obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
**Vervolg** Port Forwarden?
ljwow
Ok ik begin even overnieuw want ik ben nu helemaal in de war...ShockShock

Ik zou een World of warcraft Private server willen hosten en daarmee moet ik poorten forwarden.. FrownFrown

dit zijn de poorten die ik moet openen
3724 - 3724
8085 - 8085
80 - 80
3306 - 3306
8129 - 8129
8093 - 8093
6112 - 6112
6881 - 6999
8050 - 8050
3036 - 3036

(ja het zijn er een hoop SmileSmile)

Maar ik snap niet hoe ik het moet doen ik heb veel geprobeerd maar kom er nog steeds niet uit.. Ik heb een Orange livebox met daarachter een switch en daarna een Sitecom Router..FrownFrown

Gr.. LjWoWWink
 
rrozema
Je maakt het jezelf veel te moeilijk. Sluit je sitecom router aan volgens de switch methode en stel vervolgens je port forwards alleen op de livebox in. Je switch en de router -die zich dan ook als een switch gedraagt- hoeven geen speciale instellingen te krijgen voor het maken van port forwards.
 
ljwow
Wat is een switch metode voor me sitecom router?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '**Vervolg** Port Forwarden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Admin web interface move to a different port Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 09 jul 2019
fritzbox en port sharing Eigen modem configuratie en problemen : 5 18 dec 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Geen port mapping pagina? Huawei configuratie en problemen : 4 16 mei 2016
Advertentie