obey-robots.txt
06 December 2016, 13:04
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wanadoo= K** / Orange= Nice

devi
Hier komt mijn verhaal

zins ik nu al ong 4 maande bij wanadoo zit vond ik het de eerste maand /den super tof
mijn speed was echt daadwerkelijk iederedag 1500 kb nooit storing altijd online geen gez*k dus top

op een dag was er storing was mijn speed 300 kb .sec en upload 5kb.sec dus belde ik naar de klanten service soms werd ik echt zo slecht geholpen dat ik er zo boos om kan worden om ze verrot te schelden maar zo ben ik niet .

De ene x zij een medewerker jaa wij kunnen nix doen aan die speed
ik zo wat zegt u meneer 500 kb daar leef ik niet mee ben net van @ home weg waar ik met 500 kb.sec downloaden ik had meteen opgehangen en opnieuwe gebeld toen kwam er een nettere medewerker en die zou technise dienst er naar laten kijken

ik heb aangegeven dat mijn modem raar deed volgens hun was daar nix mis mee
heb ik zo ong 2 maanden met een kapote livebox gezeten die steeds crashte en heletijd data verkeer over de livebox stuurde terwijl er nix was

toen was ik het spuugzat belde ik weer terug dat dit zo niet kan
hebben ze eindelijk na 2 maanden na dat ik de laaste x gebeld had een nieuwe lb opgestuurt was er wel snel binne 2 dagen vind ik wel netjes

dus heb livebox geinstaleerd en alles werkte weer perfect toppie dacht ik

kwam ik erachter dat ik nog maar 800 kb haalde van de 1500 wat ik eerst altijd haalde en daar gaat het mij op snelle speed

zins wanadoo is overgenomen door orange lijkt het mij wel beter daar

nadat ze de livebox hebben geupdate naar die orange settings ect restarte de livebox heel netjes en alles deed het weer tot zondag moest ik ff de livebox restarten daarna kwam mijn internet verbinding niet meer terug heb ik die dag er na gebeld maandag

ik kwam meteen aan de lijn vond ik al super daarna zij ik van ja hoop niet dat er weer iets kapot is in de livebox want ik heb hier voor heen 2 maanden gek** gehad gezijk altijd k** internet waar ik maar mee moest leven en wat ik zo erg vind maar ja dat was het dus niet
na 10 minute kon ik weer online toppie

heb 2 x moeten resetten van orange nu heb ik weer 1100 kb download
kon beter maar wel toppie

hoop dat orange die 20 mbit eens waar gaat maken

dat was het voor mij succes mensen
Gewijzigd door Wanabo op 12 juli 2006, 13:54

TMS
heb zelfde probleem ik heb bij de eerste maand van me wanadoo abbnoment goeie speeds gehaald ook al zit ik 2.3 km van wijkcentrale had ook 1500kb/s en ineens haal ik maar max 1100kb/s en dat allen als ik hem goed heb opegstart s avonds of snachts
en sinds vandaag is meest haalbaar 500kb/s
Gewijzigd door TMS op 12 juli 2006, 14:32

royindo
Dit is voor mij heel bekende frustatie verhaal etc.....niet geproken over Tele2/Compleet/Voetbal, dat is de reden waarom ik daar mijn abbo pas had opgezegd en nu dus Adsl/Family 20mb .......

Wat betreft de download snelheid is hetzelfde allemaal, afhankelijk dus wijkcentrale bekend verhaal voor een ieder neem ik aan zit ongeveer 1.1 km vandaan...max 1.200 kb/s maar dat ik ook met Tele/2

Volgend jaar 2007 afwachten of hier Glasvezel kabel wordt aangelegd !

Mvgr,.....Roy.Cool

GhostPost1
devi

Wat bedoel je met die 20Mbit waar maken ?

Dat doen ze ook...Afstand wijcentrale enz is van belang...browse aub het voor nog eens goed....hier staat uitgelegt waarom dat van belang is

royindo
GhostPost1 schreef:
devi

Dat doen ze ook...Afstand wijcentrale enz is van belang...browse aub het voor nog eens goed....hier staat uitgelegt waarom dat van belang is

Dat kan men alleen waar maken als je glasvezel kabel hebt ....Grin:p

devi
ik bedoel

ik zit nog geen 900 meter van de centrale

en ik zie mensen met tele2 wel 1800 kb halen en dat wil ik ook weer
het gaat mij aleen om de snelheid de rest intreseert me geen ene f*ck Pfft

en ik haalde hiervoor heen makelijk 1800 constats

ik zou je zeggen dat ik zelfs een x met wanadoo hiervoorheen 4000 kb.sec had gehaald 4mb per seconden dus en dat is echt echt waar maar raar Smile

devi
maar nu moet ik ff weten hoe ik mijn mail moet instellen

want hij werkt nu niet meer omdat wanadoo nu orange is

weet iemand de instelleing aub pm ze hier
Gewijzigd door devi op 12 juli 2006, 15:03

royindo
Devi ik ben vanaf 7 juli juist weggegaan bij Tele2/ en voor die snelheid voor mij dan,,,,is het stukken goedkoper, wat betreft die snelheid van die mensen die 1800kb/s halen ja dan moeten ze heel dicht bij de Wijkcentrale wonen !!

Indien jou snelheid niet de max haalt zou ik zeggen ff urgente mail naar Orange !!

Is jou aansluitingen etcc........alles ok Devi........ik bedoel zoals voordien dan.........met die andere provider van je.....Grin

GhostPost1
er is niks veranderd :p

En er is weinig veranderd...Orange heeft Wanadoo niet overgenomen....zijn altijd al broetjes en zusjes geweestGrin (simpel gezegt)

je kunt nog steeds de oude instellingen gebruiken..

Weet je deze niet meer...kijk dan eens op

Orange.nl/helpdesk

GhostPost1
royindo schreef:
GhostPost1 schreef:
devi

Dat kan men alleen waar maken als je glasvezel kabel hebt ....Grin:p

Damn wat een onzin....... ik haal netjes 20Mbit ...zit wel op 530Mtr van de centrale.....

Afstand van de wijkcentrale is weldegelijk van belang.....

Http://pcdb.bbned.nl ---< hier kun je controleren wat je afstand is tot de wijkcentrale
Gewijzigd door GhostPost1 op 12 juli 2006, 15:10

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanadoo= K** / Orange= Nice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 5 06 december 2016, 09:44
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Opnemen met de KAONMEDIA MZ-101 Algemeen 12 01 november 2016, 10:11
welke keuze? online+ tv of toch blijven bij Telfort Huawei configuratie en problemen 4 02 oktober 2016, 11:56
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:14:32
| Tiger02:55:43
| dutch flash03:13:11
| Ano03:20:34
| RichieB04:50:47
| funkyduck05:01:01
| frankvdz12:55:48
| Hans13:16:36
| mountainmaster14:09:21
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?