obey-robots.txt
02 December 2016, 19:01
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

zeer tevreden

ThijsV
Ik heb Wanadoo family nu zo een 2 maanden en ik heb niets te klagen.
Met download accelerators haal ik keurig 20 mbit en verder ligt de verbinding er eigenlijk ook nooit uit.
De telefoon heb ik eigenlijk ook geen omkijken naar.
Kortom dik in orde voor een zeer schappelijke prijsGrin
 
Tiger
ThijsV schreef:
Ik heb Wanadoo family nu zo een 2 maanden en ik heb niets te klagen.
Met download accelerators haal ik keurig 20 mbit en verder ligt de verbinding er eigenlijk ook nooit uit.
De telefoon heb ik eigenlijk ook geen omkijken naar.
Kortom dik in orde voor een zeer schappelijke prijsGrin


Beste ThijsV,
Als ik dit zo lees ben jij een van de weinige met een superverbinding of ben jij soms een wanadoo medewerker ???

groeten,Tiger
 
Funny2k
Ik kan me eigenlijk ook volledig aansluiten bij ThijsV. Alleen ik haal geen 20mbit maar een nog respectabele 14 mbit.
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Suug
Ook ik kan me volledig aan sluiten bij ThijsV, weleens waar nalaaste update 1,5 MB download kwijt geraakt, maar heb nog steeds 1,9 MB over. De lijn is heel stabiel. Telefonie heb ik niet.

ps ik werk niet bij wanadooSmileSmile
Gewijzigd door Suug op 12 juni 2006, 10:48
 
trapm
Ook ik ben geen wanadoo mdw en zeer tevreden.

Heb nog geen enkele hickup meegemaakt de afgelopen 2 weken.
Maar, ben ook niet iemand die eigen servers draait, eigen mailservers draat, veel p2p doet en meer van de dingen die vaak voor de problemen zorgen.
 
Funny2k
trapm schreef:
Ook ik ben geen wanadoo mdw en zeer tevreden.

Heb nog geen enkele hickup meegemaakt de afgelopen 2 weken.
Maar, ben ook niet iemand die eigen servers draait, eigen mailservers draat, veel p2p doet en meer van de dingen die vaak voor de problemen zorgen.


Ik ben (al zeg ik het van me zelf) een redelijk zware gebruiker. Heb een exchange server draaien. log regelmatig in op mijn server/netwerk via VPN/FTP/RDP.
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Puma
ook ik ben tevreden met mijn verbinding hoor. niets geen problemen en zo hoort het ook. ik haal lang geen 20 mbit maar 10 mbit is ook prima zat voor nieuwsgroepen.
 
Richard
Ik ben ook een redelijk zware gebruiker, ben ook heel tevreden, ondanks afstand van de centrale toch 18.5 of 19.2 mbit intrainen. Maar dat ligt waarschijnlijk aan een versterker hier om de hoek heb ik ontdekt.Smile

Ook telefoon werkt prima, nummermelding. Ben dus met uitzondering van 1 ding zeer tevreden en dat ene ding telt toch redelijk hard.
En dat is de smtp beperking. Als die er niet was, dan was ik 100% tevreden, nu ben ik 80% tevreden. Dus zo zwaar telt dat hier.

Greetings, Richard.
 
Funny2k
En dat is de smtp beperking. Als die er niet was, dan was ik 100% tevreden, nu ben ik 80% tevreden. Dus zo zwaar telt dat hier.


hoezo de SMTP beperking? wat bedoel je daarmee?
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Richard
Wat ik daarmee bedoel? Dat al je uitgaand mailverkeer beperkt is tot de smtp van wanadoo en je derhalve geen eigen smtp servers kunt draaien tenzij je die laat relayen via de smtp van wanadoo.
Is een bekend iets, dat doen ze vanwege spam aldus hun zeggen, maar ik ben er totaal niet blij mee. Is de eerste provider waar ik bij zit die uitgaand (smtp dus) een beperking heeft.
Greetings, Richard.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer tevreden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zeer slechte oplossing klachten Klacht over Online 5 14 oktober 2015, 21:05
Online zeer terleurstellend Algemeen 3 29 januari 2015, 08:47
TG712 reset zich zeer regelmatig Storing 5 10 april 2014, 18:21
Zeer trage internetverbinding Storing 7 21 augustus 2013, 23:52
Tijdens gamen zeer hoge ping + lagg Huawei configuratie en problemen 2 06 augustus 2013, 00:28
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:21:47
| Roroko08:34:05
| trebor6009:13:15
| mbakirci09:29:31
| Lutz09:43:15
| earlyhchicken09:43:19
| Jan194712:02:53
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?