obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
duidelijke datum snelheidsverhoging
Sanchez999
dacht begin een nieuw onderwerp.

goed, .... net weer eens met orange gebeld. ik werd namelijk aan het lijntje gehouden omdat het hele probleem volgens hun bij kpn lag. die moesten het technische doen. ze hadden geen toegang tot de ruimtes etc,

kpn gebeld blijkt dat ik vanaf juni 2007 niet meer op de server van kpn maar op die van orange zit en daar heeft kpn niks mee te maken. waarschijnlijk is dit voor vele hetzelfde

orange gebeld die had door dat hun smoes niet ging lukken en ik kreeg voor het eerst duidelijke informatie.

1e groep verhoogd op 23 augustus.
2e groep wordt verhoogd op 13 september
3e groep wordt verhoogd op 20 september

Laten we het hopen dat hierna iedereen sneldheidverhoging heeft. overigens had ik wel gezegd dat ik het te lang vond duren omdat ik eigenlijk wilde overstappen in mei. maar zij beloofde dat de verhoging eraan kwam en dus ben ik lid gebleven. hierom kreeg ik 1,5 maand internet terug wat toch iets van 39 euro is. als ik jullie was zou ik hetzelfde doen.
Gewijzigd door Sanchez999 op 25 augustus 2008, 11:24
 
Chazzo
Inderdaad, kreeg te horen dat mijn verbinding eind september aan de beurt is.

Jammer blijft wel dat ze zich altijd blijven verschuilen dat er niets aan de hand is.
 
Hendrik
Ik kreeg ook dat verhaal en had meteen contact opgenomen met kpn.
Dit weer doorgestuurd en toen maar duidelijk antwoord dat de verhoging wat later uitgevoerd ging worden.
Sinds 7-10-2008 in bezit van UPC Exctreme en wanneer beschikbaar UPC Fiber Power!
Online adsl werkt nog tot 11-04-2009.
 
renebettenb
U geeft aan dat u nog geen snelheidsverhoging heeft gehad. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan.

Wij doen ons best om de snelheidsverhoging uiterlijk half september voor iedereen uit te voeren. Wij kunnen op dit moment nog niet aangeven wanneer de verhoging voor u wordt uitgevoerd. Enkele dagen voor de snelheidsverhoging ontvangt u een e-mail.

Met vriendelijke groet,

Online

-----

dit bericht kreeg ik vandaag
Gewijzigd door renebettenb op 26 augustus 2008, 14:09
 
Sanchez999
we zullen het zien mensen iig zijn deze data aan mij geven en als ze dit niet nakomen of het weer uitstellen ga ik gewoon weer bellen en meer vergoeding vragen.
 
Sanchez999
als je even op zoek gaat naar het topic snelheidsverhoging november dan worden je vragen wel beantwoord Grin
 
TCP_IP
@ buurman....

ik zag net je speedtests in een andere topic...
je krijgt geen snelheidsverhoging, heb je al gehad als je in een gebied zit waar max 8mbit geleverd word
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'duidelijke datum snelheidsverhoging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen na snelheidsverhoging (12/12/2012) Livebox configuratie en problemen : 5 22 dec 2012
snelheidsverhoging november 2012 Snelheid : 40 19 dec 2012
Snelheidsverhoging 2008 Algemeen : 131 19 okt 2008
Datum aansluiting en opzeg datum verschillen Helpdesk : 4 14 mei 2008
Snelheidsverhoging, orange schaam je! Snelheid : 3 13 mei 2008
Advertentie