obey-robots.txt
03 December 2016, 14:39
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

hoe is de verbinding nu?

erwinvos
Na vorig jaar alle hectiek omtrent de verhoging is het volgens mij aardig rustig geworden aan het front. o.a. Telfort en Ziggo hebben nu problemen gehad volgens mij en aan het Wanadoo/Orange/Online front was het aardig rustig had ik het idee.

ik heb sinds de verhoging naar 4MB geen problemen meer ondervonden. Alleen is de upload niet helemaal jottem maar alles werkt naar behoren. Hoe zit dat met de overig 4MB klanten?

En de 8MB en > Klanten. Ben hier eigenlijk wel benieuwd naar.

guus
Ben nog steeds niet van 4 mb naar 8 mb. Ga denk ik een keertje overstappen naar tweakdsl. Krijg je ook gelijk een newsserver erbij Grin

Franklin
Nouja, mijn verhaal kennen jullie inmiddels wel Wink Wel verhoging (naar 8mbit), alleen niet stabiel. Volgens mij een probleem dat enkel Chazzo en ik delen.

TCP_IP
Franklin,

heb ik ooit gevraagd wat voor type ISRA je hebt ?

Franklin
TCP_IP schreef:
Franklin,

heb ik ooit gevraagd wat voor type ISRA je hebt ?

Volgens mij niet Smile Maar heb volgens mij een hele oude.

stekkerdoos

Wij hebben de 3e van links (de grote uitvoering).

TCP_IP
was eigenlijk benieuwd of je deze weleens opengemaakt hebt en nagekeken of er corrosie (groene roest) op die koperen kabel is gaan vormen... en evt op die aders of daar roodachtige roest op is gaan vormen..
zou best weleens een oorzaak kunnen zijn namelijk

Franklin
Hm, heb hem wel eens open gemaakt uit nieuwsgierigheid, maar niet daar op gelet. Zal het eens doen Smile

renebettenb
ik wacht nog steeds op de upgrade van 4 naar 8 mb. Duurt redelijk lang. Ben maar gestopt met klagen, aangezien dit toch niet helpt. Mag allang blij zijn dat ik een zeer stabiele verbinding heb, dat nooit uitvalt terwijl ik toch nog ruim 4800 meter van de centrale afzit.

Ik wacht maar gewoon lekker af!

Franklin
Renebettenbroek schreef:
ik wacht nog steeds op de upgrade van 4 naar 8 mb. Duurt redelijk lang. Ben maar gestopt met klagen, aangezien dit toch niet helpt. Mag allang blij zijn dat ik een zeer stabiele verbinding heb, dat nooit uitvalt terwijl ik toch nog ruim 4800 meter van de centrale afzit.

Ik wacht maar gewoon lekker af!

Oef, bij bijna 5 kilometer zal je toch niet veel profijt hebben van 8mbit? Theoretisch gezien kom je dan nooit over de 5mbit heen en kan je misschien beter bij een 4mbit abonnement blijven?

TCP_IP
5mbit ? hebben ze 'per ongeluk ' geleverd... tot max 4 word geleverd namelijk...

@Franklin
nogwat mooie groene plekjes gevonden ?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoe is de verbinding nu?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Verbinding timed out Storing 23 11 november 2016, 18:21
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen 14 10 november 2016, 17:06
Wegvallende verbinding Storing 2 24 oktober 2016, 14:58
Verbinding valt Storing 8 15 september 2016, 09:25
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan401:43:21
| Tiger03:04:42
| dutch flash04:08:30
| Roroko04:19:00
| Wanabo04:27:52
| Lutz08:15:16
| Ronsworld15:12:05
| ronald schuit15:18:06
| okkie_199417:13:59
| trebor60 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?