obey-robots.txt
07 December 2016, 17:17
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Verhuiskosten Orange ADSL

Bitfreak
Wat zijn de kosten die Orange in rekening brengt voor het verhuizen van de ADSL verbinding?.

Tiger
Bitfreak schreef:
Wat zijn de kosten die Orange in rekening brengt voor het verhuizen van de ADSL verbinding?.

Voor zover ik weet heb ik daar het afgelopen jaar € 25,= voor betaald.

Tiger

Lizard
Goh, ik zoek op verhuizen op de orange site en kom het volgende antwoord tegen:

Zijn er kosten verbonden aan het verhuizen van mijn abonnement?

heb je een Orange Orange ADSL Extra, Orange ADSL of Direct abonnement?
De eenmalige kosten voor het verhuizen van je ADSL verbinding zijn dan € 50. Deze worden in rekening gebracht op de eerste factuur na je verhuisdatum.

heb je Orange Orange ADSL Go, Lite, Basic, Plus?
Dan worden er alleen verhuiskosten door KPN in rekening gebracht. Voor meer informatie over de verhuiskosten van KPN kun je contact opnemen met de KPN klantenservice via 0900 0244 (€ 0,10/min).

een Cable abonnement?

Dan worden er alleen verhuiskosten door Casema in rekening gebracht. Meer informatie over deze verhuiskosten vind je op de website van Casema.

inbelabonnement?
Voor Orange inbelabonnementen worden geen verhuiskosten in rekening gebracht.

Een klein beetje meer initiatief mag wel.
Gewijzigd door Lizard op 11 februari 2008, 22:40

Tiger
Lizard schreef:
Goh, ik zoek op verhuizen op de orange site en kom het volgende antwoord tegen:

Zijn er kosten verbonden aan het verhuizen van mijn abonnement?

heb je een Orange Orange ADSL Extra, Orange ADSL of Direct abonnement?
De eenmalige kosten voor het verhuizen van je ADSL verbinding zijn dan € 50. Deze worden in rekening gebracht op de eerste factuur na je verhuisdatum.

heb je Orange Orange ADSL Go, Lite, Basic, Plus?
Dan worden er alleen verhuiskosten door KPN in rekening gebracht. Voor meer informatie over de verhuiskosten van KPN kun je contact opnemen met de KPN klantenservice via 0900 0244 (€ 0,10/min).

een Cable abonnement?

Dan worden er alleen verhuiskosten door Casema in rekening gebracht. Meer informatie over deze verhuiskosten vind je op de website van Casema.

inbelabonnement?
Voor Orange inbelabonnementen worden geen verhuiskosten in rekening gebracht.

Een klein beetje meer initiatief mag wel.

Jij hebt gelijk Lizard heb het even gecheckt was inderdaad € 50

Tiger

guus geluk
Ik heb een rekening ontvangen voor een verhuizing van 196 euro. Goed dat ik de rekening online heb bekeken. Er waren grove fouten gemaakt. 2x een verhuizing en een maal een internet aansluiting. Op de site van Orang saat een maximaal bedrag van 50 euro voor een verhuizing. Ik heb geschreven en gemaild. Op de brief heb ik nooit antwoord gekregen en op de mail kreeg ik het antwoord. Via de mail doen we geen meededelingen over betalingen. Ik heb toen een zeer a-sociaal mailtje verstuurd en dreigementen over Radar, Opgelicht etc, en je begrijpt het al ik kreeg een mailtje met een restitutie. Ik heb hier nog twee maanden op moeten wachten, toen stond het geld op mijn rekening. Als je niets doet kun je gewoon naar je geld fluiten. Orange is gewoon een bedrijf gericht op winst, klanten hebben ze geen oor voor. Het enige wat ze zeggen:"neem maar contact op met de helpdesk:. Het vervelende met de helpdesk is dat er ingehuurde analfabeten zitten die als je een vraag hebt die buiten het script valt ze het bij een collega moeten vragen en ze je in de wacht laten staan. Ik denk dat ze per telefoon minuut worden betaald. Zeer arrogante klootzakken die nooit iets weten.
SadSadSadSadSadSadSad

Bitfreak
Nou het is mij volkomen duidelijk,ik ga de ADSL verbinding van Orange niet verhuizen.
Maar ik stap over naar Telfort.:p

Tiger
guus geluk schreef:
Ik heb een rekening ontvangen voor een verhuizing van 196 euro. Goed dat ik de rekening online heb bekeken. Er waren grove fouten gemaakt. 2x een verhuizing en een maal een internet aansluiting. Op de site van Orang saat een maximaal bedrag van 50 euro voor een verhuizing. Ik heb geschreven en gemaild. Op de brief heb ik nooit antwoord gekregen en op de mail kreeg ik het antwoord. Via de mail doen we geen meededelingen over betalingen. Ik heb toen een zeer a-sociaal mailtje verstuurd en dreigementen over Radar, Opgelicht etc, en je begrijpt het al ik kreeg een mailtje met een restitutie. Ik heb hier nog twee maanden op moeten wachten, toen stond het geld op mijn rekening. Als je niets doet kun je gewoon naar je geld fluiten. Orange is gewoon een bedrijf gericht op winst, klanten hebben ze geen oor voor. Het enige wat ze zeggen:"neem maar contact op met de helpdesk:. Het vervelende met de helpdesk is dat er ingehuurde analfabeten zitten die als je een vraag hebt die buiten het script valt ze het bij een collega moeten vragen en ze je in de wacht laten staan. Ik denk dat ze per telefoon minuut worden betaald. Zeer arrogante klootzakken die nooit iets weten.
SadSadSadSadSadSadSad

@Tja guus geluk je verhaal doet je naam geen eer aan maar als ik je verhaal lees heb je het behoorlijk hoog zitten en dat mag natuurlijk wel als je zoiets gebeurd maar als je meer dan 2 maanden op je geld moet wachten vindt ik het toch naief van jou hoe jij daar mee omgaat.

Je had toch meteen nadat je de afboeking had gezien het bedrag kunnen storneren en het bedrag van de verhuizing zoals het omschreven staat die € 50 kunnen overmaken dan had je wel meteen een reactie gehad.

Als bij mij teveel word afgeboekt ga ik niet eerst schrijven en mailen maar laat het meteen terugboeken.

Tiger

guus geluk
Ik had het over een verhuizing als je het niet goed hebt begrepen. Ik heb daardoor ook nog een 6 weken zonder internet gezeten. De termijn van zelf terugboeken was verstreken.Frown

Tiger
guus geluk schreef:
Ik had het over een verhuizing als je het niet goed hebt begrepen. Ik heb daardoor ook nog een 6 weken zonder internet gezeten. De termijn van zelf terugboeken was verstreken.Frown

Voor alle duidelijkheid dan ik had heel goed begrepen dat het om een verhuizing ging.

Ik ben vorig jaar zelf ook verhuisd en had dit via internet geregeld ik kreeg zelfs van Orange mijn nieuwe kpn nummer door op mijn nieuwe adres voor ik het van kpn zelf had gekregen en op de gewenste datum had ik internet in mijn nieuwe woning dus alles perfect geregeld door Orange, mag ook wel eens gezegd worden.

Groeten Tiger

guus geluk
Eerst commentaar op mij en nu hoe het gaat met jou verhuizing. Nou en???????? Lekker interessant. Stuur je mailtje naar Kassa.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuiskosten Orange ADSL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Asus dsl n66u instellen voor online adsl extra Eigen modem configuratie en problemen 3 20 mei 2016, 23:43
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid 6 30 april 2016, 12:13
Overstappen Online ADSL naar Glasvezel Email 4 26 november 2015, 23:30
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:19:23
| Hans03:39:41
| Memooh05:06:20
| Wanabo09:42:27
| Tiger17:53:48
| ronald schuit18:52:17
| ekhhorlings21:12:01
| Lutz21:19:11
| mRcan22:43:29
| dutch flash22:59:54
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.