obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Vanaf 1 juli 2008 afronding prijzen!
TCP_IP
http://www.orange.nl/over_ons/over_or...jf/feiten/

kerncijfers Orange Nederland
Introductiedatum 30 juni 2007
aantal mobiele klanten 2,148 miljoen
aantal internetklanten 504.000
aantal werknemers ruim 1600 ( met inbegrip van verkooppersoneel)
aantal Orange shops 65 waaronder vier shop-in-shops in V&D warenhuizen en twee online shops
Marktaandeel mobiele operators 12% (op basis van het aantal klanten)
dekking van het mobiele netwerk 98,3% van het land, 99,9% van de bevolking
Dekking Breedband netwerk 99% van de huishoudens
Dekking eigen Breedband network 61% van de huishoudens
Licenties GSM 1800/EGSM en UMTS
Roaming 155 landen, 311 partners


aantal internetklanten 504.000

504.000 * 0,05 = 25200
alleen internet abbo, vanuitgaande dat free abbo's hierbij ook bij zitten zal het wat lager uitvallen. Rond het af op 22.000 ?

nog alle andere abbo's zoals veiligheidspakket, telefonie e.d.... moeilijk te berekenen omdat niet iedereen hetzelfde heeft.

ik gok dat 1/3 de hele mikmak heeft?
i-net,tel,antispam,antivirus,veiligheidspakket.

1/3 van 504.000 = 168000 * (5* 5 cent=25cent) = 42000
andere 2/3 van 504.000= 336000 * 5cent = 16800

rond het af op 60.000 per maand (extra inkomsten orange)
60.000 * 12 = 720.000

Ga er vanuit dat berekening niet helemaal klopt.. maar extra inkomsten tussen 500.000 en 1.000.000 gok ik zo ?!
 
MrUmbro
Sad wat een struikrovers!! Sad

En dat op een klaar lichte dag......

Angry

Ik had trouwens ook nog gevraagd waarom de tarieven niet naar beneden aangepast worden, zeker ook omdat er leuke aanbiedingen bij andere providers zijn.
Orange gaf als antwoord, dat tijdens het tijdens de contractperiode niet mogelijk is om de tarieven aan te passen.

Ik heb ze dus teruggemaild dat dit dus onzin is, want de verhoging die zij gaan doorvoeren is ook een aanpassing van de tarieven gedurende een contractperiode.

Zij zijn daar in een antwoord van vandaag niet op ingegaan, maar ik heb weer een mail gezonden, en hoop daar maandag antwoord op te krijgen.
Gewijzigd door MrUmbro op 20 juni 2008, 19:48
 
karel12
Hoi

ik heb orange / online gebeld
en gezegt dat ik van het contract af wil.
omdat zei de naam veranderen en tarieven hebben aangepast

ik kreeg eerst een verhaal dat ze tegemoet komende kosten zouden storten iets van 5 euro

ik vertelde ze het verhaal dat wanadoo --> orange werd dat mijn toen verteld werd dat ik toen 30 dagen de tijd had om op te zeggen

dit is nu het zelfde geval + tarieven zijn gewijzigd en ik was niet tevreden over de telefoon verbinding

wanneer ik aan het downloaden was krijg ik een slecht verbinding
had al heteen en ander veranderd (1 tot 1,5 m van de kpn aansluiting zitten met je livebox) werd iets beter maar niet goed genoeg.
soms moest ik mijn livebox resette omdat ik geen internet verbinding meer had.

maar goed ze zou op basis van tarief wijziging mijn contract op zeggen

ik krijg daar binnen kort een schriftelijke bevestiging van. :p
 
Desolator
Bij mij hetzelfde verhaal. Vanochtend gebeld dat ik het contract wenste te beëindigen op basis van de prijsverhoging. Dat was geen enkel probleem, het contract zou per direct beëindigd worden en ik zou binnen een week een schriftelijke bevestiging krijgen. Smile
 
iMaccer
Zie dit draadje: OPzeggen kan nu zonder problemen Smile

Je kunt nu opzeggen per telefoon, maar neem de gesprekken wel op.
 
martin
Hoi allemaal,

ik wil ook van mijn contract af, maar niet direct.
ik weet dat je voor de 17de moet opzeggen als je nog gebruik wil maken van de regeling van de afgronde prijzen.
Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het nu opzeggen dat je eind augustus van orange afwil of kun je alleen opzeggen met onmiddelijke ingang.

groeten martin
 
iMaccer
Zie draadje "OPzeggen kan nu zonder problemen" Orange wil dan per direct het abonnement (nou ja, in elk geval de verbinding) verbreken. Dus over een maandje pas afsluiten zal moeilijk gaan, maar je weet maar nooit bij Orange, waar de een niet weet wat de ander doet.
Hou ook rekening met problemen bij het vrijgeven van de ADSL lijn door Orange wanneer je een andere ADSL provider kiest.

Succes! Ennuh, alles opschrijven cq opnemen!
 
marcog
Heb 3 dagen geleden gebeld met de helpdesk.
Mijn abbonement opgezegt wegens de prijsverhoging, hun aanbod 5 euro vergoeding afgewezen.

Ze moest me GELIJK afsluiten, wat ik al raar vond, maar goed als hun het zo wilden spelen..... Krijg gister een mail "uw abbonement is opgezegd, uw contract duurt nog tot 1 april 2009".

Ik ga morgen even bellen met de helpdesk om te vragen of ze een fout hebben gemaakt of dat ik het met hogere hand moet aanpakken.Angry

men hoort nog van mij Smile.
 
iMaccer
Zie draadje "OPzeggen kan nu zonder problemen Smile". Heb ik ook gehad. Als het goed is is je email al geblokkeerd.
Nu inmiddels heb ik het over juli geïncasseerde bedrag van € 23,00 terug laten boeken, 3/31e deel van € 23,00 aan Orange overgemaakt en een incassoblokkade op de rekening gezet.
Ze zoeken het verder maar uit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vanaf 1 juli 2008 afronding prijzen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mailen vanaf Samsung Algemeen : 1 16 jun 2018
Internet regelmatig uitval...vanaf start al bezig Storing : 27 07 apr 2014
NAS niet bereikbaar vanaf internet Huawei configuratie en problemen : 4 25 nov 2013
FTPserver achter Netgear router achter Speedtouch 516 v6 niet bereikbaar vanaf internet Eigen modem meer apparaten aansluiten : 2 19 jul 2012
Onderhoud Online juli - nieuwe configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 9 31 jul 2010
Advertentie