obey-robots.txt
09 December 2016, 20:15
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Slechte verbinding

online-is-ofline
Sinds de 'snelheidsverhoging' is mijn internet verbinding ver beneden alle pijl.
mijn downloadsnelheid is nog maar 2 en het had er 8 moeten worden. gebeld naar online en die geven weer de schuld aan mij en ik kreeg voor de 98342e keer het zelfde formulier.
dus ik weer bellen, maar ze konden er niets aan doen het lag bij mij. toen ik het over het online forum had kreeg ik een opmerkelijke uitspraak:

Dat zijn allemaal raddraaiers en gastjes die lekker zitten te zieken en altijd willen kankeren (sorry voor dat woord) online is gewoon goed en daar blijft het bij. ik kan u niet verder helpen goeden avond... tuut tuut tuut tuut....
ook mijn telefoon werkt totaal niet naar behoren, mensen kunnen mij niet bellen en ik kan ook heel vaak niet bellen...

zit helaas vast tot april bij online, vind dit diep en diep bedroevend. Sad

Chazzo
Ach ja er zitten soms nog medewerkers die dit medium niet als vol zien, hier komen volgens hun ook mensen die gewoon meepraten om zo een opstand tegen Online te krijgen.

Nu, het is aan Online om problemen legitiem te behandelen.
En uiteraard zijn ze gewoon goed, alleen zijn er (zoals ik) personen die dit nog niet ervaren hebben.

Overigens: als Wanadoo abo nooit te klagen gehad.

deebee
online-is-ofline schreef:
Sinds de 'snelheidsverhoging' is mijn internet verbinding ver beneden alle pijl.
mijn downloadsnelheid is nog maar 2 en het had er 8 moeten worden. gebeld naar online en die geven weer de schuld aan mij en ik kreeg voor de 98342e keer het zelfde formulier.
dus ik weer bellen, maar ze konden er niets aan doen het lag bij mij. toen ik het over het online forum had kreeg ik een opmerkelijke uitspraak:

Dat zijn allemaal raddraaiers en gastjes die lekker zitten te zieken en altijd willen kankeren (sorry voor dat woord) online is gewoon goed en daar blijft het bij. ik kan u niet verder helpen goeden avond... tuut tuut tuut tuut....
ook mijn telefoon werkt totaal niet naar behoren, mensen kunnen mij niet bellen en ik kan ook heel vaak niet bellen...

zit helaas vast tot april bij online, vind dit diep en diep bedroevend. Sad

Zoek eens in dit forum naar een post met als zoektermen : tcp optimizer, weet zeker dat je ook jouw verbinding wat op kunt krikken!
firefox-spread-btn-1

arieb
Tja, ik heb dezelfde problemen. Ook mijn snelheid is verhoogt van een strakke 4mb naar een instabiele 1 tot 3 mb verbinding. Het enigste wat wel is verhoogd zijn de kosten (afrondingen noemen ze dat!)
Bellen met de helpdesk is, zoals verwacht, een drama. Wat een amateurs. Ik heb toch braaf de lijst doorgelopen en alle domme vragen beantwoord. Zelfs de (on)tevredenheids enquete heb ik ingevuld.
Ik stuur nu elke dag een klacht mail met cc naar verschillende consumentenrubrieken. Er wordt vanalles beloofd maar daar blijft het bij.
Nog maar een paar maanden klagen... dan ben ik weg. Maar tot de allerlaatste dag zullen ze mijn klachten zien en horen.

Mocht je nog geen klant van Online zijn.... BEGIN ER NOOOIIT AAN

AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry

online-is-ofline
deebee
ik ga niet aan mijn leefdoos kloten, dat vind ik te link anders hebben ze daar weer wat over te zeiken. toen het nog 4 was was alles redelijk goed, op telefoon na... ik teken een tien jarig contract bij een provider (behalve bij tele2) als ze me nu verlossen van het gezwel online, heel online is een gezwel bah, ik wordt er nog steeds giftig over.

arieb
heb jij toevallig het email adres, want dat gedoe op hun site beantwoorden ze amper, je krijgt alleen dat domme vragen formulier en uw klacht zal in behandeling worden genomen...
helaas moet ik wachten tot april voor ik bij die schoften weg kan. ik ben niet agressief van aard, maar als ik een van die gozers voor me had... kon ie nooit meer kindjes krijgen.

rrozema
@online-is-ofline: Als je nu weg wilt dan vraag je toch gewoon een nieuwe telefoonlijn aan? Dat kost je een paar euro's maar dan ben je wel gelijk weg en niks geen ge-ouwehoer met 3 weken geen verbinding e.d. Je moet helaas wel je huidige abbo uit blijven betalen. Maar je kunt 'm wel nu alvast opzeggen, zodat je daar straks niet te laat mee bent.

En als je dat te veel geld vind, dan denk ik dat je toch iets te krachtige woorden hebt gebruikt in je post. Vooral fysieke bedreigingen aan het adres van mensen die gewoon hun werk doen, dat vind ik persoonlijk geen pas hebben.

online-is-ofline
rrozema dat heb ik niet gedaan ik ben zelfs met de opta bezig geweest die me doorverwees naar de geschillen commissie. ik ben tot heden toe met veel pijn en moeite te beleeft gebleven, dat ik me hier even laat gaan is wat anders, maar ik vind het schofterig dat ze je zo in de tang hebben met hun jaar contractje. ik houdt me aan het contract, dus moeten hun dat ook doen en dat doen ze niet.
wat ik helemaal ongepast vinden is dat ze je afschepen met de woorden van dan legt de storing echt bij u en niet bij ons, terwijl ik hier duidelijk lees dat er meer mensen dit probleem hebben, dus aan wie legt dat dan?
open ze daar hun ogen niet voor? pas na lange tijd gaat er bij hun een kaarsje branden van gossie zou het dan toch echt bij ons liggen?
ik ben al 10 jaar bij wanadoo/orange/online, maar het laatste jaar is het wel heel erg bar en boos met ze.
als iemand dan zoveel klachten heeft die nog gegrond zijn ook, want ze weten dat er iets niet goed zit, waarom doen ze er dan niets aan en als ze er niets aan kunnen doen, laat die klant dan gaan en hou de eer aan jezelf, maar nee hoor, als een don coreleone houden ze je in hun wurggreep.
Gewijzigd door online-is-ofline op 15 september 2008, 22:17

Ogbi
325354246

En dat sinds de snelheidsverhoging van begin september...

Gisteravond een laatste verzoek naar Online gemaild. Daarin hen voor ultimatum gesteld. ik heb namelijk al sinds november vorig jaar diverse problemen met de verbinding.

Werd uurtje terug gebeld door helpdesk, deze heeft mij uitgelegd dat het probleem bij hun ligt en de beheerder van de infrastructuur (KNP dus) en dat tot noch toe geen oplossing is gevonden. De medewerker raadde mij het progje TCP optimizer aan. Na installatie en MTU op 1500 geen resultaat helaas.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen. Heel merkwaardig dat zowel service als kwaliteit telkens bij naamswijziging achteruit holt. Wanadoo was goed, Orange matig, Online slecht.

Franklin
Raden ze nu zelf ook al TCP Optimizer aan? Shock

Dan moet je hem eens op 1000 of 576 zetten Ogbi, dan haal je waarschijnlijk een stuk hogere snelheid!

martin
Hebben ze bij mij ook gedaan.
het heeft resultaat de downloadsnelheid is verhoogt van ongeveer 250kb naar 600kb.
Nog niet uitgebreid getest maar de eerste indruk is positief.
Het is een lap middel maar goed je moet iets.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Verbinding timed out Storing 23 11 november 2016, 18:21
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen 14 10 november 2016, 17:06
Slechte dienstverlening Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 15 25 oktober 2016, 19:32
Wegvallende verbinding Storing 2 24 oktober 2016, 14:58
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Hans00:55:29
| Wanabo01:41:07
| SterkeJerke02:34:27
| jms31903:30:05
| gvmelle05:21:52
| MBroertjes05:41:08
| dutch flash09:03:22
| Franx11:50:53
| Lutz13:21:59
| Johan420:05:00
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.