obey-robots.txt
08 December 2016, 06:54
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

telefoons icm de livebox

hdgr
Op de site van wandoo staat een aantal telefoons dat geschikt is voor de livebox.
De lijst lijkt me verouderd. Lijkt me dus verstandig om een nieuwe aan te maken en die op basis van ervaringen van gebruikers.

So just shoot!....
Gewijzigd door hdgr op 02 juni 2006, 21:12

Wanabo
Goed plan! Onderwerp Sticky gemaakt.

Hier een eerste bijdrage. Wink

Profoon PDX-6020, nummerherkenning werkt niet (meer)!
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Puma
Siemens Gigaset S450:
Laat staan dat het een prachtige telefoon is, functioneert ie ook goed icm met de livebox, zuivere lijn (zonder en met de livebox) Nummerweergave is ook geen enkel probleem.

Motorola ME40511:
Naast een Siemens heb ik ook nog een basis station incl een extra handset van motorola. lijn is minder zuiver maar dat ligt gewoon aan het toestel (getest met en zonder de livebox, zonder de livebox geeft het ietsjes minder ruis) nummerweergave werkt hier ook zonder problemen.

oude toestellen (dus niet meer in gebruik)

Samsung SPR-6100:

geluidskwaliteit is matig (komt door het toestel) nummerweergave werkt goed. met en zonder de livebox, zelfde resultaten.

Panasonic KX-TCD 210:

geluidskwaliteit was goed, maar ik kreeg de nummerweergave niet aan de praat. zonder de livebox was het geluidskwaliteit het zelfde en nummerweergave deed het zonder problemen.

zo, meer DECT toestelllen heb ik niet meer, ik heb ook nog wel bedrade toestellen maar die worden nauwelijks meer gebruikt, dus ik heb die niet getest.

Funny2k
Wij maken gebruik van de Panasonic KX-TCD212 Deze werkt perfect. De nummerweergave werkt perfect en ook het geluid is goed!
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!

Poefje
Funny2k schreef:
Wij maken gebruik van de Panasonic KX-TCD212 Deze werkt perfect. De nummerweergave werkt perfect en ook het geluid is goed!

Wij gebruiken ook de Panasonic en ook geen klachten. 3 handhelds versie 222 en 122

Peter

Richard
Ik maak gebruik van een telefooncentrale analoog, de Homevox 1-5N en daar werkt nummerherkenning op die ene poort waarop deze centrale dat aan kan.
Verder zijn er nog DECT toestellen in gebruik.
Merk: Binatone E3300 en die werken ook prima, ook met nummerherkenning.

Greetings, Richard.

mecheltje
Gebruik hier de Philips 1 22 duo naar tevredenheid, nummer weergave en naamweergave werken prima zowel met het kpn nummer als wanadoonummer.

hevi
Philips Xalio 200 (2X). Werkt prima.

pommetje
Gebruik premier magic plus nog 2 toestellen ranex en een philips en alles werkt prima

trapm
Ericsson 260 (toestel aangesloten via livebox)
Nummerherkenning werkt op KPN nr
Nummerherkenning werkt NIET op Wanadoo nr.

Siemens S100 Colour (Belgisch toestel)
Nummerherkenning KPN lijn werkt niet, nr herkenning Wanadoo lijn werkt niet.

Geluidkwaliteit beide toestellen uitstekend (Ericsson nog beter dan Siemens)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoons icm de livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten 3 21 januari 2015, 13:58
livebox problemen Storing [Livebox] 2 15 januari 2014, 03:03
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen 3 19 december 2012, 21:03
livebox , tvix 6500a mediaspeler, netwerk. Algemeen 7 01 december 2012, 06:49
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:18:18
| Ronsworld07:48:29
| earlgrey7209:11:56
| Hans09:57:21
| Wanabo10:12:53
| Ano10:27:28
| dutch113:09:48
| RichieB13:56:05
| Memooh18:43:02
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.