obey-robots.txt
06 December 2016, 20:48
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ontbinding contract/overeenkomst

Peter_L
Hallo allemaal,

Mijn rechtbijstands verzekering heeft de zaak uit gezocht en Orange is (in mijn geval) ernstig in gebreke op een aantal punten. Via de rechtsbijstand is inmiddels een pittige brief verzonden aan Orange met de melding dat het contract als ontbonden beschouwd wordt. Eveneens wordt een schade vergoeding gevraagd vanwege gemaakte onkosten.

Binnenkort zullen ze boel wel afsluiten en zal ik even zonder internet / telefoon zitten. Da's wat minder leuk maar altijd nog beter als betalen voor een slechte verbinding. Ik heb inmiddels internet + telefonie via de kabel aangevraagd
Ik laat de reactie van orange nog wel weten

Groeten Peter
Gewijzigd door Peter_L op 10 januari 2008, 15:45

haan101
Ik ben ook al bezig met een vezoek tot ontbinding maar mijn RB wil eerst het dossier bekijken.

Ik denk dat ik maar een verzekering tegen verzekeringen erbij neem.Grin
Wellicht kun je stx nog wat tips geven.

De rekeningen van Sinas vallen ook steeds tegen, het is elke maand een verassing hoeveel je moet betalen.

Nova25
Ik ben benieuwd wat de uitkomst hiervan word. Op dit moment ben ik dan ook ronduit ontevreden over de gang van zaken bij Orange. Verkeerde facturaties en het uitblijven van de snelheidsverhoging, ik word er niet vrolijk van Frown
Ik ben dan ook van plan om (als het mogelijk is) van Orange af te komen.

fisher
Ik kreeg vandaag een email dat ze het contract ontbinden en de lijn deze maand nog vrijgeven.
Nu afwachten of het werkelijk gaat gebeuren.
Gewijzigd door fisher op 10 januari 2008, 20:10

Peter_L
Voor de geinteresseerden;
Vandaag bericht gekregen van de rechtbijstand. Orange gaat "akkoord" met ontbinding van de overeenkomst per 1-2-08 wegens de wanprestatie die zij hebben verricht. Om dezelfde reden wordt het reeds betaalde abbo geld teruggestort (behalve gesprekskosten telefoon, maar dat is logisch) Daarnaast wordt door Orange een schade vergoeding betaald vanwege een aantal onkosten die ik heb moeten maken toen ik, door een fout van Orange, niet op de overeengekomen opleverdatum kon beschikken over ADSL+telefonie.

Nadeel is wel dat ik nu van 1 t/m 17 februari geen internet + telefoon heb maar daar ik heb ik vrede mee. Op 18 februari gaat mijn contract in bij de nieuwe provider.

Groeten Peter

zuiderling
Van Harte gefeliciteerd Peter! GrinGrin

de pessimist
Ook gefeliciteerd door de pessimist.

Ik zit wat de ontbindingsprocedure voor het kontrakt betreft nog in de beginfase. Ik heb Orange in gebreke gesteld en tot 1 februari de gelegenheid gegeven om het in orde te brengen. Ik kreeg het volgende bericht terug.

Er is iets mis gegaan bij het doorvoeren van de snelheidsverhoging op uw lijn. Wij hebben dit probleem doorgezet naar onze technische dienst Bla Bla

Wordt volgens mij niks. Als het niks is geworden volgt de opzegging met een eventuele regeling dat ik aangesloten blijf tot 30 februari of 30 maart en mijn verbinding wordt overgenomen door een andere provider.

Peter_L
Goed gedaan Orange!!!

Vandaag (door de rechtsbijstand ) met orange afgesproken en schriftelijke overeengekomen dat ontbinding contract per 1 februari as. zal plaatsvinden (zie mijn eerdere topic) en wat blijkt, ja hoor, vanaf vanavond al geen telefoon meer. Daar kun je echt op bouwen hoor op zulke afspraken !!

Maar ja hieruit blijkt nog maar weer eens dat Orange een onbetrouwbare partij is waar absoluut geen fatsoenlijke afspraken mee te maken zijn

Peter

vdrijver
erg herkenbaar.ben blij dat ik daar weg ben .@Peter_L : je moet eens blij zijn dat ze zo snel reageren.zo snel zijn ze al die tijd niet geweest Wink
Gewijzigd door vdrijver op 21 januari 2008, 21:52
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

Peter_L
vdrijver schreef:
erg herkenbaar.ben blij dat ik daar weg ben .@Peter_L : je moet eens blij zijn dat ze zo snel reageren.zo snel zijn ze al die tijd niet geweest Wink

Ja daar heb je een goed punt Wink
Ze kunnen dus kennelijk wel snel reageren als het hun uitkomt :p:p
Peter

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ontbinding contract/overeenkomst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
contract/internet snelheid: problemen Algemeen 14 03 juni 2015, 00:55
Minimum snelheid vastleggen in contract Snelheid 15 17 mei 2015, 22:58
Online en Apple = contract opzeggen Huawei configuratie en problemen 1 01 februari 2013, 12:27
Geen automatische contract verlenging Algemeen 4 02 juni 2011, 00:21
Snelheid traag? Ontbinden contract? Algemeen 9 27 februari 2010, 17:26
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:42:49
| Lutz00:49:59
| mRcan02:14:17
| dutch flash02:30:42
| Memooh03:03:37
| Wanabo04:39:17
| Ano06:05:37
| dutch106:56:16
| Tiger07:36:35
| earlgrey7207:47:04
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?