obey-robots.txt
08 December 2016, 06:53
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Vanaf 1 juli 2008 afronding prijzen!

Wanabo
Vanaf 1 juli 2008 ronden wij de prijzen van onze abonnementen en extra services die eindigen op 95 cent naar boven af op hele bedragen. Dat doen we met inachtneming van artikelen 2.2 en 2.3 uit de Algemene Voorwaarden.

bijvoorbeeld:
U betaalt nu € 23,95 voor ADSL. Per 1 juli wordt dat € 24. Het maandtarief voor Antispam gaat van € 0,95 naar € 1.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.


Bron Email orange
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
pinnhead31
Da's lekker.
Kan me niet herinneren dat ik daar iets over gelezen heb in de algemene voorwaarden.
 
Tiger
Wanabo schreef:
Vanaf 1 juli 2008 ronden wij de prijzen van onze abonnementen en extra services die eindigen op 95 cent naar boven af op hele bedragen. Dat doen we met inachtneming van artikelen 2.2 en 2.3 uit de Algemene Voorwaarden.

bijvoorbeeld:
U betaalt nu € 23,95 voor ADSL. Per 1 juli wordt dat € 24. Het maandtarief voor Antispam gaat van € 0,95 naar € 1.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.


Bron Email orange


Even ter aanvulling hier de omschrijving van 2.2 en 2.3

Artikel 2 Algemeen

(2.2) Orange heeft het recht de Algemene Voorwaarden, eventuele Aanvullende Voorwaarden, tarieven en/of de specificaties van de Dienst te wijzigen, welke wijzigingen ook gelden ten aanzien van reeds afgesloten Overeenkomsten. Orange zal daarbij de redelijke belangen van de Klant in acht nemen. Deze wijzigingen treden in werking dertig dagen na schriftelijke of elektronische bekendmaking daarvan door Orange, dan wel op een zodanige datum als genoemd in de bekendmaking. In geval van elektronische bekendmaking worden de berichten verzonden aan het E-mailadres van de Klant. Het behoort tot de verantwoordelijkheid van de Klant om regelmatig van de aan hem op dat E-mailadres verzonden berichten kennis te nemen.

(2.3) De Klant heeft uitsluitend het recht de Overeenkomst te beëindigen binnen dertig dagen na de hiervoor in artikel 2.2 vermelde bekendmaking, indien de hiervoor bedoelde wijzigingen voor de Klant leiden tot een aanmerkelijke verzwaring van zijn verplichtingen, dan wel tot een dienstverlening die wezenlijk afwijkt van de dienstverlening zoals die gold voordat de wijzigingen van kracht werden.


Tiger
 
vdrijver
dat is dus een mooie rede om op te kunnen zeggen voor de mensen die van orange af willen.
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream
 
h_henkie
Hûm ik heb die mail nog niet gehad. Als dit inderdaad een reden is tot contrakt ontbinding is dan moet in me maar eens gaat orrienteren.
 
Tiger
vdrijver schreef:
dat is dus een mooie rede om op te kunnen zeggen voor de mensen die van orange af willen.


Ik weet niet of dit een mooie reden is want ik denk niet dat die 5 eurocent een aanmerkelijke verzwaring is die in punt 2.3 staat.

(2.3) De Klant heeft uitsluitend het recht de Overeenkomst te beëindigen binnen dertig dagen na de hiervoor in artikel 2.2 vermelde bekendmaking, indien de hiervoor bedoelde wijzigingen voor de Klant leiden tot een aanmerkelijke verzwaring van zijn verplichtingen, dan wel tot een dienstverlening die wezenlijk afwijkt van de dienstverlening zoals die gold voordat de wijzigingen van kracht werden.

Tiger
 
vdrijver
toch ga je een contract aan om voor een xx bedrag een produkt af te nemen voor een jaar.tussentijdse veranderingen is een contractswijziging waarvoor je niet getekent hebt.volgens mij is regeltje 2.3 niet rechtsgeldig in het nederlandse wetstelsel,maar pin me daar niet aan vast.Maar orange blijft steeds contractbreuk plegen.dit is de 2e al voor sommigen mensen in een half jaar tijd.Die snelheidsverhoging is er nog niet bij iedereen.
Maar als ik van ze af wil,zou ik gewoon aantekenen.
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream
 
rrozema
Hetzelfde geldt dan ook voor (2.2). Hierin staat dat "Orange zal daarbij de redelijke belangen van de Klant in acht nemen.". Enkel afronden op gehele getallen naar boven is NIET de redelijke belangen van de klant in acht nemen. Ik denk dan ook dat je bij een opzegging best sterk staat.
Gewijzigd door rrozema op 28 mei 2008, 07:26
 
zuiderling
maar pin me daar niet aan vast

Leuk pinnen bij Orange....

 
olivierbos
Das mooi nieuws!
Zodra dat e-mailtje binnen is maar meteen opzeggen.
in 1 jaar tij van 18 mbit naar 12 vind ik niet kunnen en ik wil er echt zo snel mogelijk vanaf!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vanaf 1 juli 2008 afronding prijzen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet regelmatig uitval...vanaf start al bezig Storing 28 07 april 2014, 23:22
NAS niet bereikbaar vanaf internet Huawei configuratie en problemen 4 25 november 2013, 01:09
FTPserver achter Netgear router achter Speedtouch 516 v6 niet bereikbaar vanaf internet Eigen modem meer apparaten aansluiten 2 19 juli 2012, 02:23
email verzenden vanaf een emailbox van een andere provider Livebox meer apparaten aansluiten 4 20 april 2011, 22:29
Onderhoud Online juli - nieuwe configuratie Eigen modem configuratie en problemen 10 31 juli 2010, 19:58
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:17:30
| Ronsworld07:47:41
| earlgrey7209:11:08
| Hans09:56:33
| Wanabo10:12:05
| Ano10:26:40
| dutch113:09:00
| RichieB13:55:17
| Memooh18:42:14
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.