obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Opleveringsproblemen=opzeggen!!
Peter_L
Hoi

Degenen die al langer dan 21 dagen op de oplevering van hun abbo moeten wachten, kunnen nu dus opzeggen. Dit is zaterdag 15 maart 2008 keihard door Orange aangegeven in de uitzending van Vara Kassa

Tegen degenen die dit aangaat zou ik zeggen maak daar in vredesnaam gebruik van en zeg je abbo op

peter
 
Peter_L

Quote

hclomp schreef:
kan bijna niet wachten tot maandag,want dan ga ik mijn contrakt opzeggen wegens wanprestatie,zit dan 21 dagen zonder internet.
Alleen vraag ik mij af of je dan ook 12,50 euro moet betalen voor het terugsturen van de live box.heeft iemand ervaring daar mee?


Ja heb ik ervaring mee
Ze proberen die 12,50 wel af te schrijven maar gewoon laten storneren als ze dat doen. Omdat ze in gebreke zijn mogen ze die 12,50 namelijk niet in rekening brengen.
Probeerden ze bij mij ook maar bij mij liep het via de rechtsbijstand.

Peter
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opleveringsproblemen=opzeggen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? Storing : 7 13 nov 2016
Digitale TV opzeggen via online.nl account Algemeen : 4 28 dec 2015
wie heeft ervaring met opzeggen? Algemeen : 5 28 mei 2015
telefoonabonnement opzeggen Algemeen : 2 27 dec 2014
Advertentie