obey-robots.txt
09 December 2016, 18:17
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe verbinding

Zasa
Hallo,

Ik wou vandaag ORANGE ADSL EXTRA bestellen,maar kwam op de 5 de stap de volgende fout.

Volgens KPN komen de 4 cijfers van de opgegeven postcode niet overeen met je telefoonnummer.
Begin opnieuw bij de postcodecheck, en voer een correcte postcode en huisnummer in.

Wat moet ik nu doen ?

Zasa
Niemand?

erwinvos
Laat je terugbellen door Orange. Als je de postcodecheck hebt uitgevoerd kom je in de mogelijkheden terecht die van toepassing zijn op je postcode. Rechts staat "Bel en Bestel". Als je daar op klikt krijg je onderstaande tekst te zien.

wil je telefonisch bestellen?
Dan bellen wij je graag terug.

Deze gratis bestelservice is beschikbaar van
ma t/m vr 9.00-22.00
zaterdag 10.00-18.00

Vul hieronder je telefoonnummer in en wij nemen direct contact met je op.

Vul je telefoonnummer in en ze bellen je terug
Simpel en makkelijk

Zasa
Heb net gebeld hij vroeg aantal gegevens en op het laatste zei hij het zelfde probleem,toen we niet uitkwamen heeft hij maar apart op een blaadje geschreven en heb gezegd dat hij het door ging geven.Ik moet binnen 7 dagen een bevestiging krijgen anders moet ik weer contact gaan opneme...
Gewijzigd door Zasa op 11 januari 2008, 20:29

Peter_L
Zasa schreef:
Heb net gebeld hij vroeg aantal gegevens en op het laatste zei hij het zelfde probleem,toen we niet uitkwamen heeft hij maar apart op een blaadje geschreven en heb gezegd dat hij het door ging geven.Ik moet binnen 7 dagen een bevestiging krijgen anders moet ik weer contact gaan opneme...

Hoi zasa,
Heb je al de problemen hier gelezen op het forum bij vooral nieuwe Orange klanten? Aan jouw mailtje te lezen ben je de zoveelste nieuwe klant waar het niet goed gaat. Ik wil je met klem adviseren beslist niet aan Orange te beginnen. Het is namelijk in vele opzichten een grote puinzooi. Oh ja, en dat binnen zeven dagen terug gebeld worden dat kennen we nu wel. Dat zal - zeer waarschijnlijk - niet gebeuren en dan zit je dus mooi aan Orange vast voor een jaar mocht de aanvraag alsnog goed gegaan zijn. Wees slim en annuleer zsm je de aanvraag. Dat recht heb je als je het binnen 7 dagen doet na aanvraag. Als je nog geen bevestiging hebt gekregen is er feitelijk geen sprake van een aanvraag maar stuur dan via de website van Orange een mailtje en of bel de helpdesk dat je van de aanvraag afziet.
Nog beter is - hoe vervelend ook - om zsm een brief te sturen aan Orange dat je van de aanvraag af ziet Meldingen die je doorkrijgt via de heldesk van Orange (telefonisch/per mail) zijn namelijk niet echt betrouwbaar gebleken. Ik zou zeggen lees de vele berichten in dit forum van nieuwe klanten die problemen hebben en oordeel of dit is wat je wilt.

Om antwoord te geven op je vraag:
ANNULEER DE AANVRAAG ZSM (moet binnen 7 dagen) HET LIEFST SCHRIFTELIJK en kies een andere internet provider
Peter
Gewijzigd door Peter_L op 11 januari 2008, 21:58

erwinvos
Beste Peter,

ik kan je frustratie begrijpen, maar botvier niet al je frustraties op mensen die een gewone vraag hebben of wel een abonnement hebben. Dit is een heel ander probleem en hierbij werd de klant in dit geval zelf gebeld omdat hij daar om vroeg.

Ik moet zeggen dat ik dit niet netjes vind. Jij hebt problemen, ik niet en ik beantwoord gewoon de vraag van dit lid, dat zou jij ook moeten doen.

deebee
En de postcodecheck bij andere providers ? Geeft ie daar wel een antwoord ? Zou het niet echt zo kunnen zijn dat jouw postcode nog niet onder een wijkcentrale valt ?
firefox-spread-btn-1

Peter_L
erwinvos schreef:
Beste Peter,

ik kan je frustratie begrijpen, maar botvier niet al je frustraties op mensen die een gewone vraag hebben of wel een abonnement hebben. Dit is een heel ander probleem en hierbij werd de klant in dit geval zelf gebeld omdat hij daar om vroeg.

Ik moet zeggen dat ik dit niet netjes vind. Jij hebt problemen, ik niet en ik beantwoord gewoon de vraag van dit lid, dat zou jij ook moeten doen.

Beste Erwin,

Misschien heb je de vraag van ZaZa niet goed gelezen maar er stond "wat moet ik nu doen" en ik geef dus gewoon antwoord op de vraag die gesteld is.
En laten we wel wezen, beste erwin, het is natuurlijk ronduit belachelijk dat een medewerker van zo'n groot en "prachtig"bedrijf als Orange iets op een papiertje moet schrijven en niks kan terugvinden. Leven we soms in de jaren 50 of wat ? Ze kunnen toch zeker wel gewoon in die "prachtige" computersystemen kijken of de aanvraag van Zaza geslaagd is. Dat is niet echt een professionele manier van werken. Of zouden er soms toch van die apen op de helpdesk zitten, zoals op dat foto-tje wat ik eerder gepost heb, hahahahah
En wat gebeurt er trouwens met papiertjes?? Juist, die raken kwijt. Als zaza vertrouwt op hetgeen gisteren verteld is door de medewerker van Orange dan wil ik wel eens weten of men bij Orange nog iets kan terug vinden over dat contact. Dus Zaza als je dit leest bel Orange vandaag nog een keer en stel je vraag nog een keer. 10 tegen 1 dat je weer een heel ander antwoord krijgt en dat men niets kan vinden over je eerdere contact.
Trek dan je conclusie,.,,,

En beste Erwin wat er is dan niet netjes aan om nieuwe mensen te waarschuwen voor Orange? Ik vind het juist heel netjes om mensen te behoeden voor deze provider. Sorry Erwin maar, gelet op de vele problemen bij nieuwe klanten, blijf ik er bij dat je voorlopig beter geen abbo bij Orange kan afsluiten. Ook bij de diverse rechtbijstands verzekeringen regent het klachten over Orange.
Gewijzigd door Peter_L op 12 januari 2008, 12:46

Zasa
Danku voor u reacties,ik zal eens vandaag contact opnemen en vragen of mijn besteling daardwerkelijk is "doorgegeven".

Ik zal jullie zsm melden ...

erwinvos
Peter,

ik heb de vraag wel gelezen. Hij vraagt wat hij moet doen nu de postcodecheck niet werkt. En daar heb ik antwoord op gegeven door te adviseren dat zij hem terugbellen. En dat los van het feit dat ze de zaakjes nu niet op orde hebben. Dat vraagt hij niet. Hij vraagt hoe hij nu abonnee kan worden. En dan is de keuze aan hem wat de doen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Verbinding timed out Storing 23 11 november 2016, 18:21
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen 14 10 november 2016, 17:06
Wegvallende verbinding Storing 2 24 oktober 2016, 14:58
Verbinding valt Storing 8 15 september 2016, 09:25
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:36:00
| Wanabo01:13:26
| jms31901:31:38
| Hans01:33:33
| gvmelle03:23:25
| MBroertjes03:42:41
| dutch flash07:04:55
| Franx09:52:26
| Lutz11:23:32
| Johan418:06:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.