obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Gratis Payserver voor 35 dagen
MarkBM
Kijk 35 dagen proefabo, daar kan ik wat mee! Smile

Aangemeld, begin DL ging prima. Kreeg telefoon en verbinding kraakte wat, DL op pauze gezet, maar nu wil het niet meer starten.

Krijg de foutmelding dat ik al mijn connecties al heb gebruikt. Newsleecher opnieuw opstarten haalt niks uit! Sad
 
guus
Ja dan moet je je miss bij de GrabIt instellingen de connecties op 12 zetten want meer mag je er niet daar. En t werkt geweldig via zon nieuwsserver Grin

Veel en veel beter als torrents, want bij torrents heb je seeders nodig + je moet terug seeden en dat is ook shit want ik download altijd voor de vakantie films om onderweg te kijken, en dan kan ik het daarna niet meer uploaden.
 
MarkBM
Het werkt al weer. Had de connecties ook op max 12 staan. Het gebeurt iedere keer als ik DL even heb onderbroken, dan start hij daarna niet meer op. Wacht ik een uur, dan wil het wel weer??

Er raar...dit probleem heb ik nooit gehad met hitnews of eweka!

Snelheid is overigens net zo goed als de 2 die ik hierboven noem. Haal max 16 Mb/s
 
Puma
Ja, je mag met het proefabonnement maar vanaf 1 locatie tegelijk connecten.
Als jij de verbinding verbreekt en direct erna opstart, dan ziet het systeem 2x inloggen en dat weigert het systeem.

Gewoon 5 a 10 min wachten en het is weer over.
 
guus
Ja daar had ik ook last van, maar t maakt nietzoveel uit.
 
Puma
Gebruik SSL.
Daardoor is het minder gevoelig. Waarom weet ik niet.
 
MarkBM

Quote

Puma schreef:
Gebruik SSL.
Daardoor is het minder gevoelig. Waarom weet ik niet.


Gebruik ook SSL, maakt voor mij geen verschil. Maar met bovenstaande uitleg over 2 keer inloggen klinkt logisch.

Normaal gesproken gebruik ik een betaald acc waar het wel bij mogelijk is vanaf meerdere plekken te connecten.
 
MarkBM

Quote

spooky21 schreef:
hoelang duurt het voor je een emailtje krijg van die server met gegevens als ik vragen mag?????:p:p:pWink


Binnen een minuut had ik mijn mailtje binnen!

Reconnecten na eerste 50 gig DL ging ook vrij vlot.
 
dcat
Er zijn genoeg communities die de files aanbieden voor Usenet neem maar eens een kijkje op www.indeklit.nl
En trouwens mijn eigen is www.ctjes.com

Much beter than torrents Grin
 
grad85
werkt als een trein
supertip

thnx gradGrin
je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis Payserver voor 35 dagen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 aug 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Advertentie