obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
2008-02-20 19:39:13 - Storing ADSL netwerk
Wanabo
2008-02-20 19:39:13 - Storing ADSL netwerk
Wegens een storing aan ons ADSL netwerk kan het voorkomen dat er verbindingsproblemen zijn met uw ADSL aansluiting.



Bron Orange
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nova25
Oke dan het is dus duidelijk een storing Wink
Hopen dat ze het snel oplossen, tot die tijd maar via m'n mobiel internetten he Grin
 
@win
ter aanvulling:

http://www4.orange.nl/netwerkmeldinge...index.html
Gewijzigd door @win op 20 februari 2008, 22:21
 
Nova25
Het lijkt opgelost, internet doet het weer Grin
Ook word het niet meer vermeld op de storings pagina.
 
@win
De mijne werkt nog niet, ik zie morgen wel
verder.
 
DiaantjeJoa
Mijn vriend zit nu al anderhalve week zonder internet verbinding!!! Heeft er al heel wat geld doorheen gejaagd met de helpdesk bellen; waar steeds weer andere smoesjes werden verteld! Aangezien we ver uit elkaar wonen en we toch erg internet-afhankelijk zijn begint dit gezeur ons danig de strot uit te hangen! Gisteren kreeg hij een nieuw wachtwoord met veel plezier werd deze ingevoerd......niks geen internet...... modem gereset.....geen internet. De storing zou alleen 's nachts zijn.... volgens mij is bij orange de zon ondergegaan sinds ze proberen de snelheid te verhogen.... Shock Sad
Gewijzigd door DiaantjeJoa op 21 februari 2008, 16:00
 
Wanabo

Quote



Nog beter --> Netwerk-meldingen.

Zie boven in de header.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
@win
Internet werkt weer.
36 uur offline geweest.
Maar, nog geen verhoging
 
stofepipe
Sinds 9 december 2007 wacht ik op de door Orange toegezegde snelheidsverhoging. Jaaaaaaaa, de technische dienst is er mee bezig. Maar meer snelheid.ho maar... Volgens Orange voor het eind van het jaar...... welk jaar heeft men echter niet aangegeven. En klagen heeft geen zin...spekt alleen het callcenter
 
DiaantjeJoa

Quote

stofepipe schreef:
Sinds 9 december 2007 wacht ik op de door Orange toegezegde snelheidsverhoging. Jaaaaaaaa, de technische dienst is er mee bezig. Maar meer snelheid.ho maar... Volgens Orange voor het eind van het jaar...... welk jaar heeft men echter niet aangegeven. En klagen heeft geen zin...spekt alleen het callcenter


Maar jij hebt in ieder geval nog internet begrijp ik? Dus niet te hard klagen anders gooien ze jou er ook af... klagen werkt averechts blijkbaar.... Sad

Wordt tijd dat de mensen die zonder internet zitten eens geholpen worden, ik was van plan een orange abonnement te nemen als ik binnekort ga verhuizen maar zie daar nu echt vanaf!!! Sad Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2008-02-20 19:39:13 - Storing ADSL netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
Advertentie