obey-robots.txt
08 December 2016, 16:58
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen verhoging, meld je aan voor Radar

haan101
Ik zal vragen wat er voor nodig is, dit is ook nieuw voor mij.

Hierbij stel ik voor om massaal naar Radar dit voor te leggen om de verhoging, tegemoetkoming of een contractontbinding af te dwingen.

Minimaal 50 zal wel wat power geven dacht ik
Gewijzigd door haan101 op 01 januari 2008, 21:31
 
rive
Is het de bedoeling dat je je hier gewoon aanmeld en dat we later allemaal een (opgestelde) brief naar Radar sturen?

Want ik wil zeker een vergoeding, anders contract ontbinding. Het gaat me hier om het principe. Je wordt overal genept bij het leven, dit is er een goed voorbeeld van. Mensen lokken met beloftes die ze totaal niet kunnen namaken. En iets laten weten als Orange zijnde, ho maar.

Dan maar zo. Ik doe mee.
 
Peter_L
Hoi

is het de bedoeling dat je op het Forum daar een klacht deponeert of moet je een melding doen voor behandeling in de uitzending?

Peter
 
mastermkw1
Ik doe wel mee als ik weet hoe de actie in zijn werk gaat.
 
haan101
Ik heb gesproken met mijn neef.
Maandag moet ik een medewerker(naam meld ik maar even niet) bellen hierover.

Ze zijn pas voor dit soort zaken maandag te bereiken. Ik stel voor om een standaard brief op te stellen en deze hierop te zetten zodat iedereen deze per email kan opsturen.

Er is betreffende deze zaak al heel veel meldingen ontvangen.
Ik ben er druk mee bezig.
Gewijzigd door haan101 op 02 januari 2008, 18:09
 
geert401
ik doe mee haan101Grin
 
Wanabo
haan101 schreef:
Er is betreffende deze zaak al heel veel meldingen ontvangen.
Ik ben er druk mee bezig.


Als dat per pm gaat via dit forum let dan even op het maximaal te ontvangen berichten!

Via email rechtrstreeks is er geen beperking!
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Nova25
Hou ons op de hoogte, ik zal zeker mee gaan doen met deze actie Grin
 
stucadoor
ik heb ook nog geen verhoging gehad. op 17 december heb ik een email gehad dat ik de week erop verhoogd zou worden en dan de live box even moest resetten maar dat is nog steeds niet gebeurt.
 
wanderer
Ben een nieuwe klant, ben per 2-1 lid van deze club, heb mijn abonnement aangevraagd op 29-10 en in de contractgegevens staat oa dit(zie bijlage) een bevestigingsmail gaf echter aan van 2 --> 4 mb. Wat is nu rechtsgeldig? En wordt hierop nog (gezamelijk) actie ondernomen?

wanderer voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door wanderer op 03 januari 2008, 11:11
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verhoging, meld je aan voor Radar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 1 29 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Tiger< 5 mins
| Wanabo02:12:30
| Huubke6804:18:44
| dutch flash05:17:01
| peukevreugd06:13:39
| Ronsworld17:52:30
| earlgrey7219:15:57
| Hans20:01:22
| Ano20:31:29
| dutch123:13:49
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.