obey-robots.txt
05 December 2016, 03:22
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

HELP GEEN TELEFONIE EN GEEN INTERNET

jorpeter
Al een paar weken hebben wij problemen
Namelijk geen internet en geen telefonie.
We hebben al een nieuwe Livebox gekregen maar dat helpt niets.
Al 2 weken bellen wij nu mobiel en heel duur met de helpdesk en zij vertellen dat er een storing is bij KPN.
Vandaag maar weer eens gebeld (11-2-2008) en toen vertelde de helpdesk dat ze er een case van maken en dat kan weer TWEE weken duren.

Dit kan toch niet waar zijn ??
Overigens zijn de problemen begonnen na de snelheidsverhoging jongstleden. DDaarvoor hebben we op de oude livebox nog wel internet gehad echter alleen via de kabel en dus niet draadloos.
Omdat draadloos kapot leekt te zijn ontvingen wij een nieuwe livebox maar met de nieuwe kunnen we nu dus NIET meer bellen Niet meer bekabeld en ook niet draadloos internetten.

Wie kent dit probleem ???Angry

erwinvos
heb je al een harde reset geprobeerd?
stroom eraf, reset knop indrukken en stroom er weer op. De reset knop net zo lang ingedrukt houden totdat de lampjes allemaal aan zijn. Reset knop loslaten en dan kijken of het ADSL en Telefoon knopje gaat branden.

Dit probleem had ik ook vorige week. Kun je de LB wel benaderen via 192.168.1.1??

jorpeter
ik zet dit Topic even voor mijn vriend want hij zelf kan het internet niet op Maar is er misschien iets een settin g of zo die je in de licebox configuraite moet kunnen doen dan ?

jorpeter
We hebben alles al geprobeerd Dus stroom eraf poosje wachten, hielp niet stroom eraf half uur wachten resetten NIETS helpt

erwinvos
paar vragen.
Branden of knipperen er lampjes en zo ja, welke wel of niet
Heeft je vriend een nieuw abo van Orange, zo ja, dan moet hij de installatie misschien opnieuw doen, via 192.168.1.1 en dan eerste optie kiezen
is alle bekabeling wel goed aangesloten?
kan Orange jullie wel zien?
Wat zijn de statistieken van je ADSL Statistieken (geavanceerd menu en dan ADSL statistieken)

jorpeter
Ja het lampje voor internet (apestaartje) knippert.
We hebben al diverse kabels geprobeerd.
De computer zegt wel dat hij de livebox ziet (ook draadloos)
Het is geen nieuw abonnement want met de eerste Livebox hebben we al gewoon kunnen internetten.
En bedoel je dan resetten via 192.168.1.1 ????

erwinvos
jorpeter schreef:
Ja het lampje voor internet (apestaartje) knippert.
We hebben al diverse kabels geprobeerd.
De computer zegt wel dat hij de livebox ziet (ook draadloos)
Het is geen nieuw abonnement want met de eerste Livebox hebben we al gewoon kunnen internetten.
En bedoel je dan resetten via 192.168.1.1 ????

nee resetten via de resetknop onder op de livebox. Dus naar fabrieksinstellingen

jorpeter
Ook resetten via de resetknop op de livebox helpt helaas niet

nico
indien het @ lampje snel knippert (ong 3 keer/s) dan heb je geen line-sync dus geen adsl signaal op de lijn, ik heb hetzelfde gehad na snelheids verhoging van lite naar extra. Softwarematig was er iets fout in de centrale, was opgelost binnen 5 minuten door monteur, hiervoor wel 3 weken zonder internet gezeten.

Nico.

geo
Heb je al met KPN gebelt, kunnen ze je lijn doormeten.

Bij mij is twee maal de router in de wijkcentrale verkeerd aangesloten geweest( 1 maal geen internet, 1 maal geen telefoon) en 1 maal heeft de KPN mijn draadjes in de wijkkast verkeerd aangesloten. Waar gewerkt wordt maken ze wel eens fouten.

Sluit van te voren alleen 'n telefoon aan op je KPN-lijn.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HELP GEEN TELEFONIE EN GEEN INTERNET', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 1 04 december 2016, 15:51
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan404:27:56
| frankvdz04:31:45
| ronald schuit05:04:48
| Wanabo07:11:11
| dutch flash07:15:47
| RichieB07:47:00
| Roroko09:01:43
| Hans10:54:43
| Lutz11:52:38
| Sambala14:00:02
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?