obey-robots.txt
02 December 2016, 18:57
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Te lage snelheid grond voor opzegging?

meneerdijk
We zijn al weer geruime tijd verder na de snelheidsverhoging, en de snelheid bij mij is nog steeds om te huilen, net zoals bij vele gebruikers hier. Waar ik mij erg aan stoor is de gebrekkige berichtgeving van Online. Behalve dan dat de problemen worden toegegeven in een mailtje, wordt er verder niks over gecommuniceerd richting de klant. Op de website is niks te vinden hierover, en er is niet bekend wat er aan gebeurt, of op welke termijn we verbetering kunnen verwachten.

Is deze lage snelheid (ruim 50% minder dan redelijkerwijs te verwachten) grond om Online in gebreke te stellen na 21 dagen? Ik ben erg van plan om het te proberen... maar heeft iemand hier ervaring mee?

Franklin
Je zou denken van wel, ze presteren immers onder de maat.

Maar Online zal zich verdedigen door te zeggen dat de te halen snelheid afhankelijk is van veel factoren en dat ze jou gewoon 8mbit (bijv.) leveren, dat je het dan niet kan halen is pech voor jou.

En aangezien ze niet toegeven dat er een grote groep mensen is die in hetzelfde schuitje zitten kunnen ze zich daar vrolijk mee verdedigen.

Maar misschien zijn er enkele forumleden die het toch al gelukt is en je tips kunnen geven, vandaar deze gratis "kick" Pfft

Succes in ieder geval :-/

bayer113
Ik heb Online in een aangetekende brief in gebreke gesteld, dat na de snelheidsverhoging i.p.v. 8 MBit ik nu ook geen 4 MBit, maar nog 2.6 MBit heb.
Ik eis het verschil van 4 MBit naar 2.6 MBit te veel betaalde terug.
Tevens heb ik gevraagd, te maandelijkse incasso aan te passen.
Ik wacht nu af, wat gaat gebeuren, want ik zit er al maanden met een lage snelheid

bayer113
Even een melding maken:
Heb tot heden nog geen antwoord op mijn aangetekende brief gekregen, maar o wonder,
ik heb er nu op ene keer een snelheid van 825 KB/sec !!!!
Was het toch de brief, welke dit heeft verholpen ??

martin
hoi,
Waarschijnlijk is jou brief niet de reden van de snelheids verhoging.
Ik had het zelfde probleem en dat is ook kort geleden opgelost, de oorzaak volgens online was dat de KPN een lager profiel had dan online.
Kort gezegt online wil 8mb over de lijn sturen maar door het lager profiel van de KPN word er minder door gelaten .
Er er gaat veel de trechter in maar er komt gewoon wat minder uit.
Door dat niet alles werd door gestuur kwamwn informatie pakketjes terug die weer opnieuw moesten verstuurt worden wat het effect alleen nog maar groter maakte.
Dit is hopelijk een beetje simpel gezegt wat de orzaak was van de beroerde verbinding, tenminste dat van mij.

groeten martin

Tiger
martin schreef:
hoi,
Waarschijnlijk is jou brief niet de reden van de snelheids verhoging.
Ik had het zelfde probleem en dat is ook kort geleden opgelost, de oorzaak volgens online was dat de KPN een lager profiel had dan online.
Kort gezegt online wil 8mb over de lijn sturen maar door het lager profiel van de KPN word er minder door gelaten .
Er er gaat veel de trechter in maar er komt gewoon wat minder uit.

Door dat niet alles werd door gestuur kwamwn informatie pakketjes terug die weer opnieuw moesten verstuurt worden wat het effect alleen nog maar groter maakte.
Dit is hopelijk een beetje simpel gezegt wat de orzaak was van de beroerde verbinding, tenminste dat van mij.

groeten martin

Ik vindt dat Online zich hier niet op kan beroepen dat het probleem bij KPN ligt het is hun verantwoordelijkheid je hebt toch een abonnement van Online en niet van KPN.

En het verbaasd mij nog altijd dat veel mensen met zich laten sollen door de slechte dienstverlening van Online.

Je leest het iedere keer weer opnieuw op het forum geen antwoord op brieven, er wordt niet terug gebeld wat toegezegd is, het probleem is doorgegeven aan de t.d. maar er gebeurd verder niets, klanten krijgen i.p.v. een snelheidsverhoging een verlaging en ga zo maar door.

Ik wens toch iedereen veel sterkte en geduld om hier mee om te gaan.

Tiger

martin
Hoi Tiger,

Ben het helemaal met je eens , ik praat ook niet over wie verantwoordelijk is ,ik heb alleen maar willen aangeven wat waarschijnlijk de reden van de plotselinge snelheids verhoging is geweest.

groeten martin

Tiger
martin schreef:
Hoi Tiger,

Ben het helemaal met je eens , ik praat ook niet over wie verantwoordelijk is ,ik heb alleen maar willen aangeven wat waarschijnlijk de reden van de plotselinge snelheids verhoging is geweest.

groeten martin

Dat klopt Martin maar ik reageerde omdat Online altijd weer met een ander verhaal komt ze beloven veel maar komen hun beloftes niet na ze laten de klanten die geld in het laatje brengen in de kou staan ze moesten zich schamen en hun verantwoordelijkheid eens op zich nemen.
Ben benieuwd hoelang ze dit volhouden ze hebben alleen maar winst als ze de klanten tevreden houden.

groeten Tiger

guus
Kreeg ik vanochtend een telefoontje van online. Wij hebben vernomen dat u snelheidsverhoging niet goed is doorgevoerd blababla. Ik zeg dus van, is al opgelost. Oke zegt die man, prettige ochtend nog. Hangt ie op. Dan denk ik van, wat heeft dit dan weer voor een zin. Als het probleem er is niks van zich laten horen, is het opgelost dan maar eventjes bellen Shock

Chazzo
@martin: helemaal correct! Ben blij dat jij het plaatst, ik heb dit weggehaald... maar de waarheid.

@guus: dan blijkt dus dat dit via een heel andere weg gelopen is dan via de eerste (domme) lijnSmile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Te lage snelheid grond voor opzegging?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 1 29 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen 16 04 november 2016, 22:35
voorinformatie voor overstap Algemeen 8 23 juni 2016, 08:11
lijnhuur/opzegging domein Klacht over Online 8 07 juni 2016, 15:22
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:18:10
| Roroko08:30:28
| trebor6009:09:38
| mbakirci09:25:54
| Lutz09:39:38
| earlyhchicken09:39:42
| Jan194711:59:16
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?