obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
livebox aansluiten op oranje en wit draadje
hiltsje
Ik heb de tip gekregen van een orange medewerker dus ik ga er vanuit dat het okey is maar het is ook onzeker of ik wel een kpn signaal heb dus ik probeer het gewoon en dan zien we wel wat eruit komt.
 
Hendrik
En kpn zelf even bellen?
Sinds 7-10-2008 in bezit van UPC Exctreme en wanneer beschikbaar UPC Fiber Power!
Online adsl werkt nog tot 11-04-2009.
 
Richard
Er zit inderdaad geen basisspanning op een adsl-only lijn, dit in tegenstelling tot een lijn waar ook spraak op zit zoals bel-budget of bel-basis.
Dus meten gaat lastig worden.

Kijk eens hoe snel het knippert. Ooit heb ik hier op het forum iets gelezen (rrozema weet dat vast nog wel) over 1x per seconde knipperen is geen adsl lijn en 2x per seconde knipperen is wel adsl lijn maar geen verbinding met de provider. Zoiets was het in elk geval ongeveer.

Greetings, Richard.
 
TCP_IP
idd
als @
1x per seconde is dat modem geen WAN ip adres krijgt
2x per seconde is dat modem geen signaal heeft(line sync)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox aansluiten op oranje en wit draadje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Fritzbox 7590. Aansluiten Opleveringsproblemen : 6 09 dec 2017
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 16 aug 2017
Advertentie