obey-robots.txt
06 December 2016, 20:48
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

8 April, plotseling ontzettend hoge ping

citomaster
Ik was aan het gamen, toen ik ineens gekicked werd wegens een (te) hoge ping. Ik dacht eerst dat iemand op een andere pc weer eens torrents aan het downloaden was, maar nee... Frown

Op speedtest.net getest, op een server waar ik normaal gesproken een ping van ongeveer 23 heb, heb ik nu 98.

Bedrading vervangen, 98 veranderd in 87, niet echt veel verschil dus.

Zou dit een storing, of een capaciteitsprobleem zijn?

Of zou het toch, wat ik niet verwacht, aan mijn eigen pc/bedrading liggen?

(Ook is mijn effectieve bandbreedte ineens van ongeveer 4.5mbps naar 2.3mbps gezakt. Ik heb na de verhoging een 8mb abbonement.)

Bij voorbaat dank,
8mbit Grin

zwartewreker
Sinds gisteravond hetzelfde probleem, ping op mijn favo gameservers verdrievoudigt, bale.
tevens was tot voor kort mijn dl snelheid in de 17 mb, nu ineens nog maar 15.
Ze zijn dus wat aan het doen, maar vertellen niet wat en waarom. Als je ze belt en je krijgt een ander antwoord dan dat je de box moet resetten, wil ik het graag weten.

citomaster
Ik zou graag willen weten of er ook nog anderen zijn die dit probleem hebben?
8mbit Grin

citomaster
Voor mij is het probleem alweer opgelost, bljikbaar was het gewoon een vorm van overboeking Wink. Mijn ping is met kleine uitschieters naar de 40 weer gewoon rond de 20. Houd deze thread open voor mensen die dit probleem ook plotseling krijgen?
8mbit Grin

agua
Bij mij is de ping ook vreselijk hoog SadSadSadSadSadSadSad

erwinvos
Heel gek, maar bij @home gisteravond ook erg hoog. daar speel ik op een gameserver en de ping zat rond de 200 daar. Voor iedereen. Mensen met Orange, @Home, etc.

Apart!

XaTu-nl
Had gisteren nergens last van, maar zie nu tot mijn verbazing dat mijn snelheid omhoog is gegaan van 520-550kB/sec naar 670-690kB/sec. Zal zo eens mijn ping controleren. Deze is al ruim een jaar rampzalig met 55-60 op alle Nederlandse servers.

Edit: ping op NL servers = 130. Sad
Gewijzigd door XaTu-nl op 09 april 2008, 18:40

Joost1991
Ik heb hetzelfde probleem! Op sommige Nederlandse en Duitse servers heb ik 100+ ping, niet bij alle. Het ligt dus aan een verbinding naar een datacenter ofzo.

Vanmorgen leek het opgelost, had weer 20-30 ping, maar nu weer terug naar 100+.

Ik hoop dat dit snel wordt opgelost Shock

Lakoona
Ik heb dit ook ineens en nog der boven op internet verbinding is verlaagd (voor de 5de keer, en dan blijve ze maar zegge dat het inderdaat niet zo laag hoort) mjah boeie einde van de maand lekker van orange af alleen maar problemen gehad

puntnub
Hier precies het zelfde probleem. Gisteravond al rond deze tijd (8 uur 's avonds) een ping die ineens omhoogschiet naar +- 130 ms. Normaalgesproken heb ik een ping van rond de 45 naar een server in nederland. Is het al bekend waar dit aan ligt? Shock

Ik hoor van anderen dat die normaal een ping van ongeveer 25 hebben (ikzelf 45). Weet iemand of het er aan liggen dat ik een oud speedtouch modem hebt die geen ADSL2+ ondersteunt terwijl ik dat dus wel heb met ADSL Extra?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '8 April, plotseling ontzettend hoge ping', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Hoge ping Storing 10 15 juni 2016, 19:45
Hooge Ping, Latency - wat te doen? Huawei configuratie en problemen 22 11 april 2016, 20:12
Hoge ping huawei. Huawei configuratie en problemen 4 05 oktober 2015, 01:50
Webmail werkt plotseling niet meer Storing 4 04 januari 2015, 07:50
Plotseling hoge ping Storing 118 24 september 2014, 16:56
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:43:15
| Lutz00:50:25
| mRcan02:14:43
| dutch flash02:31:08
| Memooh03:04:03
| Wanabo04:39:43
| Ano06:06:03
| dutch106:56:42
| Tiger07:37:01
| earlgrey7207:47:30
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?