obey-robots.txt
08 December 2016, 17:01
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Opleveringsproblemen

martijn-offline
Op 3-6-08 heb ik Adsl extra bij Online aangevraagd ter vervanging van Adsl direct van KPN, gewenste oplever datum 2-7-08 aangegeven. Kpn heeft mijn adsl netjes afgesloten maar Online komt niet af met het opleveren van de verbinding. Status "In behandeling (nr 2 van 4 in de status checker)" Sinds 3-6-08 is de status niet veranderd...
Uw aanvraag is vast komen te zitten...Morgen kunnen wij een spoed procedure starten is het verhaal de eerste keer dat ik belde. Verder krijg ik brieven in de trant van: Technische problemen we doen er alles aan / er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Algemeene bewoordingingen waar ik niets aan heb maar een datum van oplevering kan men mij vooralsnog niet geven. Wat zijn mijn opties?
Wanprestatie en cancellen van abonnement betekent dat ik in ieder geval nog +/- die weken kan wachten op Telfort b.v. Bestelling door laten gaan en iets van problem management in weten te schakelen (als dat er al is)??
Graag raad!
 
ik ben er ook
Het is en blijft een kloten club daar.
Ik heb mijn abbo opgezegt, tewijl ik al jaren klant ben bij hun.
Bij mij blokkeren ze de lijn, met als gevolg dat Telfort de lijn niet eerder kan overnemen nadat het signaal eraf is gehaalt.
Zoals het nu lijkt zit ik straks 2 weken zonder internet, en in het ergste geval 4 weken.
Het zij zo, ik ben straks bij die club weg !
Als ik jou was zou ik proberen op te zeggen.
Weg daar en heel gauw.
Bij mij heb ik nu elke dag een snelheid van ongeveer 200 Kb/s, terwijl dit 430 Kb/s moet zijn.
Dus als het kan weg wezen daar.

Gr. Johan.
Grin eind augustus 2008 naar Telfort !!!!!Grin
 
martijn-offline
Inmiddels heb ik Online een bericht gestuurd waarin ik men tot 1-8-2008 geef om de boel op te leveren alvorens ik Online in gebreke stel (aangetekende brief met ontvangst bevestiging) en de opdracht intrek. Telfort gaan we dan maar eens proberen.
Heeft er iemand nog een tip om
1. Online zo ver te krijgen dat men oplevert voor 1-8
2. De ingebreke stelling / procedure om weer van het contract af te zien
3. KPN direct adsl had ik op moment van aanvraag bij Online, dat signaal is natuurlijk al van de lijn maar blijft mijn aanvraag bij telfort dan nog een overstap? Lijkt mij van wel maar ik weet niet wat online op mijn lijntje inmiddels heeft zitten prutsen...
Graag tips!
 
martijn-offline
Nou na 6 dagen al antwoord op mail ontvangen en daar kan ik wat mee :-(
Volgens onze gegevens heeft u contact gehad met een van de medewerkers van onze klantenservice. Deze medewerker heeft geconstateerd dat u een probleem heeft. Hiervoor is een zogenaamde case aangemaakt. Een case is een opdracht voor de technische dienst om uw probleem op te lossen. Onze technische afdeling onderzoekt momenteel uw probleem. Tot het moment dat wij een reactie terugkrijgen van de technische afdeling kunnen wij u helaas geen andere informatie verschaffen. Zodra het probleem is opgelost nemen wij direct contact met u op. Met vriendelijke groeten,Online

Kortom IK heb een probleem waar de technische dienst naar moet kijken c.q moet oplossen maar men wacht geduldig af...
Verdomme wat een prutsers, waar is de servicegerichtheid? Ik zie het niet gebeuren dat Online nog voor 1-8 oplvert...
 
martijn-offline
Wederom bericht van Online, we moeten echt wachten tot dat de technische dienst contact opneemt met de klantenservice meneer...

Goed dan maar bellen en het contract laten ontbinden... nou ook dat lukt niet vanwege overweldigende hoeveelheid telefonisch verkeer zegt het bandje... dus per mail gedaan. 't weekend wellicht nog een aangetekend briefje sturen?!
 
TCP_IP
indien nog niet in behandeling genomen zou het best weleens kunnen zijn dat het nog makkelijk 2 weken kan duren vrees ik voor je martijn
 
martijn-offline
mail gestuurd (vrijdag) maar krijg standaard mail terug. Je mag a. niet opzeggen per mail en b. alleen binnen de 7 dagen periode. Over de 21 dagen zonder Internet voorwaarde (?) heeft men het niet. Hoe zit het met het overnemen van die voowaarde door Online (de regel is door Orange genoemd tijdens de uitzending van Kassa, in hoeverre wordt dat door Online overgenomen is mij niet duidelijk maar het lijkt mij dat men dat 100% moet doen)
Dinsdag brief gestuurd, aangetekend met ontvangstbevestiging. Iemand ervaring met dit soort trajecten zonder rechtsbijstand???
 
martijn-offline
Het lijkt er op dat men mijn wens tot ontbinding laat uitkomen, mijn account is inmiddels geblokkeerd. Hoop op een bevestiging per post!

Is de lijn dan ook direct vrijgegeven?? ik wil natuurlijk een andere provider inschakelen. Welke, ik heb het idee dat Telfort of Teletwee wel presteren. Advies welkom!
 
macfreak
martijn-offline schreef:
Het lijkt er op dat men mijn wens tot ontbinding laat uitkomen, mijn account is inmiddels geblokkeerd. Hoop op een bevestiging per post!

Is de lijn dan ook direct vrijgegeven?? ik wil natuurlijk een andere provider inschakelen. Welke, ik heb het idee dat Telfort of Teletwee wel presteren. Advies welkom!


"Het gras is altijd groener bij de buren"
Ik zou in jouw geval naar een www.concepts-ict.nl of www.speedxs.nl gaan.
Gewijzigd door macfreak op 04 augustus 2008, 11:02
 
martijn-offline
Gisteren (5-8-08) bevestigingsbrief ontvangen waarin Online in twee regels meldt dat de aanvraag op mijn verzoek is gestopt. En of er wellicht andere Online producten zijn die beter passen.... nou nee dank voor mij geen Online producten meer, ever!

De ingebreke stelling na 21 dagen zonder internet blijkt dus te werken wilde ik nog even laten weten. (volgens mij berekent men dat vanaf de datum die de aanvrager invult als ingangsdatum).
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opleveringsproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opleveringsproblemen=opzeggen!! Opleveringsproblemen 7 18 maart 2008, 22:52
Opleveringsproblemen Algemeen 25 07 december 2007, 16:50
opleveringsproblemen en geen hulp van helpdesk Algemeen 1 25 november 2007, 20:06
Opgelost - Opleveringsproblemen Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 2 16 november 2007, 03:54
Ook opleveringsproblemen Opleveringsproblemen 2 05 november 2007, 09:56
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Tiger< 5 mins
| Wanabo02:15:16
| Huubke6804:21:30
| dutch flash05:19:47
| peukevreugd06:16:25
| Ronsworld17:55:16
| earlgrey7219:18:43
| Hans20:04:08
| Ano20:34:15
| dutch123:16:35
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.