obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
USB dongle maakt geen verbinding @#$*&!!!
KvE
Hoi,

Al weken ben ik bezig om onze PC weer op 't web te krijgen maar het zit niet mee. Uiteraard heeft de helpdesk geen zinnige oplossing geboden.

Situatie: PC was eerste verbinding. Later gewijzigd naar statisch IP-adres om te kunnen torrenten.

Laptop aangesloten (ook draadloos) als 2e pc zonder problemen. Deze heeft ook statisch IP.

Werkte een jaar of langer prima, tot de verbinding op de PC er mee ophield.

Helpdesk gebeld en die hebben uiteindelijk een nieuwe dongle en kaart voor in de LB gestuurd.

Alles op de PC gede-installeerd, opnieuw opgestart en ben opnieuw aan het installeren gegaan.

Het probleem blijft, ik krijg geen verbinding!
Het gekke is dat de dongle als ik die op de laptop inplug wel gewoon werkt!

Wat moet ik in vredesnaam doen om de PC weer verbonden te krijgen Angry ???

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd!!!
 
rrozema
Je hebt hem correct aangemeld met behulp van de wep key (op sticker onderop livebox) end het reg-knopje (ook onderop de livebox)? De nieuwe dongle heeft een ander mac adres en dient daarom eerst aangemeld te worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'USB dongle maakt geen verbinding @#$*&!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie