obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
aansluiten meerde computers
lexxus
Ik wil binnenkort overstappen naar Orange maar ik had nog wat vragen mbt de Livebox

Ik heb hier thuis namelijk 3 pc die aangesloten zijn met kabels op het huidige modem die meegeleverd was bij Planet, echter heb ik ook nog 2 draadloze laptops die ik wil aansluiten nu is dus mijn vraag wat kan ik het beste bestellen op internet om alles nog werkend te houden en niet een hele kermis te beginnen in mijn meterkast
Ik wil trouwens Orange+telefonie nemen dus een ander modem die alles ondersteund zal moeilijk gaan

Kan iemand mij adviseren want ik het beste kan bestellen?

Groeten
 
TCP_IP
http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_22840

zo te horen heb je ongeveer dezelfde vraag... dit onderwerp is ook op jouw van toepassing...
wrt150n-eu
simpel te configureren en aan te sluiten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiten meerde computers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Fritzbox 7590. Aansluiten Opleveringsproblemen : 6 09 dec 2017
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 16 aug 2017
Advertentie