obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
word knettergek van de LB. OPGELOST
marina63
RE: Word knettergek van de LB wie helpt
marina63


Berichten: 23
Lokatie: oldenzaal
Aangemeld: 23.01.08

Hier ben ik weer eens.
Was er spuugzat van om ook hier telkens te kijken naar oplossingen.
Want wat ik ook probeerde uit te voeren aan alle goede tips van iedereen, niets hielp en mijn verbinding bleef maar steeds wegvallen.
Ook wekelijks met de helpdesk gebeld, maar die doen zo vaag. Telkens zeggen ze iemand van de technische dienst neemt binnen 5 werkdagen contact met u op. Mooi niet dus. Tot...................maar dat later.
Gisteren heb ik een nieuwe pc gekocht.
De hele dag bezig geweest alles van me oude te halen en hier weer op te zetten.
Je gelooft het niet maar sinds gistermorgen staat me pc dus aan, en NOG GEEN ENKELE KEER VIEL INTERNET WEG.
Heeft het probleem dus gelegen aan mijn bejaarde pc, die kon het waarschijnlijk niet trekken. Pffffffffffffffffffffff
Gaat gistermiddag de telefoon. Iemand van een installatiebedrijf dat voor orange hier de boel maar eens moet komen checken. Wel heel toevallig. Ik laat ze in ieder geval nog wel komen, dan is dat niet helemaal voor niks toch.

DUS IK KAN WEER NORMAAL GEBRUIK MAKEN VAN MIJN INTERNET


Via deze weg wil ik een ieder van jullie met alle goede tips, raad en advies bedanken voor jullie hulp.

Groetjes Marina
Het antwoord van gisteren
Leert mij vandaag
Hoe ik morgen zal leven
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'word knettergek van de LB. OPGELOST', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing : 9 14 okt 2016
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk : 22 02 mei 2016
hoelang voordat je weet aangesloten word Frequently Asked Questions : 5 07 dec 2014
[Opgelost] Wie heeft TP-link TD-8816 modem werkend kan mij helpen? Eigen modem configuratie en problemen : 7 06 aug 2013
Advertentie