obey-robots.txt
06 December 2016, 13:03
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

voorlopig geen snelheidsverhoging (denk ik)

Peter_L
Luister (en huiver)
De snelheidsverhoging (inclusief de juiste effectieve verhoging) komt er voorlopig écht niet!
Hoe ik dat weet ? Heel simpel, uit de topics blijkt dat orange steeds de boot af houdt bij mensen die vragen stellen over de snelheidsverhoging.
Er is volgens mij nog helemaal niemand waarbij de snelheidsverhoging (inclusief de juiste effecte snelhieid) van kracht is geworden.
Niemand krijgt een keiharde toezegging van orange hierover omdat ze het simpelweg niet weten. Ik denk dat ze er (bij de nieuwe klanten) gewoon niet meer uitkomen. Als het op korte termijn zou gebeuren dan had orange dit allang (massaal) kenbaar gemaakt. Ooit zal de verhoging er wel eens komen maar ik denk zeker niet de eerst komende maanden.

De nieuwe klanten hebben een overeenkomst met orange waarbij de verhoogde snelheid contractueel is vastgelegd. Orange komt bij alle nieuwe klanten haar contractuele verplichtingen niet na. Dit is een legitieme reden om je contract te laten ontbinden (nadat je ze in gebreke hebt gesteld) Dat de meesten hiervoor niet warm lopen heb ik alle begrip voor maar ik wil het toch even vermelden.

Groeten Peter
Gewijzigd door Peter_L op 26 januari 2008, 20:09

agua
Yep peter ik wil ook niet meteen mijn contract ontbinden, ik zelf had eerst een super 8mb verbinding. En heb alleen maar gewijzigd vanwege de prijs bij orange. En nu... zit nog steeds op 4 mb en betaal voor 8. In het begin had ik nog een antwoord gekregen op mijn mails (is naar de td) Maar nu krijg ik geen antwoord meer van orange. Ikben pissig maar wat wil ik doen heb mijn telefoon nodig en het internet. Als ik ga opzeggen ben ik bang dat ik een tijd zonder zit Sad

Nova25
Ik ben ook van plan om Orange in gebreke te stellen, omdat die snelheidsverhoging zo lang op zich laat wachten. Alleen in mijn geval geeft de livebox wel al de verhoogde snelheid aan, en ik ben dus bang dat het in mijn geval Orange moeilijk gaat zitten doen omdat ik volgens hun systeem wel al verhoogt ben.Frown

fisher
Nova25 schreef:
Ik ben ook van plan om Orange in gebreke te stellen, omdat die snelheidsverhoging zo lang op zich laat wachten. Alleen in mijn geval geeft de livebox wel al de verhoogde snelheid aan, en ik ben dus bang dat het in mijn geval Orange moeilijk gaat zitten doen omdat ik volgens hun systeem wel al verhoogt ben.Frown

Ik was volgens hun systeem ook verhoogd, maar ze hebben mijn contract na ingebrekestelling inzake de effectieve snelheid wel ontbonden.

piettrepels
Ik heb bij Orange een schriftelijke klacht ingediend omtrent de uitblijvende snelheidverhoging. Naar aanleiding van mijn klacht wordt het abonnementgeld over december en januari volledig terugbetaald.
En dat zonder verdere toelichting. Dat zegt mij genoeg. Die snelheidsverhoging komt er voorlopig nog lang niet.

Peter_L
Peter_L schreef:
Luister (en huiver)
De snelheidsverhoging (inclusief de juiste effectieve verhoging) komt er voorlopig écht niet!
Hoe ik dat weet ? Heel simpel, uit de topics blijkt dat orange steeds de boot af houdt bij mensen die vragen stellen over de snelheidsverhoging.
Er is volgens mij nog helemaal niemand waarbij de snelheidsverhoging (inclusief de juiste effecte snelhieid) van kracht is geworden.
Niemand krijgt een keiharde toezegging van orange hierover omdat ze het simpelweg niet weten. Ik denk dat ze er (bij de nieuwe klanten) gewoon niet meer uitkomen. Als het op korte termijn zou gebeuren dan had orange dit allang (massaal) kenbaar gemaakt. Ooit zal de verhoging er wel eens komen maar ik denk zeker niet de eerst komende maanden.

De nieuwe klanten hebben een overeenkomst met orange waarbij de verhoogde snelheid contractueel is vastgelegd. Orange komt bij alle nieuwe klanten haar contractuele verplichtingen niet na. Dit is een legitieme reden om je contract te laten ontbinden (nadat je ze in gebreke hebt gesteld) Dat de meesten hiervoor niet warm lopen heb ik alle begrip voor maar ik wil het toch even vermelden.

Groeten Peter

sorry dit topic staat eigenlijk verkeerd. Ik was er mee bezig en toen viel mijn verbinding weer eens weg. Het was de bedoeling dat dit geplaatst zou worden onder het topic snelheids verhoging

Peter_L
agua schreef:
Yep peter ik wil ook niet meteen mijn contract ontbinden, ik zelf had eerst een super 8mb verbinding. En heb alleen maar gewijzigd vanwege de prijs bij orange. En nu... zit nog steeds op 4 mb en betaal voor 8. In het begin had ik nog een antwoord gekregen op mijn mails (is naar de td) Maar nu krijg ik geen antwoord meer van orange. Ikben pissig maar wat wil ik doen heb mijn telefoon nodig en het internet. Als ik ga opzeggen ben ik bang dat ik een tijd zonder zit Sad

Het een tijdje zonder internet zitten is inderdaad een risico. Toch heb ik voor deze weg gekozen omdat ik het gedoe met Orange zat ben. Ik moet vanaf 1 februari 3 weken zonder telefoon en internet doen.Dat is nog te overbruggen

Peter

Hendrik
Ik denk dat ik juist een snelheids "verlaging" heb gekregen.
Sinds gisteren komt de download niet hoger dan 100kb/s. Het is eerder uitzondering dan regel dat ik momenteel 100k haal gemiddeld is het denk ik 80 ofzo.
Dacht even in een paar uur een dvdtje te pakken maar tot mijn grote verbazing moest ik nog een dag wachten tot hij klaar was????

Als het morgen nog zo is ga ik maar eens even bellen! Angry

erwinvos
Beste Peter,

dat er nog geen snelheidsverhoging is klopt, maar dat zegt niet dat het voorlopig niet komt. een persoonlijke mening mag je hebben, maar om het zo de wereld in te slingeren op basis van eigen bedachte argumenten vind ik wel ver gaan. Orange heeft min 600000 klanten en het percentage wat echt problemen heeft is erg laag. Een snelheidsverhoging is geen probleem, maar een onhebbelijkheid. Een abonnement nemen en dan geen LB ontvangen of waarvan de aanvraag niet goed is gegaan, dat is een probleem. Want je meldt je vol goede moed aan en dan loopt het fout. En een slechte start is nooit leuk. Maar als je een verbinding hebt die normaal werkt en je bent verder tevreden wat is dan het probleem? het contract was je toch al aangegaan voor je huidige verbinding en het kadootje komt vanzelf

Orange is druk bezig met het overzetten van KPN klanten naar volledige Orangelijnen, ze zijn in de telefonie gestapt waarin ze ook door ervaring moeten leren (en ja, misschien hadden ze daar mee moeten wachten, maar dat is niet gebeurd), KPN kan roet in het eten gooien en ze krijgen er ook dagelijks vele nieuwe klanten bij en dan is het helaas zo dat de wereld tegenwoordig afhankelijk is van computers en mensen menselijke trekjes hebben en ze, net als iedere andere wereldburger, ook wel eens een fout maken of dat de computerhardware het begeeft. Kijk maar eens binnen je eigen werk, wat het foutpercentage is. In het geval van orange zal dat op 600000 misschien 1 of 2 % wat niet wegneemt dat het heel erg frustrerend is als jij daar als nieuwe klant tussenzit. Maar hoe groter het aantal leden, des te groter het aantal mensen bij een foutpercentage van bijv. 1%. En helaas ziet men meestal alleen dat aantal!

Het is een lang stukkie tekst geworden zie ik Smile. Dus ga maar niet quoten. Wink

de pessimist
erwinvos schreef:
Beste Peter,

dat er nog geen snelheidsverhoging is klopt, maar dat zegt niet dat het voorlopig niet komt. een persoonlijke mening mag je hebben, maar om het zo de wereld in te slingeren op basis van eigen bedachte argumenten vind ik wel ver gaan. Orange heeft min 600000 klanten en het percentage wat echt problemen heeft is erg laag. Een snelheidsverhoging is geen probleem, maar een onhebbelijkheid. Een abonnement nemen en dan geen LB ontvangen of waarvan de aanvraag niet goed is gegaan, dat is een probleem. Want je meldt je vol goede moed aan en dan loopt het fout. En een slechte start is nooit leuk. Maar als je een verbinding hebt die normaal werkt en je bent verder tevreden wat is dan het probleem? het contract was je toch al aangegaan voor je huidige verbinding en het kadootje komt vanzelf

Orange is druk bezig met het overzetten van KPN klanten naar volledige Orangelijnen, ze zijn in de telefonie gestapt waarin ze ook door ervaring moeten leren (en ja, misschien hadden ze daar mee moeten wachten, maar dat is niet gebeurd), KPN kan roet in het eten gooien en ze krijgen er ook dagelijks vele nieuwe klanten bij en dan is het helaas zo dat de wereld tegenwoordig afhankelijk is van computers en mensen menselijke trekjes hebben en ze, net als iedere andere wereldburger, ook wel eens een fout maken of dat de computerhardware het begeeft. Kijk maar eens binnen je eigen werk, wat het foutpercentage is. In het geval van orange zal dat op 600000 misschien 1 of 2 % wat niet wegneemt dat het heel erg frustrerend is als jij daar als nieuwe klant tussenzit. Maar hoe groter het aantal leden, des te groter het aantal mensen bij een foutpercentage van bijv. 1%. En helaas ziet men meestal alleen dat aantal!

Het is een lang stukkie tekst geworden zie ik Smile. Dus ga maar niet quoten. Wink

Ik snap het hele verhaal niet. Fatsoen daar gaat het om. Orange moet de klanten met we ze kontraktuele verplichtingen hebben een brief sturen dat ze niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen en dat de klanten zonder problemen naar een andere provider kunnen overstappen, liefst met een schadevergoeding. Dus geen lullige Emails meer naar de klanten sturen, die nergens op slaan, maar een excuus brief dat ze onjuiste advertenties hebben geplaatst. Ik vindt het bij Orange een stelletje hufters die geen ruggegraat hebben. Ik begrijp niet dat Erwinvos Orange kan verdedigen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voorlopig geen snelheidsverhoging (denk ik)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Geen port mapping pagina? Huawei configuratie en problemen 4 16 mei 2016, 12:41
Geen DSL verbinding Storing 13 29 april 2016, 17:26
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:13:26
| Tiger02:54:37
| dutch flash03:12:05
| Ano03:19:28
| RichieB04:49:41
| funkyduck04:59:55
| frankvdz12:54:42
| Hans13:15:30
| mountainmaster14:08:15
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?