obey-robots.txt
06 December 2016, 13:07
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Snap er niks meer van!

Babsy
Vanaf medio december heb ik een livebox, het draadloze verbindingssetje kwam twee weken later, die waren ze vergeten. Eerst ging alles goed, totdat ik draadloos probeerde. Volgens de helpdesk moest toch echt de wifikaart er andersom in, want hij paste niet goed. En prompt was de hele livebox stuk, niks deed er meer. Dus 2 weken zonder internet gezeten totdat de nieuwe livebox kwam.
Als ik de cd opstart, geeft ie foutmelding 1 aan, bij de helpdesk kennen ze dat niet. Je krijgt ook steeds een ander aan de lijn, met een andere oplossing, maar tijdens het opstarten van de livebox en zodra het apenstaartje gaat branden is de verbinding heel even weg, kun je weer opnieuw gaan bellen.... Heb al voor 40 euro gebeld!
Na een paar dagen pauze, zodat ik even met kabel wel kon internetten weer geprobeerd het draadloos te krijgen.
Hij geeft wel aan dat die er is, maar verbinding lukt steeds niet. Heb al een paar keer de veiligheidssleutel ingevoerd. Volgens de helpdesk is de livebox kapot, dat kan toch niet, is al de tweede.
In het configuratiescherm staat niks van een wifi of sagem of zo. De cd wil niet, die geeft foutmeldingen. Hoe kan ik nu draadloos internetten, nu heb ik een kabel van boven naar beneden, niet echt handig op de trap. Heb al wel naar meerdere oplossingen gekeken, maar sommige snap ik gewoon niet.
Heeft iemand een tip? Of kan iemand me het uitleggen zodat ik het iemand anders kan vragen die wel wat handiger is? De signaalsterkte is goed, de status is: netwerk verkrijgen. Had vanmiddag nog draadloze netwerkverbinding 3, zie nu al dat het nummer 4 is geworden. En weer heeft die geen netwerkadres, die heb ik vanmiddag al een paar keer ingevuld met behulp van de helpdesk.
Help!!! Word er kriebelig van, wil dat ding al zowat het raam uitgooien!

guus
Ja dat laatste zou ik doen Pfft

haah, nee ik denk dat de ze miss de verkeerde netwerkkaart hebben meegelever of de netwerkkaart is kapot.

Verder weet ik er niet veel van...

deebee
Ook hier lees ik niet of je de reg-knop hebt ingedrukt. Als je met de software van de dongle je livebox ziet is er niets stuk, maar worden niet alle voorwaarden in acht genomen. Zet anders ook even de mac-filter uit in je LB-configuratie. Ina andere topics al vaak besproken, succes ermee.
firefox-spread-btn-1

snakeye
hallo,ik zou proberen de modem naast de computer te zetten en dan wifi maken voor te testen waar het aan ligt of de computer in de woonkamer zetten voor test.ik had ook van die problemen en na een maand of zes kwamen ze er achter dat de lijn van kpn/orange niet in orde was .......

vriendelijke groet snakeye

rrozema
tip: overleg met Orange of je het wireless setje kunt retourneren en van je rekening laten schrappen. Ik denk niet dat dat een probleem zal zijn; het heeft immers nog nooit gewerkt, plus zij hebben een klagende klant minder.

Koop vervolgens een wireless access point plus een kaart voor in je computer en bouw je eigen wireless netwerk. Het eindresultaat zal een stuk bevredigender zijn dan dat wat je krijgt indien je uiteindelijk toch de Orange oplossing werkend krijgt.

Babsy
Ik ga het nog een keertje proberen, haal er wel iemand bij die er verstand van heeft. De reg knop heb ik al verscheidene malen geprobeerd, dus dat is het ook niet. En anders inderdaad het setje maar retourneren, op mailtjes krijg ik ook geen antwoord van de helpdesk. In ieder geval iedereen heel erg bedankt voor het reageren. De icoon op de pc geeft een uitroepteken aan, signaalsterkte is zeer goed maar geen verbindingsmogelijkheid.

game11lover
Hallo, ken je niet iemand die een werkende wireless livebox heeft?
Dan kan je es proberen of je met jouw pc daar wel verbinding krijgt.
Weet je tenminste zeker dat het niet jouw pc is of jouw denkwijze met instellingen maken.
Ik zelf heb destijds besloten om mijn wireless USR router te houden en deze als wireless accesspoint te gebruiken achter de live box.
De livebox heeft zowiezo veel te weinig bedraadde poorten.
Werkt prima verder.
Gewijzigd door game11lover op 13 januari 2008, 10:46

Babsy
Oh, schiet me net te binnen (ja, het is nog vroeg), ik had eest draadloos met een router. Maar dan viel altijd de verbinding weg als de telefoon werd opgenomen. En Orange zei dat dat met de livebox niet zou zijn, dat klopt inderdaad, alleen kan ik niet meer draadloos ;-(
Ik heb de pc boven staan en de livebox beneden bij de telefoon, dus is het best vervelend zo'n kabel via de open trap.

Babsy
Kan zelfs mijn profiel niet wijzigen, haha. De pc zegt profiel met succes gewijzigd, en ik zie niks veranderd. Het plaatje is niet groter dan 100 x 100. En ik ben echt niet blond, haha.

rrozema
Dat de wireless verbinding wegvalt als je de telefoon opneemt zou ook aan het gekozen kanaal kunnen liggen. Jouw DECT telefoon (neem ik tenminste aan) en je wifi netwerk kaart zijn allebei radio zenders en ontvangers die in vrijwel hetzelfde frequentiegebied werken. Ze kunnen dan ook flink op elkaar storen. Mogelijk is jouw wegvallende verbinding over indien je een ander kanaal kiest tussen je router en je netwerk kaart.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snap er niks meer van!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid 10 02 mei 2016, 13:55
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:16:49
| Tiger02:58:00
| dutch flash03:15:28
| Ano03:22:51
| RichieB04:53:04
| funkyduck05:03:18
| frankvdz12:58:05
| Hans13:18:53
| mountainmaster14:11:38
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?