obey-robots.txt
06 December 2016, 20:49
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

schofterige behandeling door orange.

koinsky
Sinds begin feb orange adsl met tel.
Veel gedoe gehad om het aan de praat te krijgen, hard voor moeten schreeuwen ook, zo ook kennisgemaakt met hun desk (per e-mail) ik weiger om ze te bellen. dat heb ik hier en elders wel gelezen, dat werkt echt niet maar is wel hun bron van inkomsten, lijkt me. bel ze niet mensen, gewoon niet! das veel te duur.

Inmiddels ben ik afhankelijk van ononderbroken internet voor inkomsten opleiding en hobby. Dus is orange niet echt een betrouwbare partij meer en laten ze het momenteel volledig afweten. Ik moet gemiddeld 1 a 2 keer per uur het modem resetten, waardoor ik droog sta op het gebied van inkomsten. Ik heb ze al het volledige abbonnementsgeld geboden met een bonus, (voor goede prestaties), taart en bloemen, maar ze gaan niet akkoord. Om het probleem te verhelpen is orange nog in het stadium van; "hoelang is dat kabeltje?"
en heeft u de modem wel gereset? (waar ik overigens geen antwoord op geef, maar verwijs naar eerdere conversaties en het evt langs sturen van een monteur.)

De toon van de helpdesk is vooral datgene wat duidelijk maakt dat zij er niet zijn om je te helpen. Ik weet mij even geen raad meer.

Ik heb net een laatste verzoek bij orange ingediend om binnen een week een ononderbroken verbinding te leveren. Maar ik zal wel weer een mailtje krijgen dat ze eerst willen weten hoelang de kabeltjes zijn.

Weet iemand of die vragen voldoende zijn om een ingebreke stelling tegen te houden?

Ik ben echt ten einde raad, ik ben overal geweest (was te laat voor kassa), kassa gemailed, consuwijzer, de opta, juridisch loket (de consubond doe ik niet aan) (en wou ik graag zou houden) eigenlijk weinig opbeurends gehoord.

zo dat wou ik ff kwijt.
Als er nog gezamenlijke acties zijn, doe ik zeker mee!

Richard
Een ingebreke stelling (als je hun in gebreke wilt stellen) heeft een periode van 21 dagen nodig voor zover ik begrepen heb.

Greetings, Richard.

koinsky
pedon! orange moet 21 dagen niets ondernemen, alvorens ik ze in gebreken kan stellen? bedoel je dat zo?

Wanabo
Je geeft Orange 21 dagen de kans de zaak te fixen, daarna stel je ze in gebreke. Vooraf dus aangeven dat je ze 21 dagen de tijd geeft.

Het beste is dit via een rechtsbijstandverzekering te doen.

Een andere oplossing is je klacht naar het tv programma kassa te sturen, die stuurt het door naar Orange. En daar krijgen ze knikkende knietjes bij de gedachte weer in kassa te moeten verschijnen.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Richard
Klopt, je stelt ze in je schrijven dus "reeds nu voor alsdan" in gebreke als het probleem binnen 21 dagen niet opgelost is.
Verder zeg je dan ook met ingang van onmiddellijk per die datum je abonnement op met als reden de ingebrekestelling.

Inderdaad kun je dit het best via een rechtsbijstandsverzekering doen als je die hebt.
Heb je dat niet, dan via een jurist of gewoon zelf.

Greetings, Richard.

Richard
Ohja, en een kopie bewaren en aangetekend versturen!
Greetings, Richard.

koinsky
Volgens het juridisch loket, hoef ik ze geen 21 dagen te geven, maar met onmiddelijke ingang. (ik loop al 2 weken te klooien), en orange geeft niet thuis. De ingebreke stelling + ontbinding is al aangetekend de deur uit.
Maar daar gaat orange echt niet op reageren en krijg ik geen internet mee. Die komen pas in actie zodra de geschillencommissie aanklopt. Die laatsten hebben een wachttijd van 3.5 maand. Dat betekent voor mij dus 4 maanden geen inkomsten. Dus zal ik tijdelijk ander werk gaan zoeken of toch maar versneld verhuizen?
Verhuizen klinkt als de manier om weer internet te krijgen.

Zijn er medestanders te vinden voor een landelijke anti orange aktie?
Ik denk aan: de orange winkels bezoeken en potentiele klanten wegjagen, gezamenlijk een jurist inhuren.

PM me als je geinteresseerd bent.

(ik ben echt ten einde raad)

de enige reactie die ik van orange krijg is:

Geachte joost ....

We streven er naar al het klantcontact vast te leggen, het kan echter
wel voorkomen dat deze onvolledig is. Daarom verzoeken wij u om de
vragenlijst nogmaals in te vullen.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV

groet
joost

Richard
Volgens het juridisch loket, hoef ik ze geen 21 dagen te geven, maar met onmiddelijke ingang.

Misschien verouderde informatie? Iets soortgelijks, maar dan voor bij KPN is kort geleden nog bij "Das je goed recht" op TV geweest.
Ook daar gaf een van die juristen die bij DAS rechtsbijstand werkt aan, dat je toch eerst officieel iemand in gebreke moet stellen en diegene een redelijke periode moet geven om het op te lossen, ook al heb je de problemen al langer.
Een "in gebreke stelling" is namelijk een officieel iets en daar hoort een officiele periode bij. Nu weet ik dat niet meer zeker maar volgens mij is dat minimaal 7 dagen, ligt er ook een beetje aan wat het is.

Of het moet zijn dat het juridisch loket bedoelde dat je ze wel met ingang van onmiddelijk in gebreke kunt stellen, maar dan nog moet er een periode zijn die je ze in de gelegenheid stelt om de boel op te lossen. Bij mijn weten bestaat daar ook jurisprudentie over (eerdere uitspraken door een rechter).
Maar oke, als het je op deze manier lukt om er vanaf te komen dan is dat ook prima. Ik zal voor je duimen.

Ben benieuwd naar het verdere verloop.
Greetings, Richard.

koinsky
klinkt logischer he, wat jij zegt, een redelijke termijn om te herstellen.
Toch weet ik zeker wat de dame van het Jloket zei, onmiddelijk in gebreke stellen en een paar dagen geven om het op te lossen.
Zei zei dat na herhaaldelijk gevraagd te hebben wat orange tot nu toe gedaan heeft. Nou, niets, hun vragenscriptje er eindeloos op los gegooid, daarop was zei resoluut.

Ik ben helemaal flabbergasted over de opstelling van orange, nog niet eerder meegemaakt zoiets, het lijkt alsof ze heel bewust aan het "klantje sarren" zijn, zeker gezien het feit, ze mijn geld ook al niet willen hebben.
Denken ze nu echt dat ze mij op welke manier dan ook, nog kunnen behouden?

Richard
Ach ze proberen het misschien nog wel, maar misschien ook niet. Maar dat ze je niet als klant kunnen behouden is wel zeker.Wink
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'schofterige behandeling door orange.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overstappen door storingen Storing 9 19 november 2016, 09:50
snelheid gesmoord door online? Algemeen 9 09 juli 2015, 22:26
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen 4 14 mei 2015, 17:57
Huawei HG655D door dwars door router beheren? Huawei configuratie en problemen 8 09 april 2015, 22:12
Huawei vervangen door Fritzbox 7170 Eigen modem configuratie en problemen 108 09 februari 2014, 15:37
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:44:04
| Lutz00:51:14
| mRcan02:15:32
| dutch flash02:31:57
| Memooh03:04:52
| Wanabo04:40:32
| Ano06:06:52
| dutch106:57:31
| Tiger07:37:50
| earlgrey7207:48:19
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?