obey-robots.txt
02 December 2016, 18:55
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Oplevering Orange ADSL/Telefonie

febels
Zijn er meer mensen die momenteel opleveringsproblemen hebben met Orange?

Ik had een brief binnen gehad dat alles op 28-12 gereed zou zijn. Nu is er nog niks gereed en heb gebeld naar de klantenservice en die melden mij dat er een computer gecrashed is en dat ze nu alles handmatig in moeten voeren. Ze kunnen mij nu ook niet vertellen hoe lang het kan gaan duren.

Ik vind het zo'n vreemd verhaal, zijn er meer mensen die dit te horen hebben gekregen?
 
Peter_L
febels schreef:
Zijn er meer mensen die momenteel opleveringsproblemen hebben met Orange?

Ik had een brief binnen gehad dat alles op 28-12 gereed zou zijn. Nu is er nog niks gereed en heb gebeld naar de klantenservice en die melden mij dat er een computer gecrashed is en dat ze nu alles handmatig in moeten voeren. Ze kunnen mij nu ook niet vertellen hoe lang het kan gaan duren.

Ik vind het zo'n vreemd verhaal, zijn er meer mensen die dit te horen hebben gekregen?


Het wordt steeds gekker bij Orange. Wat is het volgende excuus?

Maar om je vraag te beantwoorden, ja er hebben heel veel nieuwe klanten van Orange last van een niet (goed) werkende verbinding. Orange geeft steeds uiteenlopende redenen hiervoor en houden (lastige) klanten af met vaak loze beloftes. Maar die van die compuer crash is wel een hele sterke en beslist geen reden om jouw probleem niet op te lossen.

Het is vervelend maar telefonisch kom je er (waarschijnlijk) niet uit met Orange. Je kunt het nog een paar keer proberen en ze aangeven dat je ze ingebreke gaat stellen vanwege een wanprestatie als het niet binnen enkele dagen werkt. (en dat ook doen uiteraard)

Groet Peter
Gewijzigd door Peter_L op 08 januari 2008, 12:01
 
febels
Ik kan er ook zo onderuit, dat is het probleem volgens Orange niet. Maar een aanvraag bij een ander provider duurt wederom weer 4 weken. (die tijd heb ik niet) Sad
 
Peter_L
febels schreef:
Ik kan er ook zo onderuit, dat is het probleem volgens Orange niet. Maar een aanvraag bij een ander provider duurt wederom weer 4 weken. (die tijd heb ik niet) Sad


JA dat is inderdaad lastig. Je zult voor je zelf in beeld moeten hebben of je de gok waagt en doorgaat met Orange in de hoop dat Orange zijn leven verbetert en jouw probleem wel snel oplost of je maakt gebruik van de mogelijkheid om er onderuit te komen, zoals orange tegen jou zegt. Ik vraag me trouwens af waarop ze dat baseren want volgens mij kun je alleen binnen 7 dagen na aanvraag er onder uit

Ik zou zeggen lees op je gemak eens alle topics van de mensen in dit forum die problemen hebben aangekaart bij Orange en vorm je zelf een oordeel op welke wijze Orange aangekaarte problemen (niet) oplost. Beslis daarna of dit is wat je wilt.


Groet Peter
 
beginmaar
Wacht al vanaf 6 november 2007.
Ik kan van de overeenkomst af, maar gezien de onbetrouwbare administratie durf ik dat niet.
Als ik overstap naar een andere provider, dan zit ik aan 2 providers vast. Ik wacht nog een week!Angry
 
febels
Wat hebben zej ou als rede gezegd dat het zo lang duurt?
 
Peter_L
beginmaar schreef:
Wacht al vanaf 6 november 2007.
Ik kan van de overeenkomst af, maar gezien de onbetrouwbare administratie durf ik dat niet.
Als ik overstap naar een andere provider, dan zit ik aan 2 providers vast. Ik wacht nog een week!Angry


Als je je overeenkomst ontbindt omdat Orange haar verplichtingen niet nakomt zit je niet aan twee providers vast. Dat kun je alleen niet zomaar even doen. Daar gaat helaas een hele procedure aan vooraf. Je moet namelijk eerst Orange schriftelijk in gebreke stellen en de kans geven binnen een maand het gebrek te herstellen. Doen ze dat niet, pas dan kun je je overeenkomst (laten) ontbinden. Je kunt dus niet "zomaar" van Orange af. Er is echter 1 uitzondering dat het wel kan namelijk alls je binnen 7 dagen nadat je je overeenkomst - via het internet - hebt afgesloten annuleert. Anders zit je echt aan een jaarcontract vast.

Opzeggen kun je natuurlijk altijd per einde contract periode maar dan zit je er inderdaad nog aan vast en moet je tot einde contracts periode gewoon je abonnementsgeld betalen.

Zie algemene voorwaarden Orange en de Topics elders in de forum over het verschil tussen opzeggen abonnement en ontbinden contract. Opzeggen is dus wat anders als ontbinden.

Ik denk dat ze het verschil tussen opzeggen en ontbinden bij de klantenservice van Orange zelf ook niet weten. Ze roepen maar wat en geven vaak - op een enkele uitzondering na - onjuiste en onvolledige informatie aan de klanten maar dat wisten we al.

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 08 januari 2008, 14:33
 
beginmaar
Alles moet handmatig worden ingevoerd. Dat is de reden welke door Orange wordt aangevoerd.
 
Peter_L
beginmaar schreef:
Alles moet handmatig worden ingevoerd. Dat is de reden welke door Orange wordt aangevoerd.


hahah jullie laten je ook alles wijs maken
Hoe kun je nu handmatig invoeren als de computer gecrashed is? Dan valt er helemaal niks meer in te voeren ook niet met de hand.
Ennuh je gaat mij niet wijs maken dat zo'n groot bedrijf als orange afhankelijk is van slechts 1 computer die het niet meer doet. Die hebben talloze computers staan en als de ene het niet doet pakken ze gewoon andere. Maar goed, dit is dus weer duidelijk zo'n mooi voorbeeld van het afschepen van klanten

Ennnuh nog wat als je al sinds november zit te wachten dan klopt er echt iets niet hoor. Dat heeft echt niets te maken met een computer die het niet meer doet.

Peter
 
febels
Wat zou dan wel de echte rede zijn? Zijn ze niet blij met nieuwe klanten ofzo??
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplevering Orange ADSL/Telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Fritzbox 7390 online telefonie instellen lukt niet. Eigen modem configuratie en problemen 9 08 juli 2016, 22:28
Asus dsl n66u instellen voor online adsl extra Eigen modem configuratie en problemen 3 20 mei 2016, 23:43
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid 6 30 april 2016, 12:13
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:16:17
| Roroko08:28:35
| trebor6009:07:45
| mbakirci09:24:01
| Lutz09:37:45
| earlyhchicken09:37:49
| Jan194711:57:23
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?