obey-robots.txt
02 December 2016, 19:00
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Conceptronic Media Player op de Livebox aansluiten

PieterG
Hallo,

Ik weet niet of ik het onderwerp in de juiste groep heb gezet, maar anders is er vast wel een moderator die even de boel wil verzetten.. Wink

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een Conceptronic Media Player Grab 'n Go aan te sluiten op de USB poort van de Livebox. Zo zou ik deze dus via het netwerk willen gebruiken om films e.d. op te slaan (draadloos van computer dus naar de 'conceptronic harde schijf' ), waarna ik ze zonder computer af kan spelen op de televisie... (Conceptronic Media player heeft een eigen besturingssysteem, waardoor de computer niet meer nodig is..)

Conceptronic Media Player site..

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen, om nou 200 euro uit te geven voor iets wat niet goed werkt, vind ik een beetje zonde.. Smile
Gewijzigd door PieterG op 06 februari 2008, 10:37

OllieBBommel
Ik heb zelf eens een Conceptronic aangeschaft, geprobeerd en weer teruggebracht. Werkte voor geen meter bij mij.

Ik heb nu een Freecom WLan 350 media player. Werkt perfekt. Heeft een USB aansluiting om een externe schijf aan te sluiten of om aan je computer te sluiten, heeft ook een netwerk aansluiting. Ik heb hem aangesloten op mijn switch en nogmaals, werkt perfekt. Is dus zichtbaar in mijn netwerk.

Weergave op mijn TV, perfekt, bediending prima.

Alleen maar lof over deze Freecom.
GrinGrin

OllieBBommel
De Freecom Wlan 350 is alleen wel wat duurder in aanschaf dan een Conceptronic, maar de mogelijkheden zijn er ook naar.

Grin

PieterG
hoe ziet het 'menu' van de Freecom eruit? (screenshot mogelijk?)

Misschien dan ook maar eens kijken naar zo'n Freecom ding.. Staat er een op marktplaats voor 140 euro...

OllieBBommel
Screenshot is helaas niet mogelijk, maar als je hem aansluit op de TV, zie je links HDD, USB, Lan, Wlan.

Je kan dus via HDD is de harde schijf in de media player, USB is de aangelsoten USB schijf aan de media player en Lan spreekt voor zich.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om netwerk radiostations op de zoeken. Werkt perfekt. Het menu is overduidelijk en het systtem werkt, nogmaals, super.

Alleen het prijskaartje kan een probleem zijn. Ga naar www.freecom.nl en kijk daar naar de mogelijkheden.

OllieBBommel
Deze player speelt praktisch alles af, zelfs ISO bestanden.

PieterG
Hartelijk dank voor nu! Ik ga het eens allemaal rustig bekijken.. Smile

PieterG
Oke inmiddels heb ik een Freecom Network Mediaplayer 35 (kit) + harde schijf gekocht. Vraagje aan de andere gebruikers: klopt het dat het overzetten van films via het netwerk extreem langzaam gaat?

Zijn hier nog manieren voor om dit sneller te laten verlopen? (nieuwe firmware ofzo?)

OllieBBommel
Het overzetten van pc naar je mediaplayer gaat inderdaad traag. Ik doe het via USB. Koppel hem even los van de TV en sluit hem aan op een USB hubje. De netwerk functie gebruik ik om films die op je pc staan af te spelen en netwerkradio's in te stellen.

OllieBBommel
Je kan wel de nieuwe firmware downloaden maar dat zal het overzetten niet versnellen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Conceptronic Media Player op de Livebox aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten 17 22 september 2016, 19:04
Huawei HG655d, twee basis Dect telefoons aansluiten Huawei configuratie en problemen 11 03 september 2016, 19:37
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
ASUS Router aansluiten Zyxel meer apparaten aansluiten 2 16 juli 2016, 20:38
m7 kastje aansluiten op router Zyxel meer apparaten aansluiten 2 28 april 2016, 01:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:21:00
| Roroko08:33:18
| trebor6009:12:28
| mbakirci09:28:44
| Lutz09:42:28
| earlyhchicken09:42:32
| Jan194712:02:06
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?