obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Drama met Online !!
peldoman
In de 1e week van july had ik plots geen internet meer.
De telefoon deed het ook niet meer , bleek later dat ie stuk was gegaan door de livebox.
Van alles maar dan ook van alles geprobeert om weer verbinding te krijgen, het lukte me niet.
Een pc technicus erbij gehaald , koste me €67,50 die kwam er achter dat de livebox kaduuk was.
De lampjes van de LB branden gewoon maar er was toch iets stuk.
Ik heb toen een nieuwe ethernetkaart van €28,00 gekocht omdat ik dacht dat het misschien daar aan zou liggen, maar nee dus.
Weer een keer of 6 met Online gebeld en gevraagd om een nieuwe Livebox.
Hun antwoord was kortaf NEE!! waarom niet vroeg ik dan? daar ligt het niet aan antwoorde ze.

Bij het 3e telefoontje smeet een dame de hoorn op de haak, woest was/ben ik nog steeds.
Daarop heb ik weer gebeld en gezegd dat ik het abbo per direct wenste te beeindigen.

Ik heb daarop de laatste afschrijving van het abbo geld terug laten boeken.
Gisteren zag ik dat Online 2 afboekingen had gedaan, die heb ik ook laten terug boeken. heb zo,n rood kaartje opgestuurt aan hun, stoppen met automatische incasso.
Heb een nieuwe telefoon moeten kopen omdat die stuk was gegaan vanwege de Livebox of adapter.

Ik heb nu sinds 1 dag adsl van hetnet.
Mijn contract met Online loopt in principe nog tot eind november.
Ik zag net in mijn mailbox enkele mailtjes van Online of ik een paar vragen wilde beantwoorden naar aanleiding van de telefoontjes die ik met hun helpdesk had gevoerd.
Of ik tevreden was over de behandeling van Online.
Mijn broek zakt er niet meer van af, die is 2 mnd geleden al afgezakt.
Begonnen met hun toen ze nog Wanadoo en orange heten, nu is dat Online ,HUFTERS.NL is beter denk ik zo.

Ik wenst alle Online gebruikers heel veel sterkte . wees op u hoede!

gr, HennieAngry
 
rrozema
Ik zou toch nog even contact opnemen met ze, want anders heb je dadelijk een deurwaarder aan je deur staan. Je kunt niet eenzijdig het contract opzeggen door niet te betalen. Zelfs als Online niet (volgens afpraak) levert moet je wel zorgen dat je juridisch correct bent ingedekt, want anders kon het wel eens een hele dure grap voor je worden.

Zorg dat je Online 'in gebreke hebt gesteld' d.m.v. een aangetekende brief waarin je ze een "redelijke termijn" stelt waarin het probleem wordt opgelost. Pas na die termijn kun je beginnen met niet betalen. Alle kosten die je tot die tijd maakt kun je wel proberen te verhalen, maar als je 'zomaar' stopt met betalen, dan ben jij straks de pisang.
 
peldoman
Ik heb ze een brief gestuurd en ze in gebreke gesteld.
Alleen; niet aangetekend dat had ik misschien beter wel
kunnen doen.
maar ja op dat moment had ik al zo veel geld uitgegeven door hun schuld, ik had er gewoon geen zin in om nog weer eens de portomonee te trekken.
Anders moet ik mijn rechtsbijstandverzekering maar om hulp vragen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Drama met Online !!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie