obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Websites weer eens langzaam
JPR
We zouden een club moeten oprichten, genoeg potentiele leden als ik dat zo lees. Iedereen ook met exact dezelfde problemen, ik snap niet waarom orange ons niet fatsoenlijk op de hoogte stelt van wat er aan de hand is, en wanneer de problemen voorbij zijn.
 
Acap
Gah heb me maar angemeld, misschien word ik wel wijzer. ik heb sinds een paar dagen erg veel last van langzame internet. van zo een 2 megabyte/sec gedaald naar 0,3 megabyte/sec . eweka doet ook traag. ik denk dat ik maar is naar orange ga bellen morgen
 
pietvanpa

Quote

JPR schreef:
Ik zit in Hoofddorp, Noord-Holland


Dat had ik intussen gelezen... Vandaag had ik vanaf 15:00u geen internet meer tot een kwartier geleden. Niets gelezen op dit forum... Anderen geen last gehad van uitval ? Hoe dan ook alles is nog net zo traag...
 
jn
Ik zit ook in de 83.119.xxx.xxx range.
Ook in Hasselt.
Ellende is begonnen na overstappen op orange extra (van lite gebruiker met KPN abbo)
Inmiddels is eea doorgezet naar een hogere technische dienst...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Websites weer eens langzaam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing : 9 14 okt 2016
Sommige websites plots niet meer bereikbaar Huawei configuratie en problemen : 2 23 mrt 2014
Langzaam internet sinds harde reset Storing : 6 25 jan 2013
ST706 laat connectie toe en dan weer niet... Speedtouch 706 configuratie en problemen : 4 11 okt 2011
Langzaam Snelheid : 13 07 sep 2010
Advertentie