obey-robots.txt
07 December 2016, 17:17
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

$@#%$#^%^orange

Ricardo1983
Hey mensen....

Sinds kort ben ik verhuist, en was niet te spreken over mijn vorige provider(teleNEE).
Na veel rondkijken, toch voor orange gekozen(niet wetende dat er zoveel problemen waren).

Op 2 juli zou alles opgeleverd worden.
We zijn nu dik anderhalve week verder, maar heb nog steeds niets.
Heb orange daarna al dik 4x gebeld, met t probleem(hoor steeds t gaat naar de TD).

Ik een monteur laten komen om t isra punt na te laten kijken, stond geen signaal op.
Kpn gebeld, sorry wij mogen niets vrijgeven zonder toestemming van orange.
Ik weer orange bellen, en alles doorgegeven(ze hebben open goal, aangezien ik al zei dat de lijn niet vrijgegeven is).
Het word doorgestuurd naar e TD.

Dit hoor ik nu elke keer, en ben inmiddels al 75 euro armer van t bellen...
Dat niet alleen, ik werk vanuit huis, dus kan mijn zaken niet doen.
Ik loop dus al dik 5 dagen salaris mis.
Als ik wil werken, moet ik dat in een internetcafe doen á 2.50 per uur....

Ik ga zo voor de laatste keer bellen, en dreigen met opzegging.
Ik weet t niet meer met die %&^#%$#^^-leijers....

Sorry dat ik t hier uit, maar moes t ff kwijt...
 
Franklin
Misschien verstandig, ook met oog op je werk, om anders tijdelijk een kabel-internet abonnement te nemen? Of met je buren af te spreken dat je een WiFi verbinding opzet zodat je in ieder geval thuis op internet kan.
 
Ricardo1983
Franklin schreef:
Misschien verstandig, ook met oog op je werk, om anders tijdelijk een kabel-internet abonnement te nemen? Of met je buren af te spreken dat je een WiFi verbinding opzet zodat je in ieder geval thuis op internet kan.


Tuurlijk kan ik dit doen, maar als ik betaal voor internet, wil ik t ook graag ontvangen....
 
Abdosaj
Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn internet zou ook per 1 juli worden opgeleverd. Ik heb inmiddels ook wat telefoontjes gepleegd en niemand die mij een normaal antwoord kon geven.
Ik ben ze echt zat en ik vind dat ze niet voldoen aan de verwachtingen en heb ze ook aangegeven om mijn contract te ontbinden.

Is het mogelijk om mijn contract op te zeggen? Verder heb ik ook nooit iets getekent of zit daar weer een adertje onder het gras. Ik ben ze echt zat en mijn volgende stap zou de juridische stap kunnen zijn.
 
Ricardo1983
Abdosaj schreef:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn internet zou ook per 1 juli worden opgeleverd. Ik heb inmiddels ook wat telefoontjes gepleegd en niemand die mij een normaal antwoord kon geven.
Ik ben ze echt zat en ik vind dat ze niet voldoen aan de verwachtingen en heb ze ook aangegeven om mijn contract te ontbinden.

Is het mogelijk om mijn contract op te zeggen? Verder heb ik ook nooit iets getekent of zit daar weer een adertje onder het gras. Ik ben ze echt zat en mijn volgende stap zou de juridische stap kunnen zijn.


Toen ik t aanvroeg, heb ik gevraagd wat voor een contract t was.
Volgens de desbetreffende klanten-service-mongool was t per maand opzegbaar.

Nu heb ik t doorgegeven dat ik er maar vanaf zie en naar een ander ga(door de opleveringsproblemen) en opeens was t een jaar contract(dit stond niet in de bevestigingsbrief).

Maar voor zover ik hoorde mag je na 21 dagen geen internet alsnog opzeggen...
Dus nog 10 dagen te gaan Smile
 
Ricardo1983
Mooi werk van orange....

Vrijdag gebeld(voor de 15e keer ofzo)...
Zou wat aan gedaan worden die dag nog....

Maandag nog geen internet...
Weer bellen dus, en meteen gezegt dat er nog 2 dagen waren en dat ze m dan terug zouden krijgen.

Binnen een half uur werd ik gebeld door kpn dat er vandaag een monteur zou langskomen.

Deze is dus geweest, en nu is er internet....
Helaas net 5mb, maarja internet is internet.
Over de snelheid bel ik nog wel.

T probleem is alleen, dat mijn internet totaal wegvalt als ik download van nieuwsgroepen Sad
Weet iemand hoe dit kan????
 
TCP_IP
bedoel je dat downloaden van nieuwsgroepen door blijft gaan maar dat je niet meer kan surfen ?
 
Ricardo1983
TCP_IP schreef:
bedoel je dat downloaden van nieuwsgroepen door blijft gaan maar dat je niet meer kan surfen ?


Idd....

Word er een beetje gek van....
Met tele2 bleef alles gewoon lekker doorgaan...
 
TCP_IP
usenet verbruikt hele bandbreedte dus... dit zou opzich simpel op te lossen kunnen zijn!
welke newsreader gebruik je?
wat je zou kunnen doen is je downloadsnelheid limiteren !
bijv. je download normaal met 10 mbit, downloadsnelheid limiteren tot 7mbit. 3 mbit blijft over voor surfen dan.
 
rrozema
Controleer de CRC teller eens in je livebox' adsl statistieken? Loopt die, of de HEC teller, misschien flink op? Als ik zo moet gokken wat er aan de hand is, dan klinkt dit als een lijn waar veel foutcorrectie op plaats vindt. Er worden daardoor continu veel nieuwe verbindingen aangemaakt. De livebox kan echter slechts een bepaald aantal connecties tegelijk aan, kom je daar boven dan zal hij alle volgende connectie pogingen afwijzen of zelfs niet beantwoorden. Totdat er een of meerdere van die eerdere connecties een time-out krijgt, blijft de livebox dan geen response geven. Je doet in feite een DOS-aanval (=Denial Of Service) op je eigen router Smile

Probeer eens met wat minder threads tegelijk te downloaden? Mogelijk dat het dan beter gaat.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '$@#%$#^%^orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email 32 27 juli 2012, 23:03
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? 8 21 november 2011, 16:12
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen 2 29 december 2010, 18:26
Orange Live box vraag Algemeen 14 15 december 2010, 23:04
outlook instelling orange account Algemeen 4 16 oktober 2010, 22:43
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:18:54
| Hans03:39:12
| Memooh05:05:51
| Wanabo09:41:58
| Tiger17:53:19
| ronald schuit18:51:48
| ekhhorlings21:11:32
| Lutz21:18:42
| mRcan22:43:00
| dutch flash22:59:25
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.