obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Website probleem
redsforlife
Goedemorgen,

Ik kom een bepaalde bepaalde website niet op,deze website gebruik voor mijn hobby en ben genoodzaakt hiervoor naar een andere provider over te moeten stappen.Ik heb bij een kennis en bij mijn vader zonder problemen ingelogd op deze site die allebei een andere provider hebben.Nu blijkt dat het met meer orange abbo's niet te willen op bepaalde websites in te loggen,wat kan hiervoor de oorzaak zijn zal hier erg mee geholpen zijn anders moet ik overstappen.
Ik heb zelf orange family + telefoon maar dat kan het probleem niet zijn met andere abbo's pakt ie de betreffende website ook niet.
Enigste wat ik heb gedaan is de firewall uitgezet in mijn lB.
Alvast bedankt,

groetjes reds.
 
guus
Misschien Mozilla firefox of Internet explorer?

Als je firefox hebt moet je Internet explorer even proberen, heb je internet explorer moet je firefox even proberen Wink
 
redsforlife
ligt niet aan de webrowsers,heb opera,ie7 en mozilla al gebruikt evenals een schone installatie van windows het is duidelijk een ISP probleem.Ik denk dat Orange poorten blokkeert omdat het alleen hier voorkomt.
 
guus
Raar, en als je het nu via deze link doet (Proxy):

http://www.anonieminternetten.nl/
 
redsforlife
poort 80 error geeft ie aan,dat is toch een proxypoort?
 
TCP_IP
of deze:

http://kkwarezupload.com/proxy/
 
redsforlife
ik ben er in iedergeval op tcp_ip,kan wel geen gebruik van maken van de functies van de site maar het begin is er in iedergeval.
Vreemd is het in iedergeval wel dat Orange poorten blokkeert.
 
guus
Ja klopt dan blokeert orange de poorten. Kijk wel even goed bij de proxy want je kunt daar bijvoorbeeld dingen uitschakelen. Miss moet je eens zoeken naar een proxy met java of flash? (Wat die site ook gebruikt).


Als hij het dan doet dan blokeert orange de site. Bij ons op school doen ze dat ook, daar is het in de router geblokkeerd dus moet je dat ook omzeilen via een proxy server.
 
redsforlife
Heb het antwoord inmiddels gekregen,wil iedereen ff bedanken voor de snelle antwoorden.
De oplossing zet ik ff hieronder voor diegene die er ook problemeen mee heeft (krijgt)eventueel.

ga naar configuratiescherm -internetopties-tabblad verbindingen-lanverbindingen (rechtsonder) vink proxyserver aan-vul dit adres in www-proxy.orange.nl poortnummer 8080 en klik op ok.
 
rrozema
poort 80 is http. gewoon web verkeer dus. Dat blokkeert Orange echt niet... Er zit eerder iets fout in je configuratie.

Kun je het adres van jouw webserver wel pingen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Website probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie