obey-robots.txt
11 December 2016, 08:57
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Domeinnaam onbereikbaar

terb
Sinds vorige week zaterdag kan ik mijn domeinnamen en dus ook mijn e-mail niet meer bekijken. Ik ben vorige week bezig geweest met het opzetten van een forum en sindsdien kan ik er niet meer op. Vanaf school etc wel, maar niet vanuit huis.

Ik heb ook al gemaild met mijn hosting, maar deze zeggen dat het probleem niet bij hun ligt. Heeft een van jullie misschien een idee waar het aan ligt en vooral wat ik er aan kan doen?

Ik heb een livebox en mijn domeinnaam is www.paludis.eu doet deze het bij jullie wel? Oftewel: Ligt het probleem bij mij lokaal, of ergens bij orange?

therodge
Ik kom gewoon op de site, geen probleem..!!
Al vele jaren bij Orange: eerst het smartpack-inbelaccount gehad met 80 uur in de maand, hierna met tevredenheid Orange lite via KPN gehad voor meerdere jaren en sinds 27 november succesvol over op Orange ADSL en telefonie (Disconnected by KPN).

h_henkie
Doe het hier ook, via orange

portos
doet het hier gewoon met orange

Wallie
Van 14 februari 2008 een zeer onstabiele internetverbinding na overgang van ADSL Lite naar ADSL Extra. Ook ik kon geen mail meer ontvangen. Ik heb pop.orange.nl veranderd in pop.wanadoo.nl en smtp.orange.nl veranderd in smtp.wanadoo.nl en ik kan weer mailen (als ik tenminste verbinding heb). Ik kan de website www.orange.nl echter niet openen (en dus ook niet de webmail raadplegen).
Het probleem ligt bij Orange en ik vraag me af hoe lang dit nog duurt.
Gewijzigd door Wallie op 09 maart 2008, 17:26

Liberty
Wallie schreef:
Van 14 februari 2008 een zeer onstabiele internetverbinding na overgang van ADSL Lite naar ADSL Extra. Ook ik kon geen mail meer ontvangen. Ik heb pop.orange.nl veranderd in pop.wanadoo.nl en smtp.orange.nl veranderd in smtp.wanadoo.nl en ik kan weer mailen (als ik tenminste verbinding heb). Ik kan de website www.orange.nl echter niet openen (en dus ook niet de webmail raadplegen).
Het probleem ligt bij Orange en ik vraag me af hoe lang dit nog duurt.

Hier geen problemen met de mail, ik gebruik gewoon pop.orange.nl en smtp.orange.nl.
Is dus plaatselijk en niet landelijk.
Sinds 5 april 2007 in het bezit van de Livebox en sinds 10 april Orange family & telefonie basis.

Daarvoor sinds eind 2002 ADSL lite van Wanadoo/Orange connected by KPN.
Vanaf 29 april 2008 bij Telfort en meteen 8 Mbps download

TCP_IP
download mozzila firefox eens en kijk of je dan wel op orange.nl komt, ik noem maar wat hoor

rrozema
Controleer je dns server instellingen in je router eens? Dit zou voor adsl extra de volgende dns servers moeten opleveren:
Primary DNS: 194.134.5.5
Secondary DNS: 194.134.0.97
Heb jij nog oude dns servers in je router staan dan kun je onverklaarbare problemen krijgen met vrijwel alles wat van het internet gebruik maakt. o.a. dus ook je mail.

Typ op je pc eens in een command prompt "ipconfig /flushdns", mogelijk dat je daarmee de oude foutieve gegevens kwijtraakt nadat je eerst hebt gecontroleerd dat je dns nu wel goed staat.

Richard
Als dat helpt. Deze week heb ik ook zo'n vaagheid meegemaakt. Mijn eigen domein niet meer te bereiken, gewoon terwijl ik net bezig was een bericht te typen op mijn forum, dus geen gekke dingen aan het doen. Ook niet op ip adres, de gehele server met dat ip dus niet meer bij m'n hoster.
Daar was niets aan de hand, andere servers aldaar kon ik wel bereiken.
Resolven via nslookup ging ook perfekt, dus dns werkte prima.
Grappig was wel dat ik via een proxy wel die specifieke server kon bereiken.
De hoster heeft alles nagekeken, bleek niets aan de hand, een dag later kon ik er wel weer op de normale manier bij.

Misschien kan terb ook eens proberen met een nslookup of het juiste ip adres gevonden wordt?
Gewijzigd door Richard op 10 maart 2008, 15:40
Greetings, Richard.

mesa57
Als je het IP niet kunt bereiken, dan lijkt het me eerder een probleem met de routers van Orange.
Een tracert zou dat kunnen aantonen.
Dit hebben we al vaker gezien, maar nog niet zo massaal.
Gewijzigd door mesa57 op 10 maart 2008, 18:11

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Domeinnaam onbereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Domeinnaam en webite Webspace 6 10 april 2011, 15:20
nas onbereikbaar vanaf internet :-( Livebox meer apparaten aansluiten 6 12 april 2009, 13:50
Domeinnaam en Webhosting HELP!!! Wat verandert er? 4 05 oktober 2008, 22:13
telefonisch onbereikbaar voor kabel aansluitingen Algemeen 5 30 oktober 2007, 10:02
forumsite onbereikbaar Storing [Speedtouch 706(WL)] 4 14 mei 2007, 10:05
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:30:14
| vdbits06:41:25
| Wanabo09:39:02
| Carlovanlent11:27:38
| Matthy Alblas13:44:12
| ronald schuit14:12:20
| famcai14:46:23
| cdb19:25:36
| peukevreugd21:51:37
| johan32421:52:31
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.