obey-robots.txt
09 December 2016, 20:11
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

beetje tegenvaller

RJK
Hoi Onliners,

Gisteren na veel armoe een aansluiting gekregen (20 dagen over tijd). Wat mij opvalt is de kwakkelige downloadsnelheid. De AEX-index van de laatste week is er niets bij. Ik zit maar 1100 meter van centrale. Ik heb op dit forum er al veel over gelezen, met alle investeringen en frustratie van dien.

Ik mis nu al die strakke Newsleecher grafieklijn die ik had bij Planet.

Weet nu ook al, na al die aansluitproblemen en nu die 250KB/s - 900KB/s download, dat het huwelijk tussen Online en RJK niet langer gaat duren dan maximaal een jaar.

jammer,

RJK Sad

Franklin
Het zou goed kunnen dat je dus te maken hebt met een mislukte snelheidsverhoging, daar hebben ruim 41.000 klanten mee te maken.

Er is inmiddels een oplossing gevonden dus best kans dat je een dezer dagen gewoon met topsnelheid kunt downloaden.

Moet wel zeggen dat als je gisteren opgeleverd bent, dat ik het dan vreemd vind dat het niet direct goed werkt.

Zou je kunnen nakijken wat je IP adres is? Dat kan je vinden door bovenaan de pagina op "Wat-is-mijn-IP?" te klikken en dan even kijken of je een 83.119 IP adres hebt.

RJK
213.17..... das mijn IP.

Dat ik die 20MB niet haal is geen probleem, maar het had wel iets sneller gemogen en niet zo kwakkelend.

TCP_IP
Ben je draadloos verbonden ?

Draai je dezelfde firewall als toen met Planet, zo nee/ja welke firewall en heb je ook eens ALLE beveiligingssoftware uitgeschakeld en daarmee getest?
Met windows live care bijvoorbeeld gaat mijn download ook met 200 KB omlaag en newsleecher grafiek lijkt dan ook meer op een berglandschapPfft
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Chazzo
Een kwakkelende lijn van 250 tot 900? Das wel een heel fraaie.

Als bij jou maximaal 20Mbit gehaald kan worden vermoed ik een ander probleem.
De problemen die speelden waren vóóral bij de verhogingen van 4 naar 8, welk dan ook voor die mensen het hoogst haalbaar is.

Helaas kunnen niet alle problemen aan hetzelfde toegeschreven worden.Wink
Gewijzigd door Chazzo op 01 oktober 2008, 21:37

RJK
Hoi,

Ik ben bekabeld.. .zelfde firewall: Agnitium Outpost. Zowel aan als uitgezet.... zelfde gekwakkel.

RJ

RJK
mmm. nu de firewall uitgezet..... 1500 strak!!!!!!!!!!!! Maar wel onveilig..Pfft

TCP_IP
Oorzaak gevonden dus Wink
Nu nog een passende oplossing vinden, en dat lijkt me een andere firewall of simpelweg firewall uitzetten als je gaat downloaden
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

RJK
idd... hou wel erg van Outpost...boehoehoe.

maar is ff shoppen dan,

thanx,

RJ

Chazzo
Heb zelf ook Agnitum op XP staan, maar niet meer actief. Had hier ook last van. Starten van een download met meer dan mogelijk en daarna bagger.

Op dit moment staat die van Windhoos zelf aan en die van de Livebox. No problemo.

Maar je kan met Outpost best wel wat instellen, misschien vloekt er iets met een andere firewall?? Zoals die van de modem eventueel.
Gewijzigd door Chazzo op 01 oktober 2008, 21:57

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beetje tegenvaller', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
beetje boos op online Opleveringsproblemen 14 16 juni 2010, 16:26
Van kpn naar online maar krijg wel een beetje spijt. Snelheid 19 06 april 2010, 17:54
Tegenvaller (4-8 Mbit/s) Snelheid 7 27 juli 2006, 16:00
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Hans00:51:13
| Wanabo01:36:51
| SterkeJerke02:30:11
| jms31903:25:49
| gvmelle05:17:36
| MBroertjes05:36:52
| dutch flash08:59:06
| Franx11:46:37
| Lutz13:17:43
| Johan420:00:44
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.