obey-robots.txt
06 December 2016, 20:48
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Laptop geen internet, wel verbinding met livebox

Jer
Beste mensen, Ik ben hier nu al dagen mee bezig.
Ik heb een laptop via m'n werk gekregen. Omdat ik naast een vaste verbinding op mijn livebox ook een wireless mogelijkheid heb, wil ik de laptop draadloos verbinden. Nu is alles gelukt. Ik heb verbinding met mijn livebox. Als ik nu op internet wil geeft de laptop aan dat er verbindingsproblemen zijn. Ik heb tot nu toe geen afwijkingen in mijn instellingen kunnen vinden. Wie kan mij helpen???

rrozema
Post de output van ipconfig /all eens? 'Start' -> 'Uitvoeren'. 'cmd' intikken en op 'OK' klikken. 'ipconfig /all' intikken en op <enter> toets drukken. Op icoontje linkerbovenhoek klikken. Kies 'Bewerken' -> 'Markeren'. Selecteer met muis de output van het commando, druk op <enter> toets. Open nieuw bericht in deze thread, en plak de tekst. Klik op 'Antwoord plaatsen'.

Jer
Windows IP-configuratie

Host-naam . . . . . . . . . . . .: thuis-62d6684f4
Primair DNS-achtervoegsel. . . . .:
Knooppunttype: . . . . . . . . . .: onbekend
IP-routering ingeschakeld. . . . .: nee
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee

Ethernet-adapter Draadloze netwerkverbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
SAGEM Wi-Fi 11g USB adapter
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-60-B3-EA-1C-31
DHCP ingeshakeld. . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld. : ja
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.10
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.1.1
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
Lease verkregen . . . . . . . . . : dinsdag 8 januari 2008 17:41:25
Lease verlopen . . . . . . . . . : dinsdag 15 januari 2008 17:41:25

Edit: Wanabo; 2 van de 3 dubbelpostingen verwijderd. ;)
Gewijzigd door Wanabo op 11 januari 2008, 19:38

mesa57
Ziet er goed uit. Kun je de livebox op http://192.168.1.1 wel bereiken via de laptop ?

Jer
Ja, ik krijg dan het Liveboxmenu.

rrozema
De instellingen lijken tot zo ver inderdaad in orde. Welke letterlijke foutmelding krijg je wanneer je probeert een internet site te openen?

Jer
bij het klikken op Internet Explorer geeft het scherm aan:
"De pagina kan niet worden weergegeven. Probeer het volgende:" Extra => Internet-opties=>verbindingen=> Instellingen

etcetera

erwinvos
Heb je toevallig bij je internet opties geen verwijzing staan naar je vorige provider of inbelverbinding.

Tabblad verbindingen en dan moet je de optie kiezen, nooit een verbinding kiezen.

Heb je al eens geprobeerd om firefox te downloaden en te gebruiken. het klinkt raar maar stel dat er iets gewijzingd is (in IE) wat je (niet) meer weet, dan kan het voor ellende zorgen. En met FireFox kun je dat testen. Ik ken het verder niet, maar je moet bij een eventuele vraag om IE instellingen over te nmen deze niet meenemen. Gewoon blanco beginnen

Jer
Bovenstaande is allemaal gedaan. Instellingen internet opties staan op nooit verbinding kiezen.
Ik heb inderdaad ook firefox gedownload en ervoor gekozen de IE instellingen niet mee te nemen.
Geeft dan aan "server niet gevonden".

karindev
hoi
ik zit net even te kijken op dit forum (ben net lid ;-) en zag jouw probleem. Nu heb ik dit zelf ook es gehad. en ik weet dat er bij toch ergens stiekum een ip adres stond. Nu weet ik niet meer precies waar. ik heb net nog ff gekeken op mn laptop waar het zou kunnen zijn. denk denk denk drie opties: ip adres staat op handmatig, de tcp/ip instellingen van je draadloze netwerkverbinding. 2 of de lanverbinding die je kunt instellen via je internetexplorer en dan dat misschien de proxyserver aangevinkt staat. enne het kanaal van je draadloze verbinding staat ophetzlefde kanaal als de livebox? ik weet niet of je ook in de livebox nog mac adressen op moet geven ofzo voor internet verbinding, ik heb (nog) geen livebox. misschien slaat het nergens op hoor wat ik schrijf maar misschien brengt het je nog op ideen. zodat je straks met je laptop kunt internetten. succes.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Laptop geen internet, wel verbinding met livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:42:27
| Lutz00:49:37
| mRcan02:13:55
| dutch flash02:30:20
| Memooh03:03:15
| Wanabo04:38:55
| Ano06:05:15
| dutch106:55:54
| Tiger07:36:13
| earlgrey7207:46:42
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?