
Ik stuur alles van Wanadoo en Orange naar mijn Gmail adres. Die vangt 99,9 procent van de troep af.GrinGrin
Ik vind het een waardeloze instelling van Orange dat je moet betalen om van de spam af te komen. Ik zing mijn tijd nog wel uit maar dan snel over naar een andere provider!

Richard
Tja dat zal niet veel helpen Jan Groen, de meeste providers tellen geld voor een anti-spam filter en bij die wat het niet doen is de prijs van een abo ook anders waardoor je er van uit kunt gaan dat het gewoon in de prijs inbegrepen zit.

Greetings, Richard.

luckytrebor
Even een vraag voor de vaklui. Als ik mijn mail van Orange doorstuur naar mijn Gmail adres, dan wordt toch alles doorgestuurd? Of kan de filter dan nog de spam uit mijn Orange box beoordelen? Tot nu toe gebruik ik mijn Orange email nauwelijks. Ik heb een domein bij Strato en die hebben een perfect filter. Verder gebruik ik Office 2007 met de maandelijkse filter update. Heeft Spamihilator dan nog zin.
Groeten
Lucky

deebee
Jeetje, zoveel moeite... gebruik gewoon een goed, adequaat emaildres.
Of kan de filter dan nog de spam uit mijn Orange box beoordelen?

Twee keer filteren, en het dan alsnog misschien toestaan ? sarcasticclap

luckytrebor
deebee schreef:
Jeetje, zoveel moeite... gebruik gewoon een goed, adequaat emaildres.
Of kan de filter dan nog de spam uit mijn Orange box beoordelen?

Twee keer filteren, en het dan alsnog misschien toestaan ? sarcasticclap

Ik zal proberen het iets simpeler uit te leggen. Als ( ik doe dat niet) je forward van Orange email naar Gmail, dan staat bij het Gmail filter, Orange wel of niet op de spamlist. Bij wel staat alles bij spam, dus ook de goede berichten, bij niet komt alles dus gewoon in de inbox van Gmail en is er dus geen filter. Dit denk ik en daar wilde ik graag een antwoord van een vakman op. Zelf heb ik op mijn domein email nauwelijks spam en zo'n domein is misschien nog wel lager in prijs dan zo'n spamfilter van een provider.
Vr groet
LuckytreborSmile

Richard
Als je je Orange mail doorstuurt naar Gmail en de smtp server waar jouw mail overheen gaat naar gmail staat in het spamfilter, dan wordt hij alsnog gefiltert, tenzij je dus je Orange mail bij Gmail in een soort van whitelist plaatst, dus aangeeft dat die wel doorgelaten mag worden.

Je hoeft je email adres niet te gebruiken, dat van het domein is ook prima als je daar tevreden mee bent.

Ik hoop dat je dit bedoeld anders weet ik nog steeds niet wat nu exact de vraag is.
Spamihilator heeft in een situatie met een bijna perfect filter weinig zin maar het kan nooit kwaad.
Het gaat er om wat jij in jouw mailbox binnen krijgt en dat weet alleen jijzelf. Als je vrijwel geen spam meer binnen krijgt, heeft die Spamihilator weinig zin tenzij je nog weiniger dan erg weinig wilt krijgen.
Zoiets kun je dus alleen zelf bepalen aan de hand van wat er nog doorheen komt.
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gigantische hoeveelheid SPAM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SPAM Algemeen 2 22 maart 2009, 10:09
veel spam Algemeen 7 19 mei 2008, 19:54
anti spam van orange ??doh ! Algemeen 10 02 juli 2007, 22:24
Spam!! Helpdesk 6 08 april 2007, 13:20
***SPAM*** in de titelbalk? Helpdesk 60 24 januari 2007, 20:39
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:41:13
| Lutz00:48:23
| mRcan02:12:41
| dutch flash02:29:06
| Memooh03:02:01
| Wanabo04:37:41
| Ano06:04:01
| dutch106:54:40
| Tiger07:34:59
| earlgrey7207:45:28
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?