obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Conceptronic Media Player op de Livebox aansluiten
PieterG
Hallo,

Ik weet niet of ik het onderwerp in de juiste groep heb gezet, maar anders is er vast wel een moderator die even de boel wil verzetten.. Wink

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een Conceptronic Media Player Grab 'n Go aan te sluiten op de USB poort van de Livebox. Zo zou ik deze dus via het netwerk willen gebruiken om films e.d. op te slaan (draadloos van computer dus naar de 'conceptronic harde schijf' ), waarna ik ze zonder computer af kan spelen op de televisie... (Conceptronic Media player heeft een eigen besturingssysteem, waardoor de computer niet meer nodig is..)

Conceptronic Media Player site..

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen, om nou 200 euro uit te geven voor iets wat niet goed werkt, vind ik een beetje zonde.. Smile
Gewijzigd door PieterG op 06 februari 2008, 10:37
 
PieterG
hoe ziet het 'menu' van de Freecom eruit? (screenshot mogelijk?)

Misschien dan ook maar eens kijken naar zo'n Freecom ding.. Staat er een op marktplaats voor 140 euro...
 
PieterG
Hartelijk dank voor nu! Ik ga het eens allemaal rustig bekijken.. Smile
 
PieterG
Oke inmiddels heb ik een Freecom Network Mediaplayer 35 (kit) + harde schijf gekocht. Vraagje aan de andere gebruikers: klopt het dat het overzetten van films via het netwerk extreem langzaam gaat?

Zijn hier nog manieren voor om dit sneller te laten verlopen? (nieuwe firmware ofzo?)
 
PieterG

Quote

OllieBBommel schreef:
Je kan wel de nieuwe firmware downloaden maar dat zal het overzetten niet versnellen.


Het streamen wel? Bij films van 4.7 gb begint ie na een paar minuten te stotteren...
 
rrozema
Als je via het netwerk regelmatig grote bestanden gaat overzetten, let dan op het volgende:
- gebruik switches en/of routers maar gebruik nergens een hub,
- gebruik netwerk kabels, geen wireless. Je mag natuurlijk wel wireless apparaten op je netwerk hebben, maar zorg dat er geen wireless verbinding in het traject tussen je pc en je opslag apparaat zit,
- controleer of al je netwerk adapters wel op (minimaal) 100Mbps FULL DUPLEX staan, sneller mag natuurlijk altijd. Full duplex betekent dat je terwijl je 100Mbps staat te versturen, ook nog eens 100Mbps kan binnenhalen. Met een hub in je netwerk is dit onmogelijk, je hebt dan altijd half duplex en ook wireless is vrijwel altijd half duplex.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Conceptronic Media Player op de Livebox aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Fritzbox 7590. Aansluiten Opleveringsproblemen : 6 09 dec 2017
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 16 aug 2017
Advertentie