obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Domeinnaam onbereikbaar
Richard
Er zijn inderdaad vaker problemen met deze router, het is in februari al 2x voorgekomen, een keer "slechts" een paar uur, de tweede keer lag ie er vanaf 19.35 uit tot minimaal 's morgens na 07.00 uur ergens.

En nu afgelopen nacht inderdaad ook weer, zeer lange tijd, om 05.30 uur heb ik de hoop maar weer eens op gegeven.

Het zal je maar gebeuren op het moment dat je je forum aan het upgraden bent, of andere belangrijke serverwijzigingen waar je echt even bij moet biljven, dan ben je mooi genaaid.
Bij mijn weten is het dus een structureel iets. Tot nu toe het afgelopen half jaar in elk geval minimaal 1x per maand.
Over het algemeen wel 's nachts, maar vorige maand dus ook gewoon vroeg op de avond, er is geen peil op te trekken.Frown
Greetings, Richard.
 
TCP_IP
kun je inmiddels al op je site komen?? je zou het volgende 'kunnen' proberen om er alsnog op te komen... is via een proxy... ik heb onlangs de volgende gevonden...

http://kkwarezupload.com/proxy/

het is natuurlijk niet de oplossing.... maar je zou iig kunnen proberen om zo je site te bereiken (paludis.eu)
 
mesa57
Dat is inderdaad niet de definitieve oplossing.
Probleem is dat in de routing een en ander mis gaat.
En omdat dat alleen gebeurt als je via Orange gaat heb
ik toch onze oranje provider sterk in verdacht dat hij de zaakjes
niet op orde heeft.
 
Richard
@Richard berkhout: Neen, dat was niet geblokkeerd, schreef ik overigens ook in mijn verhaal dat er niets aan de hand was.
Maar we zullen snel weten of het nu beter gaat. Orange heeft hier de zaak een dag te vroeg uitgeschakeld, vanmorgen opeens mijn internet pleite, dus vlug het telfort modem eraan gehangen en daar ging ie weer.Smile

@Knowitall: Bedankt voor de tip, ik zal hem onthouden voor als het bij Telfort ook gaat voorkomen. Want ik ben net over.
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Domeinnaam onbereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Yahoo sites onbereikbaar Storing : 8 07 jan 2021
Domeinnaam en webite Webspace : 5 10 apr 2011
nas onbereikbaar vanaf internet :-( Livebox meer apparaten aansluiten : 6 12 apr 2009
telefonisch onbereikbaar voor kabel aansluitingen Algemeen : 5 30 okt 2007
forumsite onbereikbaar Storing [Speedtouch 706(WL)] : 4 14 mei 2007
Advertentie