obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Opleveringsproblemen
martijn-offline
Op 3-6-08 heb ik Adsl extra bij Online aangevraagd ter vervanging van Adsl direct van KPN, gewenste oplever datum 2-7-08 aangegeven. Kpn heeft mijn adsl netjes afgesloten maar Online komt niet af met het opleveren van de verbinding. Status "In behandeling (nr 2 van 4 in de status checker)" Sinds 3-6-08 is de status niet veranderd...
Uw aanvraag is vast komen te zitten...Morgen kunnen wij een spoed procedure starten is het verhaal de eerste keer dat ik belde. Verder krijg ik brieven in de trant van: Technische problemen we doen er alles aan / er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Algemeene bewoordingingen waar ik niets aan heb maar een datum van oplevering kan men mij vooralsnog niet geven. Wat zijn mijn opties?
Wanprestatie en cancellen van abonnement betekent dat ik in ieder geval nog +/- die weken kan wachten op Telfort b.v. Bestelling door laten gaan en iets van problem management in weten te schakelen (als dat er al is)??
Graag raad!
 
martijn-offline
Inmiddels heb ik Online een bericht gestuurd waarin ik men tot 1-8-2008 geef om de boel op te leveren alvorens ik Online in gebreke stel (aangetekende brief met ontvangst bevestiging) en de opdracht intrek. Telfort gaan we dan maar eens proberen.
Heeft er iemand nog een tip om
1. Online zo ver te krijgen dat men oplevert voor 1-8
2. De ingebreke stelling / procedure om weer van het contract af te zien
3. KPN direct adsl had ik op moment van aanvraag bij Online, dat signaal is natuurlijk al van de lijn maar blijft mijn aanvraag bij telfort dan nog een overstap? Lijkt mij van wel maar ik weet niet wat online op mijn lijntje inmiddels heeft zitten prutsen...
Graag tips!
 
martijn-offline
Nou na 6 dagen al antwoord op mail ontvangen en daar kan ik wat mee :-(
Volgens onze gegevens heeft u contact gehad met een van de medewerkers van onze klantenservice. Deze medewerker heeft geconstateerd dat u een probleem heeft. Hiervoor is een zogenaamde case aangemaakt. Een case is een opdracht voor de technische dienst om uw probleem op te lossen. Onze technische afdeling onderzoekt momenteel uw probleem. Tot het moment dat wij een reactie terugkrijgen van de technische afdeling kunnen wij u helaas geen andere informatie verschaffen. Zodra het probleem is opgelost nemen wij direct contact met u op. Met vriendelijke groeten,Online

Kortom IK heb een probleem waar de technische dienst naar moet kijken c.q moet oplossen maar men wacht geduldig af...
Verdomme wat een prutsers, waar is de servicegerichtheid? Ik zie het niet gebeuren dat Online nog voor 1-8 oplvert...
 
martijn-offline
Wederom bericht van Online, we moeten echt wachten tot dat de technische dienst contact opneemt met de klantenservice meneer...

Goed dan maar bellen en het contract laten ontbinden... nou ook dat lukt niet vanwege overweldigende hoeveelheid telefonisch verkeer zegt het bandje... dus per mail gedaan. 't weekend wellicht nog een aangetekend briefje sturen?!
 
TCP_IP
indien nog niet in behandeling genomen zou het best weleens kunnen zijn dat het nog makkelijk 2 weken kan duren vrees ik voor je martijn
 
martijn-offline
mail gestuurd (vrijdag) maar krijg standaard mail terug. Je mag a. niet opzeggen per mail en b. alleen binnen de 7 dagen periode. Over de 21 dagen zonder Internet voorwaarde (?) heeft men het niet. Hoe zit het met het overnemen van die voowaarde door Online (de regel is door Orange genoemd tijdens de uitzending van Kassa, in hoeverre wordt dat door Online overgenomen is mij niet duidelijk maar het lijkt mij dat men dat 100% moet doen)
Dinsdag brief gestuurd, aangetekend met ontvangstbevestiging. Iemand ervaring met dit soort trajecten zonder rechtsbijstand???
 
martijn-offline
Het lijkt er op dat men mijn wens tot ontbinding laat uitkomen, mijn account is inmiddels geblokkeerd. Hoop op een bevestiging per post!

Is de lijn dan ook direct vrijgegeven?? ik wil natuurlijk een andere provider inschakelen. Welke, ik heb het idee dat Telfort of Teletwee wel presteren. Advies welkom!
 
macfreak

Quote

martijn-offline schreef:
Het lijkt er op dat men mijn wens tot ontbinding laat uitkomen, mijn account is inmiddels geblokkeerd. Hoop op een bevestiging per post!

Is de lijn dan ook direct vrijgegeven?? ik wil natuurlijk een andere provider inschakelen. Welke, ik heb het idee dat Telfort of Teletwee wel presteren. Advies welkom!


"Het gras is altijd groener bij de buren"
Ik zou in jouw geval naar een www.concepts-ict.nl of www.speedxs.nl gaan.
Gewijzigd door macfreak op 04 augustus 2008, 11:02
 
martijn-offline
Gisteren (5-8-08) bevestigingsbrief ontvangen waarin Online in twee regels meldt dat de aanvraag op mijn verzoek is gestopt. En of er wellicht andere Online producten zijn die beter passen.... nou nee dank voor mij geen Online producten meer, ever!

De ingebreke stelling na 21 dagen zonder internet blijkt dus te werken wilde ik nog even laten weten. (volgens mij berekent men dat vanaf de datum die de aanvrager invult als ingangsdatum).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opleveringsproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opleveringsproblemen=opzeggen!! Opleveringsproblemen : 2 18 mrt 2008
Opgelost - Opleveringsproblemen Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 2 16 nov 2007
Ook opleveringsproblemen Opleveringsproblemen : 2 05 nov 2007
Advertentie