obey-robots.txt
08 December 2016, 17:04
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Voorwaarden Wanadoo

Charlotte80
Hoi,

Heeft iemand voor mij een link of een bestandje met de oude voorwaarden van Wanadoo???

Ik wil nl. mijn contract bij Orange opzeggen, maar blijkbaar zit ik nu aan een termijn vast van 1 maand voor het contract afloopt. Ik wil even weten hoe de voorwaarde van Wanadoo in elkaar steken en kijken of ik eerder onder dit abonnement kan uitkomen.

Kan iemand mij hieraan helpen???

Alvast bedankt.

Groetjes Charlotte

ik ben er ook
deze ?????

http://webapps.wa...up_av.html
Grin eind augustus 2008 naar Telfort !!!!!Grin

Profiler
hoi charlotte,

ik denk niet dat ze de oude voorwaarden nog op internet hebben staan, maar misschien heeft iemand anders ze ook nog thuis
op papier.

Misschien kan je wat duidelijker aangeven in welke situatie je nu zit. In principe wordt je contract elk jaar stilzwijgend verlengd als je niets doet. Als je contract op bijv. 1-1-2008 is ingegaan dan kan je er pas vanaf 1-1-2009 vanaf. Je opzegging dient minimaal 1 maand voor einde contractdatum binnen te zijn bij Orange dus in dit
geval VOOR 1-12-2008.

Je kan tussentijds van je contract af als Orange in gebreke blijft. Dus als de beloofde snelheid niet wordt gehaald, ondanks jij er alles aan gedaan hebt. Of dat je geen verbinding hebt.

Groetjes,
Profilier

Charlotte80
Thnxxx voor de voorwaarden. Even neuzen of ik eerder van mijn contract kan afkomen. Zal wel niet Sad

@ Profiler: dat van dat stilzwijgend verlengen was ik op de hoogte. maar heb nooit van orange info gehad dat de alg.voorwaarden zouden wijzigen. ik ging er vanuit dat ik iedere maand kan opzeggen. blijkbaar is dat bij orange niet zo en is het zoals jij het zegt. heel vervelend dus. moet nu nog betalen tot en met febr. 2009.

vanaf morgen heb ik al een andere provider, helaas...
doordat ik verwachtte dat ik iedere maand kon opzeggen, heb ik dus pas een brief geschreven halverwege april. toen ik net voor koninginnedag belde met de klantenservice, wisten zij me te vertellen dat ik dus nog een hele tijd aan het contract vast zit. ik ging uit van 1 maand opzegtermijn, altijd. en niet voor het einde van het verstrijken van je contract. daarbij weet ik ook niet wanneer mijn contract is in gegaan.

moet ik uitgaan van het contract van wanadoo? of wanneer het orange is geworden?

Groetjes Charlotte

Liberty
Kun je beter even navragen bij Orange en het liefst ervoor zorgen dat je het schriftelijk krijgt.
Sinds 5 april 2007 in het bezit van de Livebox en sinds 10 april Orange family & telefonie basis.

Daarvoor sinds eind 2002 ADSL lite van Wanadoo/Orange connected by KPN.
Vanaf 29 april 2008 bij Telfort en meteen 8 Mbps download

Richard
moet ik uitgaan van het contract van wanadoo? of wanneer het orange is geworden?

Dat maakt weinig uit, ik had ook een Wanadoo contract en ook daar stond dit al gewoon in de algemene voorwaarden vermeld voordat het door Orange werd overgenomen.

Misschien bij hele oude contracten niet. Maar normaliter moeten ze je wel op de hoogte stellen van het wijzigen van algemene voorwaarden.
Zij moeten kunnen aantonen dat ze dit gedaan hebben of er naar verwezen hebben in een email.
Maarja, daar hebben ze geheid wel iets op gevonden, een mass mailing of zoiets. Postbodes kunnen ook fouten maken, anyway, bij Wanadoo stond dit dus (in elk geval 3 jaar geleden) ook al in het contract.
Greetings, Richard.

Profiler
Charlotte80 schreef:
Thnxxx voor de voorwaarden. Even neuzen of ik eerder van mijn contract kan afkomen. Zal wel niet Sad

@ Profiler: dat van dat stilzwijgend verlengen was ik op de hoogte. maar heb nooit van orange info gehad dat de alg.voorwaarden zouden wijzigen. ik ging er vanuit dat ik iedere maand kan opzeggen. blijkbaar is dat bij orange niet zo en is het zoals jij het zegt. heel vervelend dus. moet nu nog betalen tot en met febr. 2009.

vanaf morgen heb ik al een andere provider, helaas...
doordat ik verwachtte dat ik iedere maand kon opzeggen, heb ik dus pas een brief geschreven halverwege april. toen ik net voor koninginnedag belde met de klantenservice, wisten zij me te vertellen dat ik dus nog een hele tijd aan het contract vast zit. ik ging uit van 1 maand opzegtermijn, altijd. en niet voor het einde van het verstrijken van je contract. daarbij weet ik ook niet wanneer mijn contract is in gegaan.

Groetjes Charlotte

Hoi Charlotte,

volgens mij maakt het niets uit. Alle interproviders hanteren volgens mij een jaarcontract welke elke jaar stilzwijgend met een jaar worden verlengd.
Er is 1 uitzondering hierop en dat is Het Net. Daar kan je wel per maand opzeggen.

Ik vrees dus dat je niet van Orange afkomt voorlopig...

Succes!

Groetjes,
Bart

zuiderling
Ook Alice heeft een maandcontract

Liberty
En bij Telfort na 1 jaar kun je per maand opzeggen.
Sinds 5 april 2007 in het bezit van de Livebox en sinds 10 april Orange family & telefonie basis.

Daarvoor sinds eind 2002 ADSL lite van Wanadoo/Orange connected by KPN.
Vanaf 29 april 2008 bij Telfort en meteen 8 Mbps download

Richard
Bij TweakDSL ook na 1 jaar maandelijks, @home volgens mij ook, er zijn er dus maar enkelen die echt steeds met een jaar verlengen.
Gewijzigd door Richard op 10 mei 2008, 17:26
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voorwaarden Wanadoo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email 32 27 juli 2012, 23:03
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? 8 21 november 2011, 16:12
Website wanadoo offline halen Algemeen 4 24 maart 2011, 15:19
hoe kom je van Online Breedband BV voorheen Wanadoo af!!! Algemeen 13 29 maart 2010, 11:20
Wanadoo ADSL Extra op Windows 7 Helpdesk 5 19 november 2009, 23:56
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Tiger00:08:05
| Wanabo02:18:18
| Huubke6804:24:32
| dutch flash05:22:49
| peukevreugd06:19:27
| Ronsworld17:58:18
| earlgrey7219:21:45
| Hans20:07:10
| Ano20:37:17
| dutch123:19:37
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.