obey-robots.txt
11 December 2016, 08:57
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Orange of Telfort

snoekie
Hallo,
Op dit moment ben ik een xs4all gebruiker, maar aangezien ik voor mijn basic abonnement 55 euro betaal wordt het tijd voor een veel snellere en vooral goedkopere internet verbinding.

Na het wat surven ga ik denk ik kiezen tussen Telfort of Orange. Ik nijg op dit moment meer naar Telfort mede kijkend naar de reactie op dit forum.
Is Orange nu echt zo slecht of posten alleen mensen alleen maar negative dingen?
Mag je zeggen dat de verbingen Telfort stabieler zijn dan die van Orange?
Het zijn maar wat luk rake vragen. Maar eigenlijk ben ik op zoek naar deskundig advies.
Bvd.

ik ben er ook
Ik heb al een jaar of wat orange.
Met een inbel modem begonnen bij wanadoo / orange, daarna adsl lite, daarna adsl go ( een downgrade dus ) telefonie erbij genomen en toen het abbo overgezet naar adsl familie ( dat heet nu extra ).
Ik ben een tevreden klant van orange.
telefonie is bij mij beter geworden nu de upload 1024 is, en internetten gaat super.
Eigenlijk heb ik alleen downtijd gehad om dat er bij de KPN problemen waren.
Het is nu zo dat ik rustig met volle snelheid kan downloaden en dan ook nog kan bellen zonder kwatiteit verlies voor de telefoon.
Het is wel wat jij zegt, hier staan alleen de negatieve berichten.
Succes met je beslissing.

erwinvos
Hoi Snoekie,

afgaande op bepaalde onderwerpen in dit forum zou ik inderdaad ook gelijk naar Telfort stappen. Maar dit heeft te maken met bepaalde afspraken die Orange op dit moment niet na kan komen. Maar welke wel gaan komen.

Ikzelf ben sinds 2002 wanadoo abonnee en heb sinds een dik jaar Orange ADSL + telefonie. Wel wat problemen gehad maar nadat ik alles opnieuw had aangesloten en bepaalde zaken er tussen uit had gehaald heb ik een stabiele verbinding draaien voor zowel internet als telefonie. Ik heb een simpel 2mb/512kb abo en ik kan je vertellen dat ik met mijn payserver de hele lijn opslurp Smile, maar ik geen problemen ondervind met Telefonie en het "normale" internetten.

Misschien kun je eens kijken wat beide partijen je kunnen bieden en wat je uiteindelijk prefereert.

Als je nog andere vragen hebt kun je die altijd stellen. Ikzelf ben een tevreden Orange gebruiker en kan je het aanraden, maar anderen zullen daar een andere mening over hebben Smile

Maar ga niet alleen af op bepaalde onderwerpen op het forum. Die kunnen vertekend zijn
Gewijzigd door erwinvos op 02 januari 2008, 11:13

spatieman
ook mijn idee, Maat van me hebt ook telfort, is er goed tevreden mee.
en hun voip protocol is wel overal gestandariseerd

Wanabo
Over het algemeen ben ik best tevreden over Orange. Ik heb echter slechts 6 megabit snelheid (abo tot 20 megabit) doordat ik ver van de centrale afzit.

Daarom kan het voor mij interessant zijn om naar Telfort over te stappen, waar ik voordeliger uit ben. Aan de andere kant denk ik er over om mijn abo bij Orange om te zetten naar een goedkopere (lees minder megabits) versie, want die 20 megabit haal ik toch nooit bij welke adsl provider dan ook.

Edit: ik bedacht nog dat het voor mij een must is om mijn KPN budget abonnement te houden. Dat kan bij zowel Orange als Telfort.
Gewijzigd door Wanabo op 02 januari 2008, 13:35
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

wgdejong
Ik heb op dit moment grote problemen met de aanvraag van Orange wat tot gevolg heeft dat ik nu al 2 weken zonder telefoon en zonder internet zit en Orange heeft geen idee hoe lang het gaat duren.

Ik geloof best wanneer het werkt dat het prima is maar ik probeer er nu onderuit te komen en Telfort aan te vragen. Ik zie weinig problemen met Telfort internet in de diverse forums staan, dit is bij Orange wel iets anders, zeker de laatste 2 maanden ivm de problemen met nieuwe lijnen.

Telfort is op den duur ook goedkoper, niet elke keer een jaarcontact maar na het eerste jaar per maand opzegbaar.

Ik zou je zeker Telfort aanraden op dit moment.

Kosinska
Ik zou je ook Telfort aanraden. Ik heb sinds een paar dagen een abbo bij hun. Prima snelheid en telefoon is ook veel beter. Betere verbindingskwaliteit en gratis bellen binnen Nederland. Ik zat daarvoor ook bij Orange. Pure ellende. Ben blij dat ik bij Orange weg ben.

jan groen
Ik ga ook overstappen naar Telfort als mijn contact ten einde loopt. Ik weet echht niet of het beter is maar het is wel goedkoper!

sunking
snoekie schreef:
Hallo,
Op dit moment ben ik een xs4all gebruiker, maar aangezien ik voor mijn basic abonnement 55 euro betaal wordt het tijd voor een veel snellere en vooral goedkopere internet verbinding.

Na het wat surven ga ik denk ik kiezen tussen Telfort of Orange. Ik nijg op dit moment meer naar Telfort mede kijkend naar de reactie op dit forum.
Is Orange nu echt zo slecht of posten alleen mensen alleen maar negative dingen?
Mag je zeggen dat de verbingen Telfort stabieler zijn dan die van Orange?
Het zijn maar wat luk rake vragen. Maar eigenlijk ben ik op zoek naar deskundig advies.
Bvd.
Ik zou eens internet bij ALICE proberen geen jaarcontract.
Ik zit zelf bij orange gewoon klote en heb telefonie van telfort dat is top.Let the sunshine in

rrozema
Alice heeft weer heel andere problemen. De belangrijkste zijn wel dat Alice niet aan linesharing doet (ze nemen dus je hele lijn over, met alle migratie problemen van dien) en dat je er geen semi-vast ip adres krijgt. Daarbij zie ik ook bij Alice veel opleveringsproblemen gemeld worden, dus dat is niet echt veel beter dan bij Orange. Nou was Alice ook al niet een van je opties, dus misschien is dit geheel onnodige informatie.

Ikzelf ben tevreden met mijn Orange ADSL extra aansluiting sinds ik niet langer de livebox gebruik. De livebox is in z'n huidige vorm een slecht modem: veel defecte exemplaren, bugs in de firmware en veel te weinig configuratie mogelijkheden. Met een beter (lees: eigen) adsl2+ modem kun je de lijn wel goed gebruiken. De prijs-prestatie verhouding van de losse lijn vind ik echter prima.

Ik wens je veel succes bij je keuze.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange of Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
welke keuze? online+ tv of toch blijven bij Telfort Huawei configuratie en problemen 4 02 oktober 2016, 11:56
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email 32 27 juli 2012, 23:03
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? 8 21 november 2011, 16:12
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen 2 29 december 2010, 18:26
Orange Live box vraag Algemeen 14 15 december 2010, 23:04
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:31:01
| vdbits06:42:12
| Wanabo09:39:49
| Carlovanlent11:28:25
| Matthy Alblas13:44:59
| ronald schuit14:13:07
| famcai14:47:10
| cdb19:26:23
| peukevreugd21:52:24
| johan32421:53:18
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.