obey-robots.txt
06 December 2016, 20:50
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Poort kapot in centrale???

Saskaloroh
Sinds gisterochtend 8 uur hebben we ineens geen internet en telefonie meer, de @ knippert snel.
Gebeld met de helpdesk, werd ons verteld dat er iets was met de poort van ons in de centrale, en dat het wel 2 weken kan duren voor dat opgelost is....we zouden gisteren teruggebeld worden door de technische dienst, niets gehoord, net weer zelf gebeld, werd ons medegedeeld dat het gemeld is bij de TD, en dat we iedere dag gebeld konden worden, we moeten maar afwachten.....

Frown

vdrijver
dat kan nog wel 2 maanden duren voordat je teruggebeld word.in tussen doet je verbinding het weer en bellen ze met de mededeling dat henet goed werkt.t inter
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

Saskaloroh
Hij heeft het een uurtje gedaan net, nu weer niets, mijn man had een boos telefoontje gepleegd met orange en daarna deed hij het ineens weer, nu dus weer niet.
Wat ik zeer vreemd vind, want kapot is toch kapot en niet dan wel dan niet kapot?

rrozema
Hoe vervelend ook, je zult nog eens met ze moeten bellen.

ronald_22
rrozema schreef:
Hoe vervelend ook, je zult nog eens met ze moeten bellen.

Ik ben bang dat dat niet veel zin heeft. Ik heb dezelfde soort klachten vanaf 10 december. Maar terugbellen doen ze niet, ondanks herhaaldelijke beloften van de helpdesk of het klachtenteam.

Het rare van de problemen is dat het de ene keer wel lijkt te werken en het volgende moment weer niet of heel erg traag. (geeft aan 500 Kb/s).

in ieder geval nog nooit een telefoontje gehad of een monteur gezien.

Saskaloroh
Nou lekker dan, als we de livebox een tijdje uitzetten dan weer aan dan kunnen we een tijdje internetten, dat varieert van 5 min tot een uur. Soms ook helemaal niet. We bellen elke dag naar Orange, blijven het warm houden...
Vanmorgen werd medegedeeld dat het nog 5 tot 7 werkdagen kon duren, dus ik ben benieuwd, we hebben tot op heden idd geen terugkoppeling gehad van de TD.
We houden wel een lijstje bij met het aantal dagen zonder internet en de gemaakte telefoonkosten wegens het niet kunnen bellen via Unique. Die declaratie krijgen ze iig.

rrozema
Hou ook je helpdesk belkosten in de gaten. Niet dat je die vergoed zult krijgen maar het is wel iets om zelf in de gaten te houden.

deebee
Is het niet verstandig om misschien bij problemen altijd te vragen naar de statistieken van de adsl-verbinding zoals die worden weergegeven in de LB hier op het forum ? Ik denk dat we aan de hand daarvan best vaak kunnen zeggen of het misschien ook door de gebruiker zelf is op te lossen...
firefox-spread-btn-1

Saskaloroh
Een snel knipperend @ lijkt mij niet dat ik dat zelf op kan lossen, verder alles al nagelopen natuurlijk en hierbinnen is alles ok.
Desalnietemin wil ik best de stats posten hoor.

deebee
hmpf...stomme opmerking. eerst lezen dan schreeuwen... zat met m'n hoofd waarschijnljk bij een andere post.
sarcasticclap
Wat ik natuurlijk bedoelde; hoe heb je de LB aangesloten ? Waar en waarmee ?
firefox-spread-btn-1

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poort kapot in centrale???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten 7 10 september 2016, 11:29
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen 400 07 september 2016, 21:04
utorrent poort instellen op zyxel vmg8324-b10a Zyxel configuratie en problemen 7 18 februari 2016, 23:28
Tabplad Poort toewijzing ontbreekt Algemeen 3 01 februari 2015, 13:15
poort 53 dicht? Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 11 26 oktober 2013, 16:46
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:44:33
| Lutz00:51:43
| mRcan02:16:01
| dutch flash02:32:26
| Memooh03:05:21
| Wanabo04:41:01
| Ano06:07:21
| dutch106:58:00
| Tiger07:38:19
| earlgrey7207:48:48
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?