obey-robots.txt
07 December 2016, 17:18
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe aansluiting problemen

Grijze Doffer
10 December zou alles moeten werken maar helaas.
Na 20 telefoontjes met de service geen stap verder gekomen.

Internetten en mail werkt niet, bellen kan ..... gebeld worden Shock NIET.

aansluiting vanaf de doos in de muur 2 meter, bedrading gecontroleerd.
Leds op de box geven ADSL OK en Tel OK.
In de box staan beide op verbonden.
Telefoon nummer is zichtbaar in de livebox

pingen naar www.nu.nl werkt.
4 verschillende computers zonder firewall en virusscan geprobeerd.
Lifebox bij een kennis getest en werkt gewoon.
Koude reset regelmatig uitgevoerd.


ADSL aansluiting heeft altijd gewerkt bij Planet.

De wanhoop is nabij, wie weet raad.
Help
 
Peter_L
Hoi,

Ik kan je helaas niet verder helpen met het oplossen van je probleem. Maar wel een advies geven. Stel Orange eveneens in schriftelijk in gebreke en stel een datum dat het opgelost moet zijn, zoniet dan ontbinding van je contract

Je kunt in de vele topics lezen dat bellen, mailen geen zin heeft en ze het probleem niet oplossen.

Het zwaar kl.. dat het zo moet en naar alle waarschijnlijkheid zit je een tijdje zonder internet/telefoon maar orange moet stevig aangepakt worden en dat kan alleen door ze schriftelijk in gebreke te stellen waarbij je een datum aangeeft dat je wilt dat het opgelost is. Je kunt ze in je brief verwijzen naar je talloze telefoontjes.

Misschien vind je het teveel gedoe maar als je eenmaal problemen hebt dan is, zo blijkt uit alle topics, de kans maar heel klein dat Orange je daadwerkelijk helpt met een oplossing voor jouw probleem

Groeten Peter
 
Grijze Doffer
Hallo Peter,

Het lijkt er inderdaad op dat het op die manier moet gebeuren.
Bedankt voor je antwoord.
Hopelijk volgen er nog meer tips.


Bedankt,
Jack
 
deebee
Vraag : gebruik je ie7 ?

http://www.webwer...r-lam.html

Als je verbinding hebt (@-ledje) en je kan pingen zal de helpdesk denk ik niet gaan helpen. Lijkt ook mij een computer-probleem.

Heb je firefox geprobeerd ? Eigenlijk sowieso een must-use voor iedere internetter, laat het bij deze gezegd wezen.

Firewall al uitgezet ? Anti-virus software ? Proxy-instellingen in je browsers ? Of stiekem andere apparatuur tussen de LB en je computer geknoopt ?
Gewijzigd door deebee op 03 januari 2008, 00:03
 
Grijze Doffer
Hallo debee,

Het lijkt wel zo maar met 6 andere PC's werkt het ook niet.
Deze Livebox werkt wel bij een kennis van mij.

Ik gebruik Firefox, virusscan verwijderd, Firewall uit.
Geen extra aansluitingen waar dan ook aan.

O ja gebeld worden kan dus ook niet, bellen wel.
Melding in de box geven alles OK.

Heeft iemand al eens te maken gehad met een probleem in de wijkcentrale?
Kan er een verwisseling zijn met signalen van b.v. de vorige provider?

Bedankt alvast voor jullie reactie,
Jack

 
rrozema
Hallo Jack,

Open eens een command prompt op je pc door 'Start' -> 'Uitvoeren' te openen en dan 'cmd' in te voeren en op 'OK' te drukken?

Voer in het scherm dat je krijgt het volgende command in en druk daarna op de <enter> toets:
Download broncode  Code
ipconfig /all




Kopieer de letterlijke output van dit commando en plaats die hier in een bericht. Waarschijnlijk kunnen we je dan wel vertellen wat er aan de hand is en zelfs hoe je het zelf kunt oplossen. De output kun je het makkelijkst copieren met de 'edit' optie in het menu vanuit het icoontje linksbovenaan het command venster.
 
Grijze Doffer
Ga ik even proberen, zal eerst de livebox aansluiten.Werk nu (met toestemming) via de verbinding van de buurtjes.
 
Grijze Doffer
Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\Jack>ipconfig/all

Windows IP-configuratie

Host-naam . . . . . . . . . . . .: doffer
Primair DNS-achtervoegsel. . . . .:
Knooppunttype: . . . . . . . . . .: onbekend
IP-routering ingeschakeld. . . . .: nee
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee

Ethernet-adapter LAN-verbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
Realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-18-F3-F4-A1-8E
DHCP ingeshakeld. . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld. : ja
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.10
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.1.1
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
Lease verkregen . . . . . . . . . : woensdag 2 januari 2008 20:26:03
Lease verlopen . . . . . . . . . : woensdag 9 januari 2008 20:26:03

 
rrozema
Dit ziet er allemaal perfect uit. Wil je ook nog eens de output van de beide volgende commando's posten?

Download broncode  Code
ping 192.168.1.1



Download broncode  Code
nslookup www.orange.nl




en als je in internet explorer naar het adres http://192.168.1.1 gaat. Krijg je dan het livebox configuratie menu?
Gewijzigd door rrozema op 05 januari 2008, 00:36
 
Wanabo
Heb je nog Planet instellingen in gebruik? Met name een oude (verkeerde) proxy kan je verbinding met internet verhinderen.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe aansluiting problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen 14 06 december 2016, 08:03
Problemen na Upgrade Algemeen 16 27 november 2016, 19:21
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? Storing 7 13 november 2016, 00:23
Problemen met pinautomaat Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 8 19 augustus 2016, 13:01
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:19:42
| Hans03:40:00
| Memooh05:06:39
| Wanabo09:42:46
| Tiger17:54:07
| ronald schuit18:52:36
| ekhhorlings21:12:20
| Lutz21:19:30
| mRcan22:43:48
| dutch flash23:00:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.