obey-robots.txt
09 December 2016, 18:21
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Omzetting Orange Extra (8Mbit/s) trager dan Lite (3Mbit/s)!!!!! HELP !!!!

verwijderaccountaub
Mijn omzetting naar:
Orange Extra (8Mbit/s) trager dan oude Lite (3Mbit/s)

!!!!! HELP !!!!

Hoe kan dit?

!!!!! HELP !!!!

Ik heb spijt van de omzetting zo.

!!!!! HELP !!!!

Wat nu?

!!!!! HELP !!!!

groet,

Jeroen

Ross
welkom bij de slakkenclub

verwijderaccountaub
Ross schreef:
welkom bij de slakkenclub

er toch wel iets aan te doen toch??????

ik baal hier wel als een stekker van.Angry

stesan
hier hebben we allemaal last van join the club en stuur een aangetekende brief met een ingebreke stelling en geef ze 10 dagen om het te herstellen anders stoppen .

jos1
jeroen1403 schreef:
Mijn omzetting naar:
Orange Extra (8Mbit/s) trager dan oude Lite (3Mbit/s)

!!!!! HELP !!!!

Hoe kan dit?

!!!!! HELP !!!!

Ik heb spijt van de omzetting zo.

!!!!! HELP !!!!

Wat nu?

!!!!! HELP !!!!

groet,

Jeroen

ik hadt 320kbc en nad e snelheids verhoging 214kbc dus ja welkom bij de ingetraptenloosers lolShock

verwijderaccountaub
Nu heb ik ook gelezen dat de afstand tot de ISRA punt er ook tot doet met dit type internet?

Nu is deze mijn niet direct op het punt aangesloten, maar doet het er toe bij mijn snelheid?

zit ongeveer +/- 10meter tussen denk ik....

mvg
Jeroen

rrozema
De lengte van je isra-livebox kabel kan zeker van invloed zijn. Probeer je livebox eens zo dicht mogelijk bij je ISRA te zetten. Zet desnoods je pc tijdelijk in de hal op de vloer naast de meterkast. Dan weet je het zeker.

Nog veel belangrijker dan de lengte is dat er geen enkele extra aftakking op die leiding mag zijn. Ook niet een loze leiding die nergens meer op aangesloten zit. (bijv. naar de slaapkamer waar vroeger een telefoon zat, die inmiddels vervangen is door een dect toestel). Zo'n aftakking zorgt voor echo's op de leiding die funest zijn voor het adsl2+ signaal.

verwijderaccountaub
rrozema schreef:
De lengte van je isra-livebox kabel kan zeker van invloed zijn. Probeer je livebox eens zo dicht mogelijk bij je ISRA te zetten. Zet desnoods je pc tijdelijk in de hal op de vloer naast de meterkast. Dan weet je het zeker.

Nog veel belangrijker dan de lengte is dat er geen enkele extra aftakking op die leiding mag zijn. Ook niet een loze leiding die nergens meer op aangesloten zit. (bijv. naar de slaapkamer waar vroeger een telefoon zat, die inmiddels vervangen is door een dect toestel). Zo'n aftakking zorgt voor echo's op de leiding die funest zijn voor het adsl2+ signaal.

Men zegt ook dat de kwaliteit van het "dan korte kabeltje" van belang is. Wat moet ik aanschaffen en waar?

mvg
Jeroen

rrozema
Probeer het eerst eens met het kabeltje dat je bij je livebox gekregen hebt. Het heeft geen nut om gelijk weer extra geld uit te gaan geven. De helpdesk bellen is al duur genoeg, toch? En als je tegen Orange zegt dat je de kabel hebt gebruikt die zij geleverd hebben sta je veel sterker dan met welke kwaliteit kabel ook.

parapent
Hallo,

Na snelheidsproblemen, eens wat gegoogled en kom hier uit.

Ik had in december al gebeld met de helpdesk. want mijn net nieuwe adsl extra + telefonie(27 dec opgeleverd, met de kerst geen internet ) was niet/nauwelijks sneller dan adsl lite !!
Sterker nog veel vaker veeeeel langzamer (2000kb/s)
Na een aantal keer gebeld te hebben zei de helpdeskmedewerker " aan heteind van de maand gaat het beter worden"dus ik wacht af.
Toen kregen we de mail met de bewuste werkzaamheden.
van de week ook de eerste rekening €54,- Angry
Ik heb de 7de februari even afgewacht want misschien......
Nou echt niet..Sad nog steeds langzaam. soms net iets sneller dan 3000kb/sec maar meestal minder met als dieptepunt iets een 500kb/sec...

Vandaag helpdesk gebeld, zegt ie, de kpn heeft uw lijn doorgemeten, de snelheid wordt gewoon gehaald.FrownFrown
Daar word ik moe van, meerdere computers, vast 100MB lijntje, en dan doodleuk beweren dat het waarschijnlijk aan mijn instellingen liggen!!!!!!
Ze kunnen ook niks meer voor me doen, zeiden ze, want de kpn zegt dat het goed is.....PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Wat te doen.. downgraden naar adsl family 3000kb/sec, dan krijg ik tenminste waarvoor ik betaal?! kan dat ?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Omzetting Orange Extra (8Mbit/s) trager dan Lite (3Mbit/s)!!!!! HELP !!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Asus dsl n66u instellen voor online adsl extra Eigen modem configuratie en problemen 3 20 mei 2016, 23:43
omzetting telefoondiensten Storing 30 25 december 2014, 16:06
kan niet meer gebeld worden na omzetting Storing 8 10 december 2014, 20:20
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:39:58
| Wanabo01:17:24
| jms31901:35:36
| Hans01:37:31
| gvmelle03:27:23
| MBroertjes03:46:39
| dutch flash07:08:53
| Franx09:56:24
| Lutz11:27:30
| Johan418:10:31
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.