obey-robots.txt
04 December 2016, 23:21
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

afzeggen orange family

baderdin
hoi allemaal ik heb een vraagje en misschien kan iemand me helpen voordat ik dadelijk voorniks de servicedesk bel (lol voorniks)
weet iemand hoe het zit met je opzeg termijn bij orange er staat 1 maand op zeg termijn houd dat in dat ik dus de 11e maand moet op zeggen of houd dat in dat ik zelf nog 1 dag voor de 12e maand kan opzeggen en dan nog 1 maand er aan vast zit

alvast bedankt

heeft iemand hier ook ervaring met alice?

therodge
Dag baderdin,

De opzegtermijn is inderdaad 1 maand, maar voor de datum dat je klant bent geworden op het door jou bestelde product. Weet je die datum niet, dan zul je sowieso ff moeten bellen met Orange.

Vriendelijke groet,

Roger Smile
Gewijzigd door therodge op 03 januari 2008, 15:27

baderdin
oke bedankt ga ik ze ff bellen

Grin

baderdin
net gebeld en zit er nog een jaar aanvast nou dan maar het beste ervan maken niet dat het zo slecht is hoor maar wou weer ff wat anders proberen
:p

deebee
1 maand is het minimum, maar je kunt al 4 maanden voor de vervaldatum van je contract aangeven dat je wil stopppen!
firefox-spread-btn-1

Richard
Nou ik heb de grote stap gewaagd, per eind maart ga ik over naar Telfort.
Greetings, Richard.

jan groen
En ik kom in mei achter je aanGrinGrin

rrozema
Jammer dat je dan toch die gratis laptop van de aanbiedingen van vorige maand gemist hebt...

Of was dat tele2?
Gewijzigd door rrozema op 11 januari 2008, 16:53

Richard
Dat was Tele2 anders had ik me wel eerder opgegeven voor Telfort want dat kan ook 3 maanden van tevoren.Grin
Greetings, Richard.

therodge
Lees net op tiscali.nl dat ze onder Telfort internet gaan vallen. Is Tiscali dan de drijvende kracht achter de Telfort internet-tak..??
Gewijzigd door therodge op 15 januari 2008, 23:50
Al vele jaren bij Orange: eerst het smartpack-inbelaccount gehad met 80 uur in de maand, hierna met tevredenheid Orange lite via KPN gehad voor meerdere jaren en sinds 27 november succesvol over op Orange ADSL en telefonie (Disconnected by KPN).

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afzeggen orange family', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Zyxel P-2602HW-D1A + meerdere pc's Instellingen voor T-mobiel online ADSL Extra (Family) Eigen modem configuratie en problemen 13 30 oktober 2012, 23:08
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email 32 27 juli 2012, 23:03
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? 8 21 november 2011, 16:12
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen 2 29 december 2010, 18:26
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:27:49
| frankvdz00:31:38
| ronald schuit01:04:41
| Wanabo03:11:04
| dutch flash03:15:40
| RichieB03:46:53
| Roroko05:01:36
| Hans06:54:36
| Lutz07:52:31
| Sambala09:59:55
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?