obey-robots.txt
05 December 2016, 03:21
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Traag

Bengeltje
Sinds Februari dit jaar is het bar en boos bij Orange. Na 7 uur dan stort de snelheid gigantisch in elkaar en zelfs de telefoon doet het haast dan niet meer.
Heb al een paar keer naar de helpdesk gebeld, maar daar zijn ze ook niet echt slim, want na elle lange gesprekken en met allerlei domme testjes, is het nog steeds een grote ramp.
Overdag is het perfect met Orange, maar na 7 uur is het afzien, dit lijkt wel @home kabel...
Zijn er meer slachtoffers met dit probleem?

Met vriendelijke groet, Bengeltje

TCP_IP
is het ook altijd specifiek na 7 uur?? of begin je dan pas te internetten in feite?

Bengeltje
Nee ik ben bijna altijd online en het begint na 7 uur hopeloos te worden overdag is het perfect. Nu ook tis weer wanhopig en die sukkels denken steeds dat het hier ligt, maar tis gek dat het overdag goed is en 's avonds bar en boos is en dat is sinds begin februari

TCP_IP
en hoe zit je netwerkje thuis in elkaar?
livebox in meterkast staan?? hoelang is je kabel tussen je livebox en ISRA punt??
wat haal je normaal, en wat haal je na 7 uur voor snelheid?
zit je draadloos??

weet je zeker dat niet iemand anders op je internet zit ??

stel mar ff standaardvragen hoor, maar miss dat er een oplossing voor is...

Bengeltje
livebox in meterkast 25 cm van de isra punt en mijn snelheid is overdag ongeveer 3,46 kbps (zie ik op newsleecher) en savonds dondert de hele boel ineen en ik heb geen draadloos maar met een draadje.
en ik ben de enige computergebruikster.
Ook de telefoon is bijna onmogelijk geworden.
En het rare is is dat dit begonnen is sinds die werkzaamheden van Orange begin februari waar we een mail over kregen

vdrijver
gewoon capaciteitsproblemen in de centrale.orange heeft te weinig bandbreedte te bieden na 18.00 aan het grote aantal gebrukers wat te gelijk internet.heeft echt niets met je aansluiting bij jouw binnen te maken.kijk maar eens op het forum,lees je meer van dit soort orange ellende
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

Bengeltje
nou lekker dan... mijn moeder legt op sterven en ik moet telefonisch bereikbaar blijven... dat kan ik dus wel steeds vergeten, want af en toe valt hier gewoon alles weg....
vind dit ook schandelijk want als er nood is kan ik ook niet meer bellen... tis dat kpn zo erbarmelijk duur is, anders....

TCP_IP
aan je situatie te zien miss verstandig om toch even een prepaid mobieltje aan te schaffen tijdelijk. (3,46 kbps? of 3,46 mbps)
tja tja, je zou orange kunnen bellen om te vragen om een port reset, word verbinding tussen wijkcentrale en je huis ff gereset in feite.. lig je er paar minuten eruit.. helpt ook nog weleens

TCP_IP
werkzaamheden vinden nog plaats tot eind maart... dus KAN nog beter worden in ieder geval

Bengeltje
Dan zal het wel eind juni worden... Orange kennende Frown

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Glasvezel traag, valt steeds uit Snelheid 7 03 september 2016, 02:01
traag internet Snelheid 22 09 juli 2015, 20:56
Traag internet. Snelheid 2 06 juli 2015, 19:50
alle internet traag bij youtube uploaden Snelheid 26 05 april 2015, 08:10
WiFi traag Snelheid 5 17 februari 2015, 21:33
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan404:27:38
| frankvdz04:31:27
| ronald schuit05:04:30
| Wanabo07:10:53
| dutch flash07:15:29
| RichieB07:46:42
| Roroko09:01:25
| Hans10:54:25
| Lutz11:52:20
| Sambala13:59:44
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?