obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Waarom is de site moeilijk te openen
Tiger
Zou eens willen weten waarom we zo moeilijk de site kunnen openen omdat deze zo traag is.

Wil je iets posten of bekijken dan duurt het veel te lang voordat het item geopend wordt.

Dit is gewoon niet meer leuk dat je iedere keer tussen de 25 en 30 seconden moet wachten.

Wie heeft antwoord waarom!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dit zo is want eigenlijk wil je al niet meer inloggen omdat de wachttijd te lang is.

Of zit Orange hier achter want alle andere site's zijn in 1 sec. geopend.

Tiger
 
TCP_IP
je bent wel een beetje achterdochtig Tiger Pfft
 
TCP_IP
ik heb UPC en bij mij is het ook niet extreem snel ofzo...
zal meer aan de hosting liggen van de site
 
Wanabo

Quote

vdrijver schreef:
neejoh,al die providers spannen samen tegen deze site. Wink

Ik hou het op een ddos attack. Wink


Een ddos attack is ook mijn vermoeden. Vandaag is het wel stukken beter. Ik heb melding van de problemen gedaan bij de hoster. Of die wat gedaan hebben kan ik niet zeggen. Ik krijg al tijden geen reactie.

Mogelijk is er ook verbetering ontstaan doordat ik de database geoptimaliseerd en gerepareerd heb.

Quote

luckytrebor schreef:
Hier al dagen strooptraag en ook zo'n extra url er achter. Ik draai Firefox met Noscript en toch zo'n vervelend extra venster. De gein gaat er vanaf. Als Orange dit zou flikken, zou ik "foei" roepen.


Wat bedoel je met extra url er achter? Als je de popunder bedoelt die éénmalig per sessie een venster opend heb je gelijk.
Gewijzigd door Wanabo op 03 maart 2008, 23:40
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
rrozema
Die pop-up zit er al tijden in, volgens mij al voor jouw aanmelding. Die is niet de oorzaak van jouw problemen. Ik denk meer aan opties als de al eerder genoemde ddos aanval, of een andere site die op dezelfde server wordt gehost, of een foutje in de (configuratie van de) forum software die voor de vertraging zorgen. Laat Wanabo daar maar z'n gang mee gaan. Die komt er wel uit met de provider.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom is de site moeilijk te openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Waarom weinig of geen respons Algemeen : 6 19 nov 2015
Poorten openen Zyxel configuratie en problemen : 3 10 mrt 2015
Advertentie