obey-robots.txt
04 December 2016, 23:25
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ADSL opgeleverd @-lampje blijft knipperen

vosjuh
Ik heb na hééél lang wachten eindelijk een e-mailtje van Orange ontvangen dat mijn ADSL verbinding is opgeleverd. (voor de goede orde: Ik heb de computer op dit moment nog bij mijn ouders staan.)

Ik heb de LiveBox op dit moment thuis aangesloten maar het @-lampje blijft knipperen, wat dus wil zeggen dat er geen ADSL signaal is. Nu ben ik van mening dat het lampje gewoon moet blijven branden ook al heb ik de computer nog niet aangesloten.

Klopt dit ?? of moet ik eerst de computer aansluiten en het LiveBox signaal zoeken ??

Liberty
@ lampje moet continue blijven branden ook zonder een pc aangesloten.
Als je pc aangesloten hebt ga dan naar http://192.168.1.1/ en dan geavanceerd en statistieken/ adsl statistieken. Wat zie je dan bij down en up stream?
Sinds 5 april 2007 in het bezit van de Livebox en sinds 10 april Orange family & telefonie basis.

Daarvoor sinds eind 2002 ADSL lite van Wanadoo/Orange connected by KPN.
Vanaf 29 april 2008 bij Telfort en meteen 8 Mbps download

vosjuh
Liberty schreef:
@ lampje moet continue blijven branden ook zonder een pc aangesloten.
Als je pc aangesloten hebt ga dan naar http://192.168.1.1/ en dan geavanceerd en statistieken/ adsl statistieken. Wat zie je dan bij down en up stream?

op dit moment heb ik de computer nog bij me ouders staan maar ik zal in de loop van de dag de computer even verhuizen en dan zal ik kijken wat er staat.....

Bedankt voor je reply !!!Wink
Gewijzigd door vosjuh op 10 februari 2008, 14:47

nico
bekend verschijnsel, dit heb ik zelf meegemaakt. als het lampje blijft knipperen dan heb je geen line sync dus geen adsl op de lijn. bij mij kwam na 3 weken is een monteur kijken bij mij. mijn aansluiting was in orde, daarna ging hij kijken in de wijkcentrale, bleek dat het een software probleem was in de centrale, zodat mijn lijn niet werd aangestuurt, was na 5 minuten verholpen.

succes,

nico.

natascha
kan iemand me helpen aub
ik krijg mijn livebox niet aan de praat. @_lampje blijft knipperen en cd rom geeft steeds foutmelding.
ik ben zeker dat ik de livebox op de hoofcontact aangesloten heb. dat komt omdat er toen ik bij alice aangesloten werd die man van de ptt om de lijn te testen dat stopcontact zelf als hoofd contact gemaakt heeft. en met alice draait de modem wel op adsl via die stekkerdoos.

Wanabo
@Natascha Heb je dan al wel signaal van Orange?
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

natascha
beste Wanabo,

ja sinds gisteren al. ik kreeg rond 10.00 uur s morgens een email van orange dat mijn verbinding opgeleverd was

natascha
want na mijn weten moet de hoofd aansluiting die voor alles gebruikt was toch ook voor orange moeten werken? deze is zelf door een kpn monteur gemaakt.

Jupke
Welkom bij de club zou ik zeggen
Angry

gigabyte
Hoi Natascha,

Ben je wel direct van je telefoon aansluiting naar je LINE poort van je livebox gegaan, dus niet de poort met dat witte stickertje ?
Probeer de livebox anders even te resetten (achterkant zwart knopje) hou dit knopje ingedrukt tot dat alle lampjes branden en daarna de middelste uit zijn gegaan, daarna mag je het reset knopje los laten.
Herstart je PC en open je internet browser, (CDROM niet nodig) als alles werkt dan ga je automatisch naar de livebox pagina met daarop de melding: er is een update voor je livebox beschikbaar.

Zo niet, bel de helpdesk mogelijk is er wat mis gegaan met de oplevering. Angry

Succes !
Gewijzigd door gigabyte op 19 maart 2008, 23:51

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL opgeleverd @-lampje blijft knipperen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Asus dsl n66u instellen voor online adsl extra Eigen modem configuratie en problemen 3 20 mei 2016, 23:43
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid 6 30 april 2016, 12:13
Overstappen Online ADSL naar Glasvezel Email 4 26 november 2015, 23:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:31:07
| frankvdz00:34:56
| ronald schuit01:07:59
| Wanabo03:14:22
| dutch flash03:18:58
| RichieB03:50:11
| Roroko05:04:54
| Hans06:57:54
| Lutz07:55:49
| Sambala10:03:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?