obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Nintendo DS/WII connecten met Wifi
Jorgoss
hallo,

Ik probeer mijn nintendo ds te connecten met mijn wifi verbinding hier thuis (orange livebox). Maar het gaat al fout als ik mijn WEP key moet invoeren... want die bestaat uit allemaal letters/cijfers en om de 2 letters/cijfers staat een ":" maar als ik de hele key plus de dubbelepunten invoer op mn ds past het niet... en als ik de dubbelepunten weglaat kan ik nog steeds niet connecten met de wifi.. Misschien gebruik ik de verkeerde wep key???
Kan iemand hier helpen dit probleem op te lossen?

alvast bedankt

Edit: ik heb nog wat rond gekeken op het forum en ben er nu achter dat ik de WEP key op de livebox kan vinden en ik het REG knopje moet in drukken. Maarde WEP key op de livebox bestaat uit 4 cijfers en dan een spatie en dan weer 4 cijfers en zodra ik een spatie gebruik op de DS dan zegt hij dat de code infalid is(ik heb ook al een "-" geprobeerd inplaats van een spatie. En of het ligt aan mijn livebox maar dat REG knopje indrukken... moet je daar een hamer voor gebruiken ofzo?
Gewijzigd door rrozema op 03 januari 2008, 20:33
 
Jorgoss
GELUKT GrinGrin gewoon de wep key ingevoerd zonder spaties of dingetjes daarna de REG knop ik gedrukt en daarna gezocht of hij kon connecten
 
Sluimer
Ik heb op dezelfde manier de Nintendo WII gekoppeld. Werkt al weken probleemloos. Spellen downloaden via de virtual console, updaten enz enz.
Gewijzigd door Sluimer op 03 januari 2008, 16:59
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nintendo DS/WII connecten met Wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie