obey-robots.txt
02 December 2016, 18:57
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

orange adsl extra + bellen telefoonnummer ook opgeheven

fredje
Hallo,
Ik heb ook opgezegd bij orange met vermelding dat het om een overname gaat door telfort en de lijn moest blijven bestaan voor migratie.
Orange heeft gewoon opgeheven.
Maar nu komt het:
Ik heb al 30 jaar mijn telefoon nummer en bij elke overstap kon ik die meenemen. Orange heeft nu opgeheven en ben daarmee ook mijn telefoon nummer kwijt.
Is daar nog iets tegen te doen en mag dat zomaar???
KPN geeft aan dat hun niets kunnen doen hieraan. Dan moet ik weer een nieuw nummer bij hun aanvragen....SadAngryShock

Graag hoor ik of iemand daar ervaring mee heeft danwel een oplossing voor behoud van mijn nummer?
Mijn lijn zou 31-07 worden opgeheven en kan dus waarschijnlijk niet thuis meer lezen. Doe dat op mijn werk in de pauze.

Gr Fredje
Gewijzigd door fredje op 30 juli 2008, 19:10

TCP_IP
online moet je nummer iig 4 weken behouden als het goed is, je zou kunnen bellen of ze deze weer kunnen activeren zodat je nieuwe provider deze kan overnemen

fredje
TCP_IP schreef:
online moet je nummer iig 4 weken behouden als het goed is, je zou kunnen bellen of ze deze weer kunnen activeren zodat je nieuwe provider deze kan overnemen

Bedankt voor jou bericht.
Is dat ergens na te trekken, want in de voorwaarden staat nu dat orange ook het kpn abo opzegt maar dit had ik al niet meer van kpn want liep via orange.
Hoor graag nog van je mocht ik het morgen nog kunnen lezen.

Groet Fredje

Puma
Heb je eerst Telfort + vastbellen besteld?
Vervolgens bevestiging gekregen

En dan pas Online opgezegd? Je moest ook aangeven dat je jouw tel nr mee wilt nemen.

fredje
Puma schreef:
Heb je eerst Telfort + vastbellen besteld?
Vervolgens bevestiging gekregen

En dan pas Online opgezegd? Je moest ook aangeven dat je jouw tel nr mee wilt nemen.

Hoi Hoi,
Heb ik gedaan, maar dat ging dus bij elkaar 3 x mis.
Aan wie het ligt weet ik nu niet meer.
Orange zegt aan de telefoon dat men heeft gewijzigd in overname.
Telfort bevestigd dode lijn vanwege opheffen???
KPN moet het werk uitvoeren en geeft volgens telfort aan dat eerst de lijn bezet is, daarna is opgeheven. Daardoor is het nu mis en heb dus nu de 4e aanvraag gedaan, maar er is dus geen telefoon meer over te nemen omdat orange heeft opgezegd met opheffen en niet als beloofd lijn vrijhouden voor overname.
Gr Fredje
Gewijzigd door fredje op 31 juli 2008, 03:57

Franklin
Verschrikkelijk.. dit zijn wel verhalen waar je toch het idee krijgt dat ze nu gewoon ordinair consumentje aan het pesten zijn. Je wilt bij ons weg? Prima, maar dan maken we het je wel extra moeilijk Frown

Ze krijgen het zo wel voor elkaar dat ik toch zo m'n twijfels krijg of het verstandig is om nú op te zeggen i.p.v. het misschien nog maar een jaartje af te wachten.

TCP_IP
hoorde onlangs zoveel mbt dat nummerbehoud enzo... als het goed is moet een provider het nummer 1 maand behouden..

wat je zou kunnen doen is Orange bellen en dat nummer voor paar weken laten activeren zodat Telfort deze kan overnemen

JohnnyBravo
Wie kan een door Orange opgeheven tel.nr weer teruggeven?

Ik ben nl ook per 1 juli mijn vaste telefoonnummer door zo'n geintje kwijt, Orange heeft het ondanks mijn verzoek niet over laten nemen door een andere provider en is nu zegmaar "opgeheven".

Hoe krijg ik mijn telefoonnummer weer terug?
Shock Help me aub

fredje
TCP_IP schreef:
hoorde onlangs zoveel mbt dat nummerbehoud enzo... als het goed is moet een provider het nummer 1 maand behouden..

wat je zou kunnen doen is Orange bellen en dat nummer voor paar weken laten activeren zodat Telfort deze kan overnemen

Orange heeft mij nu telefonisch bevestigd dat het nummer voor telfort klaar ligt (in de wacht staat voor overname) en dat kan nog 3 weken.
Telfort gebeld: Daar kreeg ik te horen dat ik een verkeerde brief had ontvangen, maar de nieuwe brief zou ook mijn telefoonnummer bevatten dat word overgenomen. Dit komt zodra de internet aansluiting is geleverd door KPN aan telfort. Afwachten dus maar. Maar nog bedankt voor die tip.
Groetjes Fredje

Het is goedgekomen. na 8 weken weer internet en ongeveer 4 dagen later mijn eigen nummer weer terug en in gebruik.
Gweldig werk van Telfort!!! krijgen van mij een dikke 10.

Gr Fred
Gewijzigd door fredje op 11 oktober 2008, 15:22

ka1rel
ze zijn echt stapel gek daar bij online.heb een verhuiziging door gegeven en ruim van tevoren.en ik weer bellen weten ze van niets .en dus nog niet geregeld

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'orange adsl extra + bellen telefoonnummer ook opgeheven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Asus dsl n66u instellen voor online adsl extra Eigen modem configuratie en problemen 3 20 mei 2016, 23:43
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid 6 30 april 2016, 12:13
Overstappen Online ADSL naar Glasvezel Email 4 26 november 2015, 23:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:18:28
| Roroko08:30:46
| trebor6009:09:56
| mbakirci09:26:12
| Lutz09:39:56
| earlyhchicken09:40:00
| Jan194711:59:34
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?