obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe livebox en geen telefoon meer
TCP_IP
24 uur onafgebroken aan laten staan.... duurt blijkbaar nogal lang voordat dat bestandje vd server word gehaald...
GAAT werken... geef het wat tijd
geloof mij Grin
 
agua
Nou bij mij is al het 24 uur niks Sad Ik ben het nu echt zat, eerst 6 maanden wachen op de 8 mbit en nu dit.
 
TCP_IP
hmm duurt idd wel lang ja... geef het nog 3 dagen dan maar helpdesk bellen voor deze melding
 
agua
Zo heb de eerste reactie van de helpdesk via mail binnen. En alweer dezelfde vragen die ik al zovaak moest beantwoorden:

Waar zit uw hoofdpunt *IS/RA-punt* van de KPN?
(Kamer/Verdieping/Straatzijde/Achterkant van huis)
Welk type IS/RA-punt heeft u? (zie livebox handleiding pagina 16/17)
Waar in uw woning staat de livebox? (Kamer/Verdieping)
Hoe lang is de kabel tussen de livebox en het IS/RA-punt?
Zit er tussen de livebox en het IS/RA-punt nog iets anders, zoals een
fax, alarm installatie, splitter of telefoon centrale, aangesloten?

 
agua
2de mail gekregen:

Het kan natuurlijk zijn dat het verkeerde mac adres bij ons is
geregistreerd. Wij zouden graag het MAC adres en het serienummer (S/N)
van de nieuwe livebox van u willen.

Nadat ik deze gegevens verstuurd heb deed de telefoon het weer.
 
TCP_IP
toeval, config file van je livebox is net opgehaald.
 
agua
@tcp_ip
Na 4 dagen?
 
rrozema
Nee, dat geloof ik ook niet... Er is waarschijnlijk gewoon een type foutje of zo gemaakt in 1e instantie. Met de juiste gegevens werkt het nu wel.
 
TCP_IP
ik houd het toch op toeval Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe livebox en geen telefoon meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
Advertentie